Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Moje blues
Autor: srnka_uprchlice (Občasný) - publikováno 18.10.2012 (11:27:37)
Venku je podzimní sychravo, ale i přes tmavé těžké mraky sem-tam zasvítí tenký paprsek slunce. Všem těm červenajícím se listům javorů u cesty tak dodává nádherný lesk.

Ještě chvilku nebudu zapínat stěrače... Mezi těmi kapkami deště na čelním skle to pak venku vypadá jako nějaká impresionistická malba. Odstíny žluté a červené se odrážejí v mokrém černém asfaltu.
Topení příjemně hřeje a já si užívám tu volnost a samotu. Jsem zachumlaná v teplém pleteném svetru a přes slabý zvuk motoru vnímám z přehrávače ten božsky znějící hlas Florence Welch.
Je tak sladký.. hypnotizuje mě.
Silnice ubíhá a já teď míjím další povrchový lom, který svou rozlohou spíš připomíná postapokalyptickou krajinu.. teď na podzim snad ani není víc vhodnější čas na to, aby se tu někdo jako já projížděl.
Klidné rozjímání se ihned mění na sklíčenost, melancholii, blues....
Zase si vzpomenu... ale myslím, že už v tom není až taková beznaděj jako bývala. Cítím jen lehké zamrazení, které rychle odeznívá.
Už jsem silnější. Tak trochu jako chlap, chladnokrevný a obrněný, který přesně ví, že city jsou jen zátěž. Zbytečnost, která ubíjí, která tě dostává na kolena, která z tebe dělá otroka svých vlastních myšlenek.
Né, tohle už já nejsem. Jsem žena, která ví co od života chce a ví jak si to obstarat...
A když to nepůjde s tebou, půjde s kýmkoli jiným a kdekoli jinde!

Sešlápla jsem plyn skoro až na podlahu a zvýšila hlasitost na přehrávači. Kilometry najednou utíkají tak rychle jako moje mysl od všeho a od všech. Zapaluju si cigaretu. Na první pumpě, na kterou narazím si dám černou kávu a tentokrát nebudu sladit...


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář DDTaj - 18.10.2012 > Amaterská tvorba má neuvěřitelný možnosti. Vyřikat si sám sebe, dneska, zejtra zas o kousek víc. Dát svejm pocitum jména, nesrat se se sebou, nebát se chyb. A zveřejňovat? No právě, v tom to je! Skrz druhý dostávat sám sebe čim dál víc pod kontrolu. Mám svuj sen o formátu zejtřka, kde už nebudou redaktoři a podobný samozvaný sajrajti. Je ale nutný zažít a pochopit, CO je dneska špatně. Jinak varianty pro lepší zejtřek těžko navrhnu. Bolí to, dívat se na bolest. Ale je v ní občas i trochu radostný naděje. Dneska ty. Dik.
<reagovat 
 kranad=fernet (Občasný) - 18.10.2012 > čtenář> Laďo!!?
(ale máš recht)
říkáš bolest?

Něco jako toto?:

sperma střík do zásuvky
a dostal elektrickou ránu.
Od té doby na svět čumí
jak péro z povijánu.
<reagovat 
kranad=fernet (Občasný) - 18.10.2012 > no a já jsem myslel, že v tom rauši někoho srazila. Bude pokračování?
<reagovat 
 čtenář DDTaj - 18.10.2012 > Kranad> Technicky ale, krnd má pravdu. Ač sepezpyt, pokud povídečka i pro druhý, chce to děj. Nebo nečekanej zvrat k závěru, pointu. Na to, že někoho trefí jsem taky myslel od začátku. Myslim že každej. A ty... nespíš nejvíc:).
<reagovat 
 čtenář DDTaj - 18.10.2012 > Kranad> Technicky ale, krnd má pravdu. Ač sepezpyt, pokud povídečka i pro druhý, chce to děj. Nebo nečekanej zvrat k závěru, pointu. Na to, že někoho trefí jsem taky myslel od začátku. Myslim že každej. A ty... nespíš nejvíc:).
<reagovat 
žaža (Občasný) - 18.10.2012 > ..ja keď som sa začítala som si myslela že to bude ďalšie milovanie s dažďom :)
-áno pýta si to niečo ešte.
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 20.10.2012 > řekla bych, že v rámci deníčkových zápisů nebo poznámek v nějakém bloku na nápady je to fajn, ale jako samostatný prozaický útvar to moc neobstojí - na twitter je to moc dlouhé, na povídku moc krátké a jak už tady padlo - chybí tomu nějaká pointa či hlubší sebezpyt...
Body: 3
<reagovat 
Čtenář - 21.10.2012 > V rámci bezpečnosti silničního provozu, za ty schválně nezapnutý stěrače - nasekat zadek. Ale dělám si legraci. Je cítit, že s řízením motorových vozidel máš zatím tolik zkušeností, jako s psaním povídek. Ty stěrače, ty stěrače! Všimni si, jak si jich všimli všichni. Čtenáře s tužbou bohužel dnes zaujaly jen ony. Už jsi naštvaná? Dobře. Končím tím, že považuji tvůj potenciál k tvorbě za nepochybný. Koukej psát víc, máš talent.
<reagovat 
lada34 (Stálý) - 4.2.2013 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter