Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
HITLER SE NA VÁS USMÍVÁ
Autor: Petr Měrka (Občasný) - publikováno 3.7.2012 (15:29:26)

Právě mi u nakladatelství Druhé město vyšla má třetí kniha Hitler se na vás usmívá.

Zde anotace z pera Milana Ohniska:

"Svět v podání Petra Měrky je jistě možno i vzdor všemu humoru a nadsázce vnímat jako beznadějný, cynický, hnusný, chorobný, perverzní, primitivní a veskrze vůbec zlý. Leč kdo nechce, nemusí tuto knihu číst. Kdo naopak tuto knihu - ať už z jakékoli pohnutky - číst bude, má možnost se ptát, v čem a nakolik se Měrkův literární svět liší od skutečného světa, jejž dennodenně obýváme a jehož jsme obětí i spolutvůrci."

k dostání je třeba zde:

http://www.kosmas.cz/knihy/171745/hitler-se-na-vas-usmiva/

Třeba někoho z vás zaujme a koupí si ji. Vypadá skvěle. O vizuální doprovod se postaral démonický jeremy.



Poznámky k tomuto příspěvku
anae (Občasný) - 4.7.2012 > s jeremym - to je nejspíš skvělý nápad, jste svým způsobem zpřízněnci - jinak, to víš, tvoje příběhy člověk může číst jen občas, v realitě je hnusu dost a dost ... nechtěl bys napsat nějakou přírodně-milostnou knížku (laskavě morbidní) s jeremyho obrázky? :-)
<reagovat 
 Petr Měrka (Občasný) - 4.7.2012 > anae> s jeremym jsme navázali další spolupráci, ale přírodně milostná knížka to nejspíš nebude. respektive ne v tom smyslu, jaký by sis nejspíš představovala.
a ta kniha je dobrá. ale je jasné, že ne každého zaujme.
<reagovat 
kranad=fernet (Občasný) - 4.7.2012 > já nevím lidi. ještě stále mám měrka-rest. Vůbec mi nevadí hnus a děs. Ale momentálně k tomu potřebuji hluk. možná se Krchow opakuje, možná vyměkl, ale ve Vagónu mu to šlape. Držím palce!!
<reagovat 
 anae (Občasný) - 5.7.2012 > Kranad> čím to, že ti hnus a děs nevadí? z čeho čerpáš energii k žití? možná, že městskej člověk hnus, děs a hluk k životu potřebuje ...a  je zvyklej ...? prostředí nás tvoří?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter