Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Milování s deštěm
Autor: Gituša (Občasný) - publikováno 16.10.2012 (13:00:57)

Milování s deštěm

Seděla jsem v dešti a necítila chlad, vlastně ani ten déšť bych necítila, kdyby mi nestékal po vlasech na tvář a z tváře na ruce složené v klíně. Motýli, kteří zde nedávno poletovali, zmizeli jako někteří lidé z mého dětství. Ptáci švitořili ukrytí v korunách hlohu a trnek a nejspíš jim tohle počasí padlo do noty. Vzduch voněl čistotou. S každým nádechem jsem si užívala volnosti na vrcholku kopce uprostřed nádherné podzimní krajiny. V dešti je člověk venku ještě víc sám. Slyším, jak mi hlavou poletuje melodie z Obchodníka s deštěm. Další proud chladivých kapek slitých do potůčků přeskakuje a nejspíš i počítá moje vrásky. Melodii vystřídala úvaha o tom, jak zastavit čas a taky mě napadlo, že by bylo krásné ležet tu nahá a nechat déšť tančit po mém těle, nechat ho, dokud se neukojí a nelehne vedle mě do trávy. Svlékám bundu, halenku, podprsenku, kalhoty i kalhotky a uléhám. Ještě pořád mi není zima. Nahá těla se chtějí vždycky milovat a to moje už ví s kým a On mě hladí a líbá tak rychle, jak moc po mně touží, tak rychle, kolik času nám ještě zbývá. On to ví, já ne, proto ležím tak klidná, tak odevzdaná, tak šťastná. Chloupky v klíně se okamžitě zalili jako polibky a stékají mi níž a níž. Moje vlhké prsty ho roztahují a ukazují mu směr. Klid vystřídal vzrušení. Nikdy jsem nebyla tak roztoužená jako dnes a už cítím, jak se rozehřívám a kapičky jedna za druhou na mém horkém těle syčí a jako pára stoupají k nebi a pak na mě znovu a znovu padají. Ptáci náhle opustili svou melodii a já slyším jen vlastní vzdychání. Motýli se vrátili a tančí mi před očima jako mžitky, žlutá, modrá, žlutá, červená.......Tak dlouho mě sváděl a byl něžnější, než všechno před tím a já se poprvé milovala s deštěm.

 

 

Čekání na déšť

Seděla jsem na kopci ozářená sluncem, rozehřátá létem, unavená časem. Čekala jsem na déšť a on nepřicházel. Opustil mě loni na podzim, nechal mě nahou v mokré trávě, ještě několikrát mě políbil na rozloučenou a zmizel. Vysychající louka se teď podobá mému vyprahlému tělu a umírá od kořínků jako já se svou ubohou lidskou dušičkou. Jak dlouho vydržím čekat na milování?  Možná tak dlouho jako louka na pár kapek vody. Jsem odhodlaná tu sedět a vyzkoušet se, vlastně jsem odhodlaná zemřít, pokud se mi nevrátí. Není to oběť, jsem jako ta louka, nemám jinou možnost. Nikdo z těch, kdo milují, nemají jinou možnost, než zemřít, když je opustí pravá láska.



Poznámky k tomuto příspěvku
Skafloc (Občasný) - 16.10.2012 >  velmi dobré
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Gituša (Občasný) - 18.10.2012 > Skafloc> 

díky


<reagovat 
otaz_nick (Občasný) - 16.10.2012 > Nějak nemám ráda zdrobněliny - dušička, potůčky...
<reagovat 
 čtenář gin - 17.10.2012 > Loganberry> jsme na tom podobně..
<reagovat 
 Gituša (Občasný) - 18.10.2012 > Loganberry> jo, to mi připomnělo Ozáka a jeho rolníky namísto rolniček. Je dobře, že nejsme všichni stejní, to by byla děsná nuda a moc děkuju, že jsi mě četl i s těmi potůčky, co mi tekly po tváři namísto potoků
<reagovat 
maria keis (Občasný) - 17.10.2012 > a já mám zase ráda, když jsou slova poskládána tak, abych si je mohla představit. Myslím, že tomu říkají fantazie.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Gituša (Občasný) - 18.10.2012 > maria keis> díky moc za podporu, za body
<reagovat 
kranad=fernet (Občasný) - 18.10.2012 > ještě se k tomu vrátím....
ještě se vydám všanc...
jde o zásadní téma, jsem zvědavý, které pohlaví bude odvážnější, a bude to "Chtít číst" (jiná povídky autorky).
jsem zvědavý, které pohlaví víc přikrmí mýtus z povídky o likvidaci nelikvidaci (škodní události). Podle mého a některých zdejších (i žen) nehraje v intenzitě vztahů a citů tak silnou roli pohlaví, spíše věk.

Teď zůstanu jen u sexuologické (racionální) roviny: je dokázáno, že abstraktně mystické představy (oblíbená Matka Země) mají na smyslnost některých typů žen až neuvěřitelný účinek. Tento "příběh" může být (i) reálný. No a mně, "slabšímu pohlaví", vůbec nenahání hrůzu, je vzrušující.

(kalhotky apod. "svlékaly")
<reagovat 
čtenář gtr - xxc - 16.10.2012 > tak jako jo, no, prostě jo. já bych to napsal všechno uplně jinak, ale takhle je to taky ono, to si prostě musí napsat každej sám, a tohle je tak důvěryhodný, až prostě jo, prostě jo, no.
<reagovat 
 Gituša (Občasný) - 18.10.2012 > čtenář> paráda a děkuji moc.Myslím si, že bys to musel napsat jinak, protože by se ti blbě svlékali kalhotky a podprsenka, ale zajímalo by mě to, jak bys to napsal, jak by ti v tom dešti bylo, jak bys dokázal nebýt sám
<reagovat 
 čtenář DDTaj - 18.10.2012 > Gituša> ;). Zbožńuju provokace a výzvy. A koukám, jsi stálá. Tak jo. Až uvolní sevření povinnost životního díla, až si budu smět zas začít psát povídečky o dvou třech odstavcích, udělám to. A pošlu s věnovánim:) Hezkej den.
<reagovat 
 Gituša (Občasný) - 18.10.2012 > čtenář> 

to je bezva, že umíš nejen čístTĚŠÍM SE A NESKRÝVÁM, ŽE DOST


<reagovat 
žaža (Občasný) - 18.10.2012 > ..ja zase mám rada zdrobnelinky...nejdem bodovať zatiaľ ale som sa vrátila to je dobré znamenie (D)

Nahá těla se chtějí vždycky milovat..-a máš tam ešte dobré výroky (pravdivé D), zopár :)
<reagovat 
kranad=fernet (Občasný) - 19.10.2012 > Čau!
Je to prozaický sonet, ještě bych tam viděl... (neber to moc vážně, nechám to na Tobě: buď antiteze nabo synteze. Rozhodně ale nechybí nějaká "slova", umíš to! Rozhodně jo, umíš tento formát.)

Potůčky jsou v pořádku, dušička je v poho (při rychločtení je málo cítit ta rozčarovaná ironie). Je škoda, že zatím žádnou odvahu nevidím. ("Tak co bude s tó láskó?....": strýc Pepin na smrtelné posteli, když si myslel, že je pořád "u slečen")
Body: 5
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 31.10.2012 >

dávám do výběru na knihu za měsíc říjen

http://www.totem.cz/kniha/


<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 20.10.2012 >

no nevím, na jednu stranu je tam spousta hezkých obratů, na druhou si tak nějak nemůžu pomoct a myslím si, že popsat to rovnou z pohledu louky by se mi líbilo víc...

A pak ta pasáž od "chloupků na klíně" (mimochodem - zalilY) mi připadá taková "tuctová" - naježené chloupky, vlhké prsty roztahující klín, nikdy jsem nebyla tak roztoužená, dlouho mne sváděl a byl něžnější... - na tak krátkém prostoru textu je to spíš kategorie "Leo" - tu v rubrice "próza" bych očekávala něco nápaditějšího...

 


Body: 4
<reagovat 
 kranad=fernet (Občasný) - 26.10.2012 > Quotidiana> Znáš "Sexuální život Catherine Millet"? A to je prosím kunsthistorička a pařížská kurátorka! Já tím jenom chci říci, že v porovnání s některou literaturou je "toto" umění povýtce renesanční. Catherinu jsem ani souvisle nepřečetl, jedinou nezpochybnitelnou hodnotu, kterou tam já najdu, je "existenciálno" jakékoliv v jádru osamělé duše. A pak v meta-rovině ta odvaha s tím jít na trh, což je docela účinný prostředek boje se svými nejistotami.
<reagovat 
 Quotidiana (Občasný) - 1.11.2012 > Kranad> 

no Catherine Millet jsem nečetla, takž nemůžu srovnávat...

konkrétně u tohohle příspěvku mi připadá, že je ta jedna pasáž taková "tuctová" - není to o tom, že by měla být víc explicitní, nebo naopak cudnější, ale jde mi o volbu slov - na můj vkus je tam moc ustálených spojení, která mne nudí (a tím pádem to působí trochu kontraproduktivně, pokud se jedná o popis milostného aktu...)

 

nicméně, vzhledem k množství reakcí, bodů atd. zařazuju na výběr do knihy, takže autorka nedostatkem mého nadšení zklamaná být nemusí :)


<reagovat 
 čtenář kranad - 5.11.2012 > Quotidiana> Tomu rozumím moc dobře. A jsem rád, že trocha "explicitnosti" může působit jako vhodný kondiment jinak "běžné stravy".

Rozhodně tedy; nechtěl jsem vypadat nadšenecky, jen mi připadá, že se těchto věcí málokdo zde zhostí se ctí. A pole, zdá se dle současné literatury, je otevřené zejména pro dámy, jak už jsem někde v diskuzi podotknul.
<reagovat 
PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - 18.11.2012 >
Body: 4
<reagovat 
 Gituša (Občasný) - 19.11.2012 > PetrSuk-Zbraslavský>  díky
<reagovat 
whispermoonlite (Občasný) - 4.12.2012 >
Doporučil 
<reagovat 
Elinka (Občasný) - 4.2.2013 > Oslovilo mě hned při prvním přečtení. Moc hezké, originální a podněcující představivost..
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Gituša (Občasný) - 20.2.2013 > Elinka> Moc děkuji. Sny bývají, jsou a budou nejúžasnější, dokud se nesetkáme s něčím, co je trumfne a já říkám : Kéž by
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter