Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zemřít šťastná
Autor: Cum-ley (Občasný) - publikováno 26.1.2003 (00:51:42)

Ležím v tvém objetí

to je to proč chci žít

vnímám jen doteky

srdce mi snad přestává bít

pro vášeň pro lásku

poletím světlu vstříc

na konci provázku

tam přece nenajdeš už nic

pár vteřin věčnosti

do tmy se prostírám

držím tě za ruku

a štěstím umírám



Poznámky k tomuto příspěvku
probably (Občasný) - 26.1.2003 > MNě se to docela líbí - štěstím se taky neumírá každý den:-)Ale umíš to i líp:-)
Body: 3
<reagovat 
čtenář farářskej - 26.1.2003 > No, rytmicky to vodsejpá hezky, jen kdyby to nekazily ty poněkud ošumělý verše...
Body: 1
<reagovat 
 Cum-ley (Občasný) - 26.1.2003 > čtenář> Není divu, že to rytmicky vodsejpá, páč je to vlastně píseň, verše měly být cituplný, ale jestli jsou ošumělý...:(
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 26.1.2003 > UARGH ... snad nee. I vers je prisernej.
<reagovat 
 Cum-ley (Občasný) - 26.1.2003 > DeadKennedys> Zase bajli ! Nechceš si vytipovat autory, kteří Tě víc oslovují a mě třeba vynechat?
<reagovat 
majkytka (Občasný) - 27.1.2003 >

Jo, pocity jsou přesný, jenom blbě zkomponovaný...takový skákání...chápu tě....ale šlo by to líp!

A taky je fakt že o štěstí se píše tááák špatně!!!


<reagovat 
 Cum-ley (Občasný) - 27.1.2003 > majkytka> No, nejlepší věci píšu, když jsem v depresi :-)))))!
<reagovat 
Tanein (Občasný) - 26.1.2003 > No...musím se lišit....:)
Body: 5
<reagovat 
 Cum-ley (Občasný) - 26.1.2003 > Tanein> Díky, to je odvaha! :)
<reagovat 
 Tanein (Občasný) - 27.1.2003 > Cum-ley> Není....:))))
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 26.1.2003 > Když ono se o štěstí tak špatně píše. Taky nemůžu za jedna, promiň, zvlášť když to je v "klasický poesii". Ale ten pocit jakobych velmi důvěrně znala. "Do tmy se prostírám" a "vnímám jen doteky" jakoby procházelo přímo mým středem.
Body: 3
<reagovat 
 Cum-ley (Občasný) - 27.1.2003 > Naty> Tak to mě potěšilo. Příště to zkusím o něco líp :-)
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 27.1.2003 > Cum-ley : Zase ? Sice si nicky zas tolik nepamatuju ... ale tobě jsem tuším dal nedávno ňákou dobrou známku ne ? :o) A navíc - kdybys měla samý jedničky byla by to nuda ne ? Rád bych tě vynechal, ale za měsíc si tě zas nebudu pamatovat a dám ti bajli znova :o)
<reagovat 
 Cum-ley (Občasný) - 28.1.2003 > DeadKennedys> No jo, je to milé zpestření  !
<reagovat 
barlach (Občasný) - 26.1.2003 > Já se moc lišit nebudu,i když bych rád. Tady je trochu cítit rozdíl mezi cituplností a kýčovitostí jistých slov. Je to poněkud nevyzrálé, promiň. Nebudu hodnotit...
<reagovat 
 Cum-ley (Občasný) - 27.1.2003 > barlach> Mrzí mě, že to působí kýčovitě, ale vždycky se holt nezadaří :-) Tak příště... :-)
<reagovat 
 barlach (Občasný) - 28.1.2003 > Cum-ley> Já se budu moc těšit...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter