Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Začátek
Autor: Petra Hronova (Občasný) - publikováno 23.7.2012 (15:41:19)

Začátek

 

Každý začátek je těžký…. zní nám a bude znít celý život v uších… Ale kde je vlastně počátek všeho žití a bytí ??? Je to universum, hvězdy, vše živé, zvířata, buňky, člověk ? Kde je počátek. Každý počátek všeho má nějaký smysl, nějakou cestu, mýlím se ?

Začneme na počátku : když se vyvíjí nový človíček v matčině lůně vyvíjí se, roste směřuje ke svému cíli ke zrodu nového života.

Když se narodíme máme již předurčený celý život, zní to jako fráze, ne není to žádná fráze všechny životy jsou řízeny universem, nic není náhoda a vše má nějaký směr, ale občas se ptám, ale kam směřujeme ???

Během svého života jsem poznala, že smyslem mého života a nejen mého života je najít cestu, cestu nejen poznání našeho smyslu na této zemi na planetě našeho zrození. I když víme-li skutečně, že jsme byli zrozeni právě na této planetě ?!

Naším úkolem je najít skutečný úkol, který nám byl dán proč jsme zde. A víte i Vy proč jste zde?



Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 24.7.2012 > Jak někdo mladej začne vykřikovat "přicházim s dary pro vás", vrcholí mu právě naivismus puberty, vyvěrající z neukojených vlastních potřeb. Z odfláknutých snad o vlastní zájem. Může bejt v tobě snaha nejupřimnější, ale nutno nejdřív pochytat aspoň základy matiky, fyziky, chemie, biologie... a pak teprve otevřít první knížku o nějakej tej ézoterice. Ať má tvý snažení smysl, ať to zvládneš. Předem ale varuju. Pokud poctivě, bude to hodně práce a bude to hodně, hodně bolet. Tohle neni pro zábavu a i děti poznaj, když se je někdo snaží oblbnout zfušovanejma hračkama.
<reagovat 
 Petra Hronova (Občasný) - 24.7.2012 > čtenář> Díky za Tvůj komentář a za kritiku. Mimochodem z puberty jsem již hodně dávno venku a Tu hodně dlouhou práci jak píšeš mám již za 17 let načatou, ale žádné strachy, pracuji na sobě dál a má další díla budou zajímavější.
Hezký den Petra
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter