Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
nejspíš by bylo lépe mlčet
Autor: A.x.e.l (Občasný) - publikováno 9.7.2012 (13:38:19)

 

 

 

Nemůžu za to

nemám to ráda

když je někdo tak moc

tak nechutně citlivej

 

Cítím se pak

taky tak trochu

tak trochu jako zmetek

který mluví vždycky pravdu

 

nejspíš by bylo lépe mlčet

a říct „stop“

 

jenže ono nejde

když mi hlavou přejde

kolik toho

o sobě neví

taky mě štve

 

štve mně jeho neustálé snění

a neupřímnost

 

řekla jsem mu to

ale on se nasral

a mým koláčem pružného jazyka

začal pohrdat

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Gogin (Stálý) - 9.7.2012 >  vtipný, oživující ... proč nedoporučit, že?
Doporučil 
<reagovat 
A.x.e.l (Občasný) - 12.7.2012 > cogergsum:
já nic nevím o žádných směrech a píšu to co mi prochází životem a jak se toho chci zbavit, nejde mi o vysoké hodnocení nebo pozérství a klidně tu báseň hned vezmu a vymažu, asi tolik mi na tom záleží. ale díky za názor.
<reagovat 
robert g. (Občasný) - 12.7.2012 > taky čtu bukowskiho,to vubec nevadí.tvoje báseň je hezká,milá,pravdivá a osvěžující.chválím..
<reagovat 
 A.x.e.l (Občasný) - 12.7.2012 > robert g.> vidíš já bukowskiho nečtu. proč, připomíná ti to?
<reagovat 
 cogergsum (Občasný) - 10.7.2012 > IAN HEROICKY> no ona se ta poezie "běžného rozhovoru u stolu" stává v poslední době docela hitem. Zdá se mi, že se teď hodně lidí rádo stylizuje do tohoto pomyslného "směru" a využívání veškeré ironie, apatie, přehnané objektivity a ledového hodnocení s příměsí černého humoru jim dodává pocit vlastnictví básnického střeva.. (pouze takový zgeneralizovaný postřeh snad i nezávisle na této básni. .) 
<reagovat 
 cogergsum (Občasný) - 10.7.2012 > cogergsum> 

také k tomu samozřejmě patří záměrné přeskakování slov a témat, prozaika,.. no a údajné souvislosti, kterým samozřejmě rozumí pouze autor sám. Útvar jako pásmo beru, dále i jakékoli alternativy a neškatulkování.. když já si ale nemůžu pomoct nevidět to jako pozérství. Je to prostě profláklý na každým rohu. :)


<reagovat 
 A.x.e.l (Občasný) - 12.7.2012 > cogergsum> ještě něco :) jestli bys chtěl vidět souvislosti tak můžu říct že to je o jednom kamarádovi který má každý měsíc jinou holku a o každé tvrdí, že ji hrozně miluje. řekla jsem mu to a urazil se.
pocit vlastnictví básnického střeva kvůli tomu nemám. tečka :-)
<reagovat 
 cogergsum (Občasný) - 12.7.2012 > A.x.e.l> 

nemluvila jsem o této básni. (ač se na to nasadit dá) Reagovala jsem na příspěvek jiného uživatele.


<reagovat 
noemus (Občasný) - 16.3.2013 > dost dobrý
Body: 4
<reagovat 
A.x.e.l (Občasný) - 21.3.2013 > ještě doplnění k předešlé diskuzi:
"obecná řeč, každodenní mluva nese v sobě stigmata esteticko-sémantických elementů podstatně básnických ; rozpoznávat a chápat tyto drobné a jen náznakové, ale i větší a ucelené poetické útvary v jazyce, to je pro básníka naslouchajícího conditio sine qua non (nutná podmínka)"
tohle je citace z doslovu Emanuela Frynta, kde píše o Kolářově básnictví (jak víme Kolář psal na začátku 20. století), takže to nevypadá, že by poezie "běžného jazyka" bylo záležitostí moderní doby, jak bylo výše nadneseno...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter