|
|
|
|
|
|
| jaxxana (Občasný) - 14.4.2012 > čtenář>
Jak jinak :-)
ořez formátu 3:2 neumím,pracuju ve Photofiltru,nic jiného nemám:-(
a ten " binec " ve tvaru rybiček,mi přišel na tý fotce nejlepší,škoda,že ho tam není víc :-)
je hodně zazomováno,šum jsem chtěla odstranit ,ale nebylo to ono.
Takže díky a rada na dobrej fotoeditační nástroj free.by nebyl !
PS.pohlavky v mejch letech už asi nebudou nejúčinnější-takhle,teplý lidský slovo-to by bylo :-)
| | | <reagovat |
|
| čtenář katovna - 14.4.2012 > jaxxana> Tak teplý slovo od katovny bys chtěla! Co teda třeba upálení, to je teplý dost, ne? ;-)
No a zdarma dnes bohužel ani to kuře... však to znáš. Přesto se něco málo najde, nejznámější je asi gimp, zpočátku linuxový program, dnes už i pro windows, pokud se moc nepletu. Když se zeptáš strýčka googla, jistě poradí i něco dalšího, dost možná i internetového ražení. Jen se naučit s těma internetama trochu komunikovat a nejen se poflakovat po fejsbůkách a podobných nesmyslech, žejo ;-). Pokud bys byla ochotná pustit i nějakou tu kačku, tak - co jsem slyšela - domácí Zoner Photo Studio je docela dobrý software (Home edice cca. 750, Pro je kolem 1500 korun).
Dost mě tedy ale zaráží jedna věc - říkáš, že neumíš ořez formátu v tom tvém programu. To znamená, že ti takovéhle nudle lezou přímo z foťáku? Čím to probůh fotíš? Normální digitály totiž fotí právě buď do 4:3, nebo do 3:2.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
| jaxxana (Občasný) - 15.4.2012 > J&mes>
O díky-to už se mi léta nestalo,že by se mně někdo zastal :-)))
Ale bránit se nebudu,jsem ráda,že žiju a zbytky sil co mám používám na přemlouvání svého bolavého tělíčka,abych vůbec vstala a šla fotit,když se to povede sem šťastná a těžko mi to něco a nebo někdo pokazí!
Po pravděl, ten ořez se mi nelíbí a hlavně mi tam chybí ty rybky !
Ale protože jsem člověk tolerantní a miluju humor tak mně kritika " katovny " i s těma pohlavkama pobavila .
Krásnou neděli a všem hodně zdraví :-)
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|