Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
dotazník s galeristou Zdeňkem Sklenářem
Autor: mystik (Občasný) - publikováno 29.6.2012 (17:54:52)

ZDENĚK SKLENÁŘ (51) SBĚRATEL UMĚNÍ, GALERISTA, UDĚLUJE ČESKÉ ZÁVISTI NEVER MORE

 

 

Co nejvíc nesnášíte?

Nepoctivost.

 

Co je podle vás největším neštěstím v lidském životě?

Neschopnost žít ve shodě se sebou samým a nemilovat.

 

Komu byste přidělil reflexovské „never more“?

České závisti.

 

Kde jste byl první den revoluce v Československu, 17. listopadu 1989?

Na Václavském náměstí.

 

A kde 11. září 2001 při útoku na Spojené státy?

V bance a čekal jsem na platbu z USA. Už nedošla.

 

Je islám ve svých radikálních podobách pro evropskou civilizaci nebezpečný?

O nic nebezpečnější než rozvrat hodnot, z nichž naše evropská civilizace vzešla.

 

Zakázal byste jaderné elektrárny, jak se teď o tom hovoří po loňském neštěstí v japonské Fukušimě?

Nezakázal.

Povolil byste euthanasii?

Ne.

 

Kouříte či kouřil jste marihuanu?

Nekouřil.

 

Obnovil byste trest smrti?

Ano.

 

Oblíbená postava v dějinách?

Lao-c´.

 

Kterými historickými obludami nejvíc pohrdáte?

Nepohrdám nikým.

 

Oblíbený spisovatel a básník?

Můj nejoblíbenější spisovatel je Lao-c´, mohu-li tohoto filozofa nazvat spisovatelem. Nejkrásnější básník je každodennost. A Rabíndranáth Thákur.

 

Jak byste chtěl umřít?

Vstoje.

 

Existuje Bůh?

Existuje!

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
anae (Občasný) - 30.6.2012 > jednoho Zdeňka Sklenáře jsem znala, byl to takovej vlasatej bloňdák někde z jižních Čech ... to asi nebude on :-) (myslím galeristu)
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 29.6.2012 >

"...pokud nějaký člověk obhajuje "...trest smrti", přestávají mě

 

 

zajímat i jeho jakékoliv jiné, "..ostatní (( rerspektive ty "..zbývající" ))" názory.

."


<reagovat 
 mystik (Občasný) - 30.6.2012 > Zeanddrich E.> koukej náhodou má pravdu, také bych obnovil trest smrti, pro ty konkrétně, pro které je triumf demence. Proč živit stupid pako, chápeš? :-)
<reagovat 
 anae (Občasný) - 30.6.2012 > Zeanddrich E.> odvoláváš se na desatero, nebo máš i další důvody - např. psychologické - proč jsi proti trestu smrti?
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 1.7.2012 > anae> 

"...v "..některých" "záležitostech" se nepotřebuji

 

 

na "cokoliv" odvolávat - "nezlomný" "názor (( co názor, "zářící "neohebný" a bez "ztráty sebe sama" "nezraditelný", "..nevytrhnutelný"  Boží imperativ", "Bohem vložená premisa", nebo jak to nejlépe "..popsat" ))" mám pevně v sobě přinejmenším od počátku tohoto mého života. Spíše mne (( ..ještě stále, po "tolika" letech ! )) "neustále" překvapuje (( a přitom zároveň i "..neskonale", opravdově "děsí" )), kolik že "lidí" dole na této Zemi jej nemá, nebo jej má(( a "v těchto případech" doufám samozřejmě, že jen dočasně, vývojem se snad nutně nemohou jinam dostat, než také ke světlu, k Pravdě )) -pro  mne tak "nepochopitelně" -zvráceně "překroucený", jakoby snad "ani" sami  nebyli "..Božím dítětem"; .....

."


<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 1.7.2012 > mystik> 

"...já si myslím, že vím, "proč je živit". Bojím se však, že Ty to zatím nevíš; ... :(. Ale k mnohému se

 

 

 

 

dá přijít i snad "téměř" bez "..intuice (( nebo jak "to" nazvat))", téměř "čistě" jen "rozumem" a to přitom nemusíme navíc chodit "někam daleko (( viz např. http://www.totem.cz/enda1.php?c=226144&up=azRxpPD4K.P3k25878 , anebo "..konkrétně" k tématu viz http://www.totem.cz/enda1.php?a=237409&up=azRxpPD4K.P3k25878. ))"; ... ...

."


<reagovat 
 mystik (Občasný) - 1.7.2012 > Zeanddrich E.> prosím nebuď tak suchý a uprděný, shitman E.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter