Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Cestovatelský festival Kolem světa za dveřmi!
Autor: Martin (Stálý,Redaktor) - publikováno 5.10.2012 (01:34:35)

Dostala se ke mě tato zajímavá pozvánka, proto předávám pro všechny, kdo na tuto nenadálou akci chcete také:-)

CESTOVATELSKÝ FESTIVAL KOLEM SVĚTA V BRNĚ zahájí svůj 4. ročník již na začátku října v Kongresovém centru BVV, kde se od 5. do 7. října představí návštěvníkům se svými komentovanými projekcemi 

fotografií a videí řada zkušených cestovatelů a fotografů. Strávili jste 15 měsíců v Jižní Americe? Jezdíte již 12 let do Etiopie k domorodým kmenům u řeky Omo? Fotografovali jste polární záři v Norsku? Dojeli jste po zemi do Indie? Čekali jste na východ slunce nad Angkorem? Brodili jste se v Pantanalu největšími mokřady světa? Byli jste účastníky nebeského pohřbu v Tibetu? Ne? Tak si přijďte pro inspiraci na cestovatelský festival Kolem světa, který se koná v Kongresovém centru BVV v Brně ve dnech 5.- 7. října 2012 jako doprovodný program veletrhu SportLife, a nebo později v Praze ve dnech 17.- 18. listopadu 2012. Současně s festivalem Kolem Světa probíhá také 10. Mezinárodní festival outdoorových filmů. Přesný program festivalu naleznete na www.kolemsveta.cz.

CESTOVATELSKÝ FESTIVAL KOLEM SVĚTA
se koná každý rok v Praze, Brně a Ostravě a organizuje jej cestovatel a fotograf Karel Wolf. Jedná se o bohatý program projekcí fotografií od zkušených cestovatelů a fotografů, kteří navštívili exotické země světa s bohatou kulturou a přírodou a ve svých komentovaných projekcích předávají své zkušenosti všem návštěvníkům festivalu. Nyní na podzim se bude festival konat v Brně ve dnech 5.-7. října a následně také v Praze ve dnech 17.-18. listopadu 2012. Přesný program naleznete na www.kolemsveta.cz

CESTOVATELSKÝ FESTIVAL KOLEM SVĚTA
Srdečně vás zveme na cestovatelský festival Kolem Světa, který se uskuteční již tradičně na podzim v Brně a v Praze. Festival Kolem Světa patří k největším cestovatelským událostem v České republice, kde návštěvníci mají příležitost poznat krásy a kulturu různých zemí světa na jednom místě v rámci komentovaných projekcí známých fotografů a cestovatelů. Přijďte i vy na cestovatelský festival Kolem Světa, který se koná 5.-7. října v Kongresovém centru BVV v Brně, a poté také 17. a 18. listopadu 2012 v KD Ládví v Praze. Přesný program festivalu naleznete na www.kolemsveta.cz.



Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý,Redaktor)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter