Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dream, like drama
Autor: saltatrix (Občasný) - publikováno 18.7.2012 (17:08:59)
Kam sa Emma pozrela, bola samá tma. Stála na moste a sledovala neúprosný prúd divokej rieky. Premýšlala v mukách, čí skočiť do tej riavy.
Cítila prázdno, ktoré ju sužovalo. Chcela sa zbaviť, všetkého zla a trápenia.
Skočila! Triasla sa od zimy a pľuca plnila voda. Po narážke na ostrý kameň, ktorého voda ešte nezbrúsila, nastalo ticho.
Bezvládne telo, už len unášala špinavá voda ďalej do dialky.
Ocitla sa Emma odrazu v inom svete, podobnom snu. Stála pred veľkým zakrytým a tmavým bazénom, ktorého rohy stúpali, asi meter do výšky a boli z tmavej žuly.
Okolie lemovali rubínovo červené hrubé závesy.
Emma tomu nerozumela, nevedela, co robiť, kým neprišiel pán v starodobom oblečení a gestom pravej ruky ju pozval, aby šla za ním.
Prechod dimenziou netrval ani tri sekundy a už boli na pláži, kde morské vlny bičovali kamenné pobrežie a bralo obdaleč.
Tam dal Emme tajomný pán básnickú otázku: Kam by si chcela ísť?.. Priatelia na teba už dávno čakajú.
Odrazu stáli pred veľkou sivou oponou, ktorá skrývala jeho honosné sídlo. Po odhalení a vstupe do priestrannej predsiene, Emma spoznávala ludí, podvedome cítila, že ich už dávno stretávala. Napriek tomu, že ich podoba, bola iná, ako tá, v ktorej ich naposledy poznala.
Bol tam dávny ruský cár, z ktorého Emma cítila, že bol jej kamarátom, predtým než ju uniesol prúd rieky.
Spoznala veľa známych aj priateľov... Vojaka zo svetovej vojny, egyptskú služobnú, rímskeho podkolníka, grécku vešticu.... A všetci boli v jej poslednom zivote ludmi, reálnej podoby Emminho okolia.
Brala to ako samozrejmy sen, kým jej nedošlo, že je vlastne po smrti a nachádza sa medzi dvoma svetmi, mimo realneho času. Osoby, ktoré tam stretávala z minulosti, stretne aj v budúcom vtelení.
Ako otca, matku, brata, sestru, kamarata, kamaratku, nepriatela ci niekoho kto zmení smer jej cesty....Možno sa narodí ako muž.
Napokon sa Emma aj so skupinou známych dohodli na určitom scenári
Nakoniec sa uzavrela sivá opona a starý pán ich nasmeroval do dverí, ktoré smerovali do nového zrodenia.





Poznámky k tomuto příspěvku
Světlonoška (Občasný) - 19.7.2012 > Pekné, také nádejné :-)
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter