Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Mustr
Autor: jaxxana (Občasný) - publikováno 16.11.2012 (06:33:31)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
sadaf (Občasný) - 16.11.2012 > luxusní okamžik...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
kranad=fernet (Občasný) - 16.11.2012 > z náhledu jsem usoudil, že musím. no ale katovna mi mluví z... hlavy.
Doporučil 
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 16.11.2012 >
Doporučil 
<reagovat 
oleandr (Občasný) - 16.11.2012 >
Body: 5
<reagovat 
patafyzik (Občasný) - 16.11.2012 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Focus (Občasný) - 16.11.2012 > jako sadaf
<reagovat 
huwik (Občasný) - 16.11.2012 >
Body: 5
<reagovat 
S.z.i. (Občasný) - 17.11.2012 > Teda rád bych věděl, co to tam letí! Je to tajný?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 jaxxana (Občasný) - 17.11.2012 > S.z.i.>  jo to kdybych věděla, moje znalost ptáků končí u kosa :-) šak víš :-)        Tohle bylo vetší bílý, asi racek ?
<reagovat 
 S.z.i. (Občasný) - 17.11.2012 > jaxxana> spíš orlosup :-D
<reagovat 
Mima (Občasný) - 17.11.2012 >
Body: 5
<reagovat 
Petr Štech (Občasný) - 17.11.2012 > ...poradím ti. Zkus to oříznout tak jak se ti to líbí...tak aby to na tebe působilo.... Na mě to působí, takže u mě fajn.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 jaxxana (Občasný) - 18.11.2012 > Petr Štech>  Díky 
<reagovat 
Mashine (Občasný) - 18.11.2012 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
neandrtalec (Stálý) - 18.11.2012 > pěkný postřeh
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 21.11.2012 > "

."
Body: 5
<reagovat 
čtenář katovna - 16.11.2012 > Je to pěkný záběr, ale formátem/ořezem mi to přijde dokonale zabitý.
<reagovat 
 jaxxana (Občasný) - 17.11.2012 > čtenář>  co mám pro to udělat abych se dozvěděla správnej postup-prosím ?
<reagovat 
 čtenář katovna - 19.11.2012 > jaxxana> Správnej postup??
No ale bavme se třeba o tom prázdném prostoru vpravo. Je tam k němu nějaký důvod, slouží nějakému účelu?
Ještě z technického hlediska - tys tam dávala asi nějakou jako vinětaci, je to tak? Připadá mi, že tam je vidět světlejší střed té úpravy a na krajích nejsou přechody úplně plynulé, ale koukám na to teď z nekvalitního displeje, možná je to tím.
<reagovat 
 čtenář katovna - 19.11.2012 > jaxxana> A jak na to tak koukám, z bodování a počtu doporučení asi plyne, že jsem jediná, komu na té fotce něco vadí :). Blbá katovna.
<reagovat 
 jaxxana (Občasný) - 19.11.2012 > čtenář>  Díky, ale asi nemám ten správnej editor na převod ČB fotek.Nevím proč,ale nelíbí se mi formáty na výšku,toho prázdnýho místa je tam opravdu hodně,tak se zkusím polepšit
<reagovat 
 čtenář katovna - 19.11.2012 > jaxxana> Jen pro jistotu ještě - o formátu navýšku tu nebyla řeč :)
<reagovat 
 jaxxana (Občasný) - 20.11.2012 > čtenář>  pak by to byl čtverec a to se mi taky moc nelíbí-já vím už sem ticho
<reagovat 
 čtenář katovna - 20.11.2012 > jaxxana> A kdo tu zase mluvil o čtverci?? :D
<reagovat 
 jaxxana (Občasný) - 20.11.2012 > čtenář>  tak už  fakt nevím asi si sedím na vedení
<reagovat 
 čtenář katovna - 20.11.2012 > jaxxana> Přece nemáš jen formát navýšku/našířku, čtverec/obdélník. Ten obdélník taky může mít různé poměry stran. Ta moje původní poznámka formát/ořez je právě takto myšlena - koneckonců ořezáváme na formát, no :). Takže jsi mohla zachovat stejný formát - tohle je buď 16:9, nebo spíš 16:10(?) - a jen ho jinak říznout, nebo volbou jiných poměrů stran při ořezu zvolit jiný formát - jestli mi je teď tohleto, rozumět. Osobně bych byla pro volbu míň nudlovitého formátu při odříznutí toho přebytečného prostoru vpravo (je ho tam přecejen dost a při zachování poměru stran už by nemuselo být kde brát shora, dole už je to teď tak tak...), ale to už jen tak filosofuju, chtělo by to vyzkoušet a na to jsem líná :D - navíc ty jsi tu autorka, že ano.
<reagovat 
 jaxxana (Občasný) - 21.11.2012 > čtenář> 

to je to, co je mi tu už mnohokráte vytýkáno a čemu vůbec nerozumím ?

Ořezávám v jednoduchým Zoneru a volně-a to je evidentně špatně - všichni volají po daném formátu, ale to mi prostě nejde ! proč je to tak nutný pravidlo ?

PS.samozřejmě že sem vyzkoušela několik možností a tahle byla opravdu nejlepší :-)
<reagovat 
 Mashine (Občasný) - 22.11.2012 > jaxxana> Ja mám taký blbý pocit, že "čtenář katovna" je tak trošku zaujatý/á hodnotiteľ ... ako som sa už raz vyjadril, nech sám/a zaujme pevné miesto a nech nám teda tie jej/jeho skúsenosti v teórií predvedie aj v praxi...nemôžem si pomôcť, ale nesmierne ma vytáčajú názory niekoho, kto sa okrem nicku neprezentuje inak. Ja viem, teraz čakám kopu reakcií, teším sa na ne...BTW Jaxxana táto foto je super...krásne zachytený pekný moment, vôbec nesejde na orezaní toho snímku, je to dobre, tak ako to je .)
<reagovat 
 jaxxana (Občasný) - 23.11.2012 > Mashine>  díky za morální podporu,už jsem tady z toho nějaká smutná
<reagovat 
 čtenář katovna - 23.11.2012 > jaxxana> Ajoták! Vy nepotřebujete zpětnou vazbu k dílu a názor zvenčí. Vy potřebujete pochválit, pohladit, morálně podpořit! Ale proč to lidi neřeknete hned? Tolik promrhanýho času a zbytečných starostí jsme si mohli na všech stranách ušetřit.
Tak tedy omluva, pardon, pardon, už se klidím. Platí i pro Mashine, omlouvám se, že jsem nepochopila a nemístně ti pod díla psala svoje nevyžádané názory.
Milujte se a chvalte se!

<reagovat 
 jaxxana (Občasný) - 23.11.2012 > čtenář> 

ále houby z voctem-tak to přeci vůbec není,ale potřebuju to vysvětlit polopatě,nejsem žádnej profík!


<reagovat 
ŠRejm (Občasný) - 25.11.2012 > ..vzácný moment,velmi vtipné..
Body: 5
<reagovat 
J&mes (Občasný) - 25.11.2012 > týjo, se nezdáš.. to je masakr
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
huwik (Občasný) - 28.11.2012 >

Navrhuji tento příspěvek jako adepta do knihy.

http://www.totem.cz/kniha/

 

Info pro další měsíce: z fotografií a výtvarna vybíráme jen černobílé věci - kvůli tisku




<reagovat 
Tatranka (Občasný) - 27.12.2012 > Pro lampy... Pěkná náklonost.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
P.V.Ctihodný (Občasný) - 22.3.2016 > Krásné, vtipné a poetické. Máš fotografické vidění.
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter