Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Michal Thomes Rocker
Autor: mystik (Občasný) - publikováno 21.6.2012 (17:59:26)

Stal se ředitelem akce Rock for People a není ani Alois ani Bohoušek, neboť se jmenuje Michal Thomes (44) a evokuje mi jméno malíře fajn karikatur, Michela Thomase, z Paris hahahahaha

 

Co nejvíce nesnášíte?

Nikdy jsem kupříkladu nesnesl vejce.

 

Co je podle vás největším neštěstím?

Zrovna mě napadlo, že nemít prachy nevadí, ale nemít žádný kamarády, tak tomu já říkám neštěstí.

 

Komu byste přidělil „never more“?

Nemohl bych přidělit Faith No More? Míněno spíš jako pochvalu...

 

Kde jste byl první den revoluce v Československu, 17. listopadu 1989?

Na brigádě na rozestavěné poště v Malešicích. Ano, chybí mi čárka za účast. A přiznávám i skepsi, kterou jsem tehdy cítil, když jsem si říkal, že z toho asi bohužel zase nic nebude. Naštěstí bylo (vymalováno).

 

A kde 11. září 2001 při útoku na Ameriku?

Hrál jsem tenis a padající věže jsem viděl v tenisové klubovně. Dost přesně si vzpomínám na pocit „to snad není možný“.

 

Povolil byste euthanasii?

Ano, určitě existují situace, kdy by měl mít člověk právo rozhodnout o svém životě.

 

Kouřil jste či kouříte marihuanu?

Ano, párkrát jsem to vyzkoušel. Ale jako nekuřák jsem měl problém s tím, že neumím šlukovat, takže to většinou moc „nemakalo“. A ubalit jointa neumím ...a tím pádem ho ani takovej Redman nepoučí.

 

Zakázal byste po neštěstí v japonské Fukušimě jaderné elektrárny?

Ne, nejsem vyznavačem názoru, že „jádro je zlo“. Neštěstí ve Fukušimě je hrozné, ale také nezakazujeme auta, i když v nich umírají lidé.

 

Obnovil byste trest smrti?

Jsem rád, že o této otázce nemusím rozhodovat. Chápu, myslím, všechny argumenty, proč je trest smrti špatný. Ale stejně tak jsem se párkrát v životě dočetl o lidech, kterým bych ho přál, možná bych je předtím i mučil.

 

Kterými historickými postavami nejvíc pohrdáte?

Kopnout si do Hitlera nebo Stalina je samozřejmě lákavé. Ale pokud bych bral jako důkaz pohrdání i to, že si u někoho nepamatuji, kdy se narodil a jakými skutky se proslavil, tak asi i mnoha ryze pozitivně vnímanými postavami dějin.

 

Oblíbený skladatel?

Třeba Sting.

 

Oblíbený spisovatel?

Navždy John Kennedy Toole kvůli Spolčení hlupců!

 

Jak byste chtěl umřít?

Jako stoletý stařík sázející stromy.

 

Existuje Bůh?

To se musíte zeptat Jeho... neptejte se jehovistů!

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
kranad=fernet (Občasný) - 21.6.2012 > Spolčení hlupců je fenomenální! Některé odpovědi jsou perfektní. Některé dokonce moudré. Všechny pak sic! upřímné, nebojí se říci "nevím". Díky za přepis.
<reagovat 
 mystik (Občasný) - 23.6.2012 > Kranad> vidíš Ty znáš jeho literaturu a výběr z ní doporučuji objevit i obrazy a la Michel Thomas... 60-70s
<reagovat 
 kranad=fernet (Občasný) - 23.6.2012 > mystik> bohužel neznám. nemám proč to skrývat. jen O ´ Toolovo Spolčení v českém překladu mi ukázalo "pevný bod" ve vesmíru. Díky za tip!!
<reagovat 
 mystik (Občasný) - 23.6.2012 > Kranad> rozumím, také celý život objevuji velké spisovatelské hodnoty... měj se
<reagovat 
 kranad=fernet (Občasný) - 23.6.2012 > mystik> budu se snažit mít se. jen pro upřesnění: pevný bod je to pro mne obsahem, nikoliv svým úspěchem jako artefaktu. Proto nemusím skrývat latentní anarchii, nedůvěru v systém a proto mne mohou napadat punkničky (a spolehlivě jimi plašit mladé ženy)
<reagovat 
 mystik (Občasný) - 23.6.2012 > Kranad> :-) Malcolm McLaren přece zosnoval punk a pak vydal Paris pro oslavu žen v jeho životě, to je vono kámo proti systému tupých co sebe otupují, být na vlně s Exupérym, osvíceným atd.
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 29.6.2012 >

"..."hlupák"; "..nevím" o tom, že by kdokoliv na této Zemi měl "svůj" život.

 

 ."


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter