Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Hezky česky
Autor: Sáša (Občasný) - publikováno 17.1.2003 (23:14:08)

Byl to zakomplexovaný primitivní asociál, a ona o tomto individuu prohlásila, že jeho indiskrétní axiomy, deklarované s absolutní absencí skrupulí, měli afrodiziakální účinky, a touto pofidérní tezí provedla destrukci celého mého snažení, byla to kontraindikace mých argumentů. Prý že jí imponuje verbální (ovšem spíš vokální) stránka jeho praktik. To infantilní individuum nás pejorativně rozohnilo, naše komunikace se vygenerovala v aktivní hádku, paušálně negovalo mé nové informace. Zkolaboval i můj projekt zprostit nás tohoto iritujícího atributu. Stal se indispozicí našeho inteligentního vztahu, už nebyl irelevantní, naopak fatální a kardiovaskulární. Dostal jsem infarkt. Ambulantně mě asanoval k senilitě inklinující doktor, trochu zprofanovaný periferními metodami, ostře kontrastující s racionalisticky striktním medikem. Na pokoji se mnou existovalo promiskuitně charismatické hovado. Jeho již stagnující perverze byla famózní, parafrázoval variabilní nepřístojnosti s maximálním zaujetím. Všechny akce však byly interpretovaný duplikát, jak lapidárně konstatoval vedle meditující stoik. Ačkoli porušil sociální úzus, tituloval jej dle oligarchické stupnice, nebo vulgárněji. Alarmující nárůst inzultací exportoval ideální atmosféru a importoval deprivující perzekuce vyskytnuvší se sestry. Nitrožilní aplikace sedativ a hypnotik diferentní substance nás uvedla do standardně optimálního stavu, jež byl po majoritní část hospitalizace konstantní. Po tom všem jsem stornoval svou intervenci a rezignovaně respektoval její explicitní kravinu.



Poznámky k tomuto příspěvku
barlach (Občasný) - 17.1.2003 > Je to vtipné...
Body: 5
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 17.1.2003 >

hm. zvláštní a povedené.


<reagovat 
centaur (Občasný) - 18.1.2003 > Bohužel, docela dost cizích slov nebylo užito adekvátně...
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 20.1.2003 > Moje IQ na to nestačí...
<reagovat 
Kapucín (Občasný) - 20.1.2003 > Souhlasím s centaurem, leckde by se dalo použít vhodnější slovo. Taky by bylo zajímavý, kdybys to dotáhnul do konce a úplně vypustil český slova jako prohlásit, hádka, rozhonit a tak. Nicméně jsem měla při čtení podobný pocity jako nad některýma článkama ve většině neodbornejch časopisech.
<reagovat 
Sáša (Občasný) - 20.1.2003 > Všem vám moc děkuji za postřehy a podněty. Je pravda, že ne vždy jsou ta slova použita přesně, ale v tom jsem viděl určitý vtip. A také mě napadlo napsat to úplně bez českých slov, ale jenom přece jsem na to byl moc línej a asi už bych si vzal k ruce nějakej ten slovník...
<reagovat 
Igracek (Občasný) - 20.1.2003 > no tak to ja sem si slovnik musel vzit uz ted
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter