Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Týden knihoven v Brandýse nad Labem
Autor: Zradada (Občasný) - publikováno 26.9.2012 (23:20:47)
Knihovna Eduarda Petišky v Brandýse nad Labem chystá na letošní Týden knihoven (1. – 7. října) řadu kulturních akcí. Na každý všední den je připraven zajímavý program. Vstup na všechny akce je zdarma. Program na Týden knihoven vypadá takto:
Pondělí 1. října bude určeno všem, kdo mají chuť dozvědět se o brandýské knihovně něco nového. Návštěvníci budou mít možnost podívat se do prostorů jindy veřejnosti zavřených. Dozvědí se víc o práci knihovníků a knihovnic, uvidí, co všechno se děje s dokumenty, než se dostanou ke čtenářům, budou si moci zabalit knihu a zjistí, proč knihovníci někdy knihy musí třeba i provrtat vrtačkou. Přijít můžete mezi 9:00 a 16:00 hod.
V úterý 2. října se bude konat večer autorského čtení. Vystoupí na něm spisovatel Martin Petiška, básník Petr Kukal a jejich hosté, jmenovitě básnířka Vendula Eliášová a manželé Christenovi s hudebně dramatickým dílem Asteroid 89. Akce se bude konat ve studovně brandýské knihovny od 18:30.
Ve středu 3. října přijďte na cestopisnou přednášku Ing. Zdeňka Janáka „Povídání poutníka - čtyřicet dní na kole Evropou od Palladia Země České ve Staré Boleslavi do španělského Santiaga de Compostela“. Akce začíná v 18:30 hod. a bude se konat ve studovně brandýské knihovny.
Ve čtvrtek 4. října představí svoji tvorbu nejmladší spisovatelé z okolí. Těšit se můžete také na mladé recitátory. Akcí plánovanou na tento den je totiž Večer autorského čtení účastníků literární soutěže Macharův Brandýs. Stejně jako předchozí akce se i tato bude konat ve studovně brandýské knihovny od 18:30.
Pátkem 5. října uzavře brandýská knihovna Týden knihoven akcí nazvanou „Čtenáři čtou čtenářům“. Páteční odpoledne bude příležitostí setkat se v pohodové náladě v knihovně jak s jejími zaměstnanci, tak i s dalšími čtenáři, kteří si sem chodí půjčovat knihy. Kdokoliv bude mít chuť, může ostatním přečíst něco ze své oblíbené knihy. Přijít můžete samozřejmě také jenom poslouchat, popovídat si, nebo si vybrat nějakou pěknou knihu. Program bude probíhat v oddělení pro dospělé i v oddělení pro děti od 12:00 do 15:30 hod.




Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter