Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 19.3.
Josef
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Konečný začátek...
Autor: arim* (Občasný) - publikováno 31.5.2012 (19:05:36)

...kruh se opět uzavírá. Už i z letošních prváků jsou "staří psi"...Co je vlastně na intru "starej pes"  ? Ví a zná ! Dovede se bezproblémově pohybovat a proplouvat intráckým životem. Vzájemné vztahy má vyřešeny a to i s personálem. Přesně ví na koho jak a kdy. Jak to udělat, když se náhodou dostane do problému a který je důvodem k "odstřelu". Samozřejmě škola je na prvním místě, vždyť čas na učení si může podřídit vlastní potřebě, ale důležitá je zábava a o tu, když nechce, nepřijde ! Má v malíčku místa, kde je nejlepší signál, která kuchařka mu přilepší, která vrátná přimhouří oči, jak vyšroubovat adrenalin kouřením pod jídelnou-za rohem-před celní zónou...jak to udělat, když se mu nechce ještě po 22,00 spát...a jak to "ošulit" s úklidem, aby to vypadalo, že je uklizeno. Prostě má své "finty". Jóóó "Starej pes" si dovede užít života, který se na intru nabízí !

Ti největší profíci se ale pomaloučku a nenápadně, v tichosti a někdy tajně, vytrácejí...bezstarostnému životu "tady" dávají valem...tak už to prostě chodí. Kde je ta doba, kdy do "starého psa" měli daleko a museli se tomu učit jako "štěňata"...to bylo štěkotu  a ňafání...své místo ve smečce si museli obhájit, ta je ale vždy ochránila a nasměrovala. Jistě, ne všem se to zamlouvalo, pak z kruhu vypadli. ...jóóó...to už je dávno !!! Jednou,...jednou si možná na intr vzpomenou, ale to už budou žít úplně v jiné době a v jiném čase. Myslím, že je právě TEĎ na místě, jim popřát hodně štěstí, zaslouží si to !!! Vždyť se opět stanou štěnětem v jiné smečce...a štěstí bude zapotřebí !

Trocha nostalgie nikdy neuškodí...konec šk.roku je vždy o tom ! A co nás čeká ? Krásný čas lenošení (ne pro všechny), relaxace, teplo a sluníčko (snad)...školu a učení můžeme z hlavy vypustit..."starej pes" má úplně jiné plány. A v září ? Přijde  do známého prostředí, kde ví co a jak...a propluje opět do místa, kde se kruh bude uzavírat a kde se z nových štěňat stanou: "STAŘÍ PSI"...*



Poznámky k tomuto příspěvku
Věza (Občasný) - 1.6.2012 >
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter