Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
zase tam
Autor: srnka_uprchlice (Občasný) - publikováno 13.8.2012 (14:35:38)
Seděla na skále a hleděla upřeně na horizont, kde se v dálce slétávali racci, aby hodovali na zbytcích z rybářských lodí. Vítr jí rozčesával vlasy a ikdyž jí bylo trochu chladno, něchtěla odejít, protože cítila, že už se sem nikdy nepodívá, že je tu naposled. Strašně toužila tu chvíli prodloužit alespoň o milion let, ale věděla, že nemůže.
Tak moc se jí na to nechtělo myslet, ale nemohla to zahnat. Temně oranžové slunce se pomaloučku kutálelo směrem k hladině a ona si představovala jak se syčením zmizí pod hladinou zálivu. “Ještě chvilku, prosím..” přemlouvala sama sebe a rukama si objímala zimou stuhlá kolena. “Ještě chvilku...” Téměř nemrkala, jak se snažila si ten obraz vypálit do paměti a doufala, že tam pak zůstane na věky.
Po chvíli si pak z “klokaní” kapsy u mikiny vytáhla krabičku cigaret a zapalovač. Na okamžik si to rozmýšlela, ale nakonec neodolala a zapálila si lehkou Marlborku. Třásly se jí ruce zimou a tak se alespoň očima snažila nasát poslední zbytky tepla z už temně červeného slunce, které teď bylo zpola potopené v lesknoucích se vlnách.
Kouřila a v mysli si promítala scénář, jak přijímá místo, které jí tu nabídli. Jak prvních pár nocí přespává u kolegy, se kterým se na téhle stáži seznámila a který jí tohle řešení navrhoval hned po pár dnech, než by si našla nějaký podnájem. Jak si sem nechává přestěhovat těch pár švestek co má doma. Jak si v bazaru, kolem kterého jezdila do kanceláře, kupuje na splátky ojeté Mini, mimochodem bylo tmavě zelené a stálo necelé 3000 liber. Jak v pátek po práci běží do Tesco express a večer jde do Irský u kostela na koncert kapely, co si už za těch několik týdnů stihla oblíbit a možná později do nějakého klubu na N.Hillu. Jak každý večer běhá svých pár mil v parku nad ústím řeky na dohled od Mount E.. Jak vidí zase na jaře kvést narcisky. Jak jí budí racci a studená podlaha... A že třeba jednou, až pojede k ránu taxíkem domů, bude řídit on... a zase jí zazpívá...

Ozvala se známá melodie mobilního telefonu. Leknutím s sebou trhla a podívala se.
Na displeji stálo: “Tak zítra tě vyzvednu na letišti. Chybíš mi..”




Poznámky k tomuto příspěvku
žaža (Občasný) - 13.8.2012 > až zimomriavky ...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
kranad=fernet (Občasný) - 13.8.2012 > ...a ona se nechce vrátit....

Stejně je škoda, že nepíšeš pokračování - zásadně - a pak se tak snadno mýlím.
Doporučil 
<reagovat 
sibyla (Občasný) - 29.1.2013 > Pěkný...možná by stálo za to napsat pak další část...ale...
Body: 5
<reagovat 
lada34 (Stálý) - 4.2.2013 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter