Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Hudba
 > Hudba
 > Profily
 > Recenze
 > Zajímavosti
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
DEFTONES
Autor: Tomáš (Občasný) - publikováno 11.8.2000 (21:10:09), v časopise 15.8.2000
DEFTONES : White Pony ( Maverick / Warner - 2000 )

Třetí deska amerických Deftones je pro mě velmi zajímavým překvapením.
Zatímco "Adrenaline - 95" byla deska zdařilá a "Around The Fur - 97" byla promakaně vyvážená, nová "White Pony" je nabitá emocemi, citem a pestrostí. Nechybí zde typické drsné kytarové pasáže ani nepostradatelný křik a šepot China Morena či oddechové momentky, ale to vše je zabaleno do lehkého oparu elektroniky, melodiky a smutku. Uvolněné skladby s čistým, melodicky vyšponovaným hlasem „Digital Bath, Knife Party“ střídají tvrdé agresivní vypalovačky "Elite, Street Carp, Korea" a do toho všeho se připlétají industriálně načichlé moderny "RX Queen, Passenger". Na závěr celého alba je umístěna smuteční hymna "Pink Maggit".

Již dávno nejsou Deftones hudbou pro prkýnkáře, kteří při jejich poslechu skákali tři metry do stropu. Deftones jsou k zamyšlení a k pozornému poslechu. Jejich pocity obsažené na "White Pony" jsou složité, depresivní a k rozjařenosti mají daleko. Ještě před vydáním "White Pony" prosakovaly zvěsti o rozpadu celé kapely, neboť Chino Moreno (zpěv, kytara) a Stephen Carpenter (kytara) měli rozepře o zvuku Deftones. Stephen prosazoval drsnost a agresivitu, Chino chtěl desku melodickou a novátorskou. Osobně si myslím, že "White Pony" je kompromisem oněch dvou názorů. A je to jenom dobře!


Tomáš Alexandr 8/10


Poznámky k tomuto příspěvku
Kajman (Občasný) - 21.10.2001 > White Pony je geniální deska, Deftones mě nadchli! Digital Bath i ostatní, toť vyřvané lahůdky, Chico je opravdu excelentní. Jednu chvilku jsme to vůbec nevydnali z přehrávače!
Body: 5
<reagovat 
RadimP (Občasný) - 16.1.2003 > Digital Bath, Knife Party - a nejvíc mě dostává Change (in the house of flies)!
Body: 5
<reagovat 
teddinka1 (Občasný) - 4.5.2008 > Jo, Deftones se vyšvihli a ještě více dostali do podvědomí.
Body: 5
<reagovat 
Dusan (Občasný,Správce) - 16.8.2000 >
Body: 3
<reagovat 
Čtenář - 18.1.2001 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter