Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Likvidace
Autor: Gituša (Občasný) - publikováno 9.8.2012 (18:50:18)

Byla jsem slepená potem jako pomačkaný papírek od bonbonu, zaprášená, žíznivá a podivně šťastná. Hlad jsem překonala asi před hodinou, to mi konečně přestalo kručet v břiše. Sluníčko nepřestávalo hřát a bylo vidět, že to snáším líp, než ten chlap přede mnou v kolejovém řádku, který mě přesvědčoval, že tudy skutečně přešly kroupy a že ten ječmen je fakt na sračku. Kroupy tady nebyly a ječmen i já jsme to věděly, teď o tom ještě přesvědčit toho asexuálního chlapa. Naštěstí jsem měla víc času, než asi předpokládal, tak jsme chodili a hledali vyražená zrnka a marně. Další pole a další a další. Nakonec už jsme neřešili jenom ječmen, ale taky toho srnce, co před námi vyskočil a škoda, že s sebou nemám zbraň, povídal ten chlap. Byla jsem ráda, že nemá, protože já mu tuhle škodu fakt neuznám. S hlavní u palice možná jo. Zastavil se v půlce honu, otočil se proti mně a čekal, až ho dojdu. V ruce držel ostrožku polní, takový modrý plevel, jak říká jeden můj známý. Mihlo se mi hlavou, že mě asi bude zkoušet a tak jsem v předstihu řekla : "Ostrožky je letos víc, než bývalo. Hlavně na úvratích kolem cest je jí vidět hodně. Ale tahle rostlinka se mi docela líbí" Jenže on vůbec netušil, jak se tahle kytka jmenuje, cpal mi ji do dlaně a omlouval se za ten nepoškozený ječmen a že to byla jen záminka, jak se se mnou sejít a že jsem na kafe nikdy jen tak nepřijela a že ..........Už dvě a půl hodiny se trmácíme horkem po polích jako cumel, kde nespadla ani krupka a on až teď našel odvahu mi todle říct. Čumím střídavě na něj a na ostrožku a připadám si jako v nějakém levném filmu z Hollywoodu a najednou ze mě vypadne : Nesedneme někam do stínu ? Dívám se chlapům do očí, dívám se do nich jako bych prosila o pomoc. Prosím o pomoc. Prosím o ty kytky, které mi nedávají. Škemrám o pěkná slova. Žadoním o pohlazení. Proto se dívám chlapům do očí, protože čekám na úsměv, na neviditelné cosi, co dva lidi spojí - vlastně hledám ten most, který mezi lidmi je, hledám ztracené mosty. Člověk se nenarodil pro sebe, proto se někdo narodil pro mě a toho hledám. A najednou mám v ruce ostrožku polní, mačkám ji v ulepené dlani a uvědomuji si, že jsem se nepodívala tomuto chlapovi nikdy do očí. Že bych přehlídla most ? Sedím vedle něho ve stínu černého bezu a uvědomuji si, že on mluví a já si tady přemýšlím o mostech a neslyším ho. Pomačkanou ostrožku ještě víc zmáčknu a otočím se směrem k němu. Má hnědé vlasy i oči, mluví o překot jako někdo, kdo má velkou trému. Ze mě snad ještě nikdo nikdy neměl trému, aspoň ne viditelnou. Mačká si ruce, třese se, ale očima neuhýbá, dívá se na mě. Chci slyšet,co říká, ale nejde mi to, vnímám jen jeho nervozitu a je mi z toho hezky, je mi hezky, že někomu za to stojím, že mi někdo chce říkat pěkné věci, že jsem pro někoho tak důležitá, až se mu stahuje hrdlo a srdce tluče jako by šlo o všechno. Má příjemný hlas. Vztahuji k němu ruku a hřbetem své dlaně přejíždím po jeho tváři. Má slzy v očích a já už brečím naplno. Jak jsem mohla přehlídnout tak obrovský most ? Chlapi jsou nejsilnější, když ukážou svou slabost, u žen je to bohužel naopak. Takže on je teď silný a je totálně v prdeli. Už vím, jak to bude, dotkla jsem se já, dotkne se i on, začne mě líbat, udělá jen, co mu dovolím, položí mě do trávy, rozepne kalhoty, snad, taky mě může dluchmat donekonečna a čekat, až já rozepnu kalhoty jemu ...... tak jsem se zvedla a slíbila, že na kafe určitě přijedu, ale že se mi teď ze všeho točí hlava a připadám si jako ve snu, že nechci nic pokazit, nic ztratit, ale že jsem taky nic nehledala a že se bojím zklamání a chyb, které se nedají vrátit, prostě jsem mlela a mlela a už věděla, že tenhle chlap se ke mně nehodí, přestože by pro mě zřejmě udělal moc za málo. Trapný konec se zápisem : Nelikvidní.......



Poznámky k tomuto příspěvku
 Gituša (Občasný) - 13.8.2012 > IAN HEROICKY> Možná že jo ale to by musel být rychlejší, než já a to on nebyl Díky díky díky Iane Heroicky.
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 10.8.2012 >
Doporučil 
<reagovat 
 Gituša (Občasný) - 13.8.2012 > maxima gali> Děkuji
<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 9.8.2012 > Je to pěkný :))
Doporučil 
<reagovat 
 Gituša (Občasný) - 13.8.2012 > jiri-jirik> Moc mě to těší, děkuji
<reagovat 
anae (Občasný) - 13.8.2012 > Chlapi jsou nejsilnější, když ukážou svou slabost ... to je pěkný, ale záleží na okolnostech ... ale je to nejspíš dost i v chemii - jestli ovuluješ, nebo ne - to prý se ženě líbí diametrálně jiné týpky :-)
Body: 5
<reagovat 
 Gituša (Občasný) - 16.8.2012 > anae> 

a dá se to vysledovat ? máš nějaké poznatky ?


<reagovat 
sibyla (Občasný) - 13.8.2012 > Moc pěkný, napsáno velmi čtivě. :-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Gituša (Občasný) - 16.8.2012 > sibyla> 

Moc děkuji!!


<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 15.8.2012 >

"...

 

."


Doporučil 
<reagovat 
 Gituša (Občasný) - 16.8.2012 > Zeanddrich E.> díky
<reagovat 
František Vyrut (Stálý) - 13.8.2012 > ahoj, vystihla jsi krásně / a spíš smutně / tu tenkou hranici.Bravo.Franta
Body: 5
<reagovat 
 Gituša (Občasný) - 16.8.2012 > František Vyrut> Děkuji, Franto S postupem času už člověk odmítá dělat věci, které jsou jakoby snadné a přitom zasahují tak hluboko do člověka. Ta ženská se s ním mohla vyspat a pak by jen přemýšlela, jak ho poslat k vodě a nebo naopak. Lidi by si neměli ubližovat, pokud tomu jde předejít. Díky za body:-)
<reagovat 
Světlonoška (Občasný) - 9.8.2012 >

Ano, svatá pravda, a je (mi) to i milejší, dyž chlap ukáže svou ...jak se tomu obecně říká ,,slabost'' protože ve skutečnosti je to jeho S-Í-L-A, nikoli slabost!

 

Povídka si zaslouží Déčko


Doporučil 
<reagovat 
 Gituša (Občasný) - 13.8.2012 > Vyhaslá> 

Moc děkuji a myslím, že jen ti chlapi, kteří tohle umí a nestydí se za to, poznají opravdovou lásku.


<reagovat 
 Světlonoška (Občasný) - 13.8.2012 > Gituša> Snad se i stydět můžou, podstatné je, že ,,jdou do toho'', snaží se. Bojují.
<reagovat 
 Gituša (Občasný) - 16.8.2012 > Vyhaslá> jak jsem ti to poslala, taky mě to napadlo - jen ať se klidně stydí, o to víc si ceníme, že do toho jdou:-)
<reagovat 
 Světlonoška (Občasný) - 16.8.2012 > Gituša>  Ano, přesně tak :)
<reagovat 
kranad=fernet (Občasný) - 13.8.2012 > likvidátorka Kooperativy....taky bych byl naměko.

Ale daleko víc by mne zajímalo, kolik je jim v povídce let.
Bezva.
Doporučil 
<reagovat 
 Gituša (Občasný) - 13.8.2012 > Kranad> Likvidátorka je z jiné nejmenované české pojišťovny Kolik je jim let ? přesně tolik, aby ona váhala a on byl nervózní, řekla bych 45. Děkuji Kranade.
<reagovat 
 kranad=fernet (Občasný) - 13.8.2012 > Gituša> dycky z děcek páčím, jaký je rozdíl mezi "hustý" a "drsný". Nedají se oblbnout.

ale hustý příznaky jsou univerzální. Pro povídkáře moc vděčná materie: on 45, ona o 15 méně, nějaké děti do toho, okolnosti, souvislosti, prostě příčiny následků v té "prozaické omáčce" kolem situace, ale drsnost symptomů se projevuje u obou: jsou "na sračku" a klepou se jim ruce a sotva popadají dech. To je přesné (já nemám moc rád oblíbenou charakteristiku lidu "jako ze života", kór když se ten lid nechá voblbnout kdejakou "Růžovkou" ze života. Tak aspoň pro ty děcka!)
<reagovat 
 Gituša (Občasný) - 16.8.2012 > Kranad> Okolnostmi jsou zkušenosti a vědomí, že každý to může mít v palici jinak. Někdo prostřídá partnerů a cítí se jako král a někdo chudák, který stejně nenašel, co hledal. Ona mohla být ten král, ale co potom on. Lidi by po tenkém ledě měli opravdu klouzat po břiše a pomaličku, radši s hlavou u země, než s sebou stáhnout pod led i toho druhého. V povídce šlo o to, že ona už nemohla najít nic nového a věděla to. Měla jedinečnou možnost neublížit někomu, kdo po ní touží. On už zjevně prošel vztahem nebo vztahy s královnou, která mu ublížila a další rána by ho mohla dostat pod led. Prostě vyspat se s někým jen tak, může být děsně prima, pokud ten druhý nehledá něco víc:-)
<reagovat 
 Gituša (Občasný) - 18.10.2012 > Kranad> věk ? intenzita vztahu ? za těch mých téměř třicet let vztahu či vztahů, neshledávám u sebe v intenzitě rozdíl, jen se urputně snažím být nad věcí, když by to mělo bolet. Jsou prostě lidé a poznáš je snadno, snadno pláčí, snadno se smějí, jsou jak stlačená pružinka, kterou po odjištění nezastavíš. Klid nastává jen na tu chvíli, kdy se pružinka stláčí dolů a to je někdy otázka pár dní. Těchto lidí se nebojím, protože bývají úžasně bezprostřední a přitom tajemství v sobě nosí nejlíp ze všech, protože jim to za to stojí. S těmi se milovat, tak ti neublíží, budou tě hladit stejně intenzivně a vším v šestnácti i v sedmdesáti. Možná jen ..........třeba za deset let napíšu něco jiného.........jak to máš ty, Kranade ?
<reagovat 
 kranad=fernet (Občasný) - 19.10.2012 > Kranad> Ta děcka, Kranade, ta děcka. Ledaže bys myslel svoje dcery.
<reagovat 
 Světlonoška (Občasný) - 16.8.2012 > Gituša> 

Gitušo, tady bych si dovolila vstoupit - se vším co Kranadovi píšeš, souhlasím, kromě možná s poslední větou. Podle mě záleží na tom, o koho se jedná - ,,prima'' to bývá pro chlapy, protože právě ti zpravidla bývají v sexu povrchnější než my, které hledáme ,,víc''. Pokud si žena myslí, že pouhý sex jí stačí, pak je - dle mě - na omylu, lže si do kapsy.

Pěkný večer :-) !


<reagovat 
 kranad=fernet (Občasný) - 19.10.2012 > Gituša> Na co se to vlastně ptáš? Co "jak to máš ty....?"?

"Píšu ti teď SMS
většinou jsem bez
peněz i bez gatí.

Je mé srdce z želatin?"

Hele; dost jsem toho už tu (o sobě) vyklopil, zkus si udělat názor. Klidně mi napiš zprávu přes Totem, to ustojím, i kdybych měl svou pružinku hodit do jednohřídelového drtiče k recyklaci.

Ale že jsi to Ty: nejvíc "o mně" vypověděl trapas (snad jediný skutečný), který jsme tu spáchal pod názvem "I Tabu You". Tedy ne, že bych se styděl za ten nápad nebo ta slova v textu, ale prostě jsem téma autorsky nezvládl. No a pokud to vezmu obecně, že jsem "to tu autorsky nezvládl", použiju to jako verš, bude to výstižné. TAK to tedy mám.
<reagovat 
 Gituša (Občasný) - 24.10.2012 > umbra> 

Nejsou povrchnější, jen prostě víc zatížení přírodou a tak to někdy vypadá, že pro ně hra na lásku, je nutnost, aby dosáhli sexu. Je pravda, že bez sexu, jsou kolikrát jako hladové šelmy, vlastně pokaždé............je dobré se v tom vyznat a nezamilovat se do těch věcí, co nosí v kalhotách..........Celý život se  učím nevěřit a radši být mile překvapena, když je to víc, než sex, protože bez toho žít možná umím, ale bez "pohlazení" ani den. Díky za dopis, pěkný den!


<reagovat 
 Světlonoška (Občasný) - 24.10.2012 > Gituša> No to je jedno, zda příroda či povrchnost. Většinou se řídí pudem... Mno, není to opravdu jednoduché.. Dalo by se o tom dlouho debatit.
Nezamilovat se do obsahu jejich kalhot..Ano.. Nějaké ty bankovky, klíče od auta, ...atp. :D
Ano, lepší nevěřit a o to více pak být překvapena...
Hezký den :-)
<reagovat 
kranad=fernet (Občasný) - 26.10.2012 > To je pěkný, pěkný, holky! Díky za crédo.

Jen bych dodal: bez sexu (v širším slova smyslu) neumíme žít nikdo. Za tím si stojím. Jen by bylo proti přírodě - jak ostatně píšete - být v oplátku za něj otrokem nějakého individua. Opět nezáleží na pohlaví. Svoboda.

A proto jsem se v naposled publikovaném textu věnoval ortodoxii lásky. Jak je vidět, nebylo pochopeno. Mějte se fajn!
<reagovat 
PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - 18.11.2012 >
Body: 5
<reagovat 
 Gituša (Občasný) - 19.11.2012 > PetrSuk-Zbraslavský> Máš rád příběhy ze života, že jo ? díky, Zbraslavský PetřeSuku
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter