Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jako když si strhneš náplast
Autor: srnka_uprchlice (Občasný) - publikováno 18.7.2012 (15:14:51)

Living in my little personal hell, trying to pretend I don’t care anymore.. just to show you how strong I am.
But I’m not. I can feel the pain each and every minute, I can feel the frightening anguish by every move I make. Trying to run away from it .. somewhere.. anywhere.. to the most distanced place in my desperately confused mind.
I wish I was in some armour, that could save my weak heart and my silly mind from fucking mental illness, the infatuation. Because of YOU.. or You.. or maybe you..........

No way!! Fuck!!! All of this is because of me and only me and my state of mind!

It hurts...
It fucking hurts...

Damn it!!
Fuck it!! Fuck it!! Fuck it!!

Gonna have a fag...


Poznámky k tomuto příspěvku
kranad=fernet (Občasný) - 18.7.2012 > ty seš tak strašně inteligentní!!

Devon je OK.
(aby nedošlo k omylu: anglicky neumím, ale google je google)
Doporučil 
<reagovat 
kranad=fernet (Občasný) - 18.7.2012 > jo, a jak se správně drsně vyslovuje "gonna have a fag", abych to natrénoval?
<reagovat 
Sartori (Občasný) - 19.7.2012 > Mě by zajímalo, jestli to bereš jako způsob komunikace s někým, způsob zpovědi a nebo jestli tomu přikládáš uměleckou hodnotu. V prvních dvou případech bys to měla zařadit do kategorie zpovědi/pocity imho. Ve třetím případě je to zase docela výkřik do tmy. Přitom bych řekl, že projev máš dobrý, takže bys na toto téma dokázala napsat něco většího. Takže keep going..
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter