Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ideální manžel
Autor: libusepalkova (Občasný) - publikováno 17.11.2012 (17:48:10)

IDEÁLNÍ MANŽEL

Ideální manžel je podle mě science-fiction. A také komedie Oskara Wildea. Ale to, že tomuto falešnému mýtu  dodnes věří tolik žen, je naprostá tragédie.

Ideální muž je nejspíš příbuzný Yettiho, tedy muže sněžného: o tom se také pořád hodně mluví, přestože ho nikdy nikdo neviděl. Existuje jen pár rozmazaných fotografií, pravděpodobně podvrhů, které pořídili  blázniví badatelé pořádající na Yettiho vysokohorské výpravy v naději, že ho alespoň zdálky na okamžik spatří.  A tak nějak je to s ideálním mužem: hypotetický bájný tvor, o jehož existenci nejsou žádné relevantní doklady, a přesto některé pomatené ženské jeho hledání zbytečně obětují celý život. A přitom proč?

Dřív když byl muž živitelem rodiny tak se dalo chápat, proč se chce každá ženská co nejdříve provdat, ale dnes, kdy se většina žen dokáže sama uživit, je manžel zbytečný luxus. Jen další komplikace života již tak dost komplikovaného. A pokud některá žena namítne, že jí je samotné smutno, mám radu: pořiďte si radši psa.

Pes bez řečí sní všechno co uvaříte a nikdy neremcá že je to moc slané, nebo málo slané, moc horké nebo zase studené, pořád se na vás zamilovaně dívá, vždy vás pěkně vítá, když ho okřiknete tak se neuráží, nenaznačuje že byste měla zhubnout, že máte příliš mnoho kabelek a bot, nemá hloupé poznámky, když se neučešete a nestihnete make-up, v noci nechrápe (a když tak jen tak sladce chrápinká), netahá si domů opilé kamarády…

Takový manžel naopak do všeho kecá, nic mu není nikdy vhod, kouří a všude zanechává popelníky plné vajglů,  nahlas pouští televizi když tam běží nudné sportovní zápasy, obsadí koupelnu zrovna když tam potřebujete, klidně si natře ruce vaším luxusním a šíleně drahým krémem proti vráskám, nechává všude hrníčky od kávy a nikdy si pod ně nedá podšálek, takže máte na nábytku věčně nějaké fleky, nechává zvednuté prkýnko na WC a když dobere toaletní papír nikdy nedá nový, když od něho něco potřebujete stejně nemá nikdy čas, občas má své dny a to pak přijde ožralý a bez výplaty, trousí po bytě špinavé ponožky a spodky…to přece žádný pes nikdy nedělá.

Dlší rozdíl je, že pes se bojí řetězu a biče, zatímco mnozí muži tyto rekvizity v určitých situacích naopak doslova vyžadují, a pokud manželka jejich zvrhlým choutkám nevyhoví, neváhají zajít do nevěstince a utratit tam majlant. No má nějaká normální ženská zapotřebí, aby se jí pak sousedky posmívaly, že jí ten její běhá za prostitutkami? A nacházet doma za  záchodem schované pornočasopisy také není příjemné, takhle vás pes nikdy neponíží. Zatímco pes je symbolem věrnosti, mnozí muži ani netuší, že něco takového vůbec existuje.

Z výše uvedeného seznamu  psích a mužských kvalit tedy jasně vyplývá, který z obou jmenovaných tvorů je menším zlem pro osamělé ženské dušičky: zatímco pro psa svědčí drtivá většina citovaných bodů, pro chlapa snad jen to, že nečůrá na koberec….teda většinou…

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Quotidiana (Občasný) - 17.11.2012 >

Na blogísek nebo jako fejetonová vycpávka v ženském magazínu by se tohle stoprocentně hodilo a setkalo se to se spoustou (především pozitivních) ohlasů podobně naladěných čtenářek...

... na druhou stranu, proč je pes lepší než manžel je téma vcelku ohrané a internetem kolují i vtipnější texty... např.

http://www.rajsmichu.cz/detail.php?t=8&cPath=8_289&sort=nejnovejsi&id=51016

 

na obranu mužů jen doplním, že pes neumí posekat trávník, naopak na něm nechává bobky, pavouky nevynáši z domu, ale buď tupě ignoruje nebo sežere (a líbej pak někoho, komu mezi zuby ještě kouká jedna z osmi nožiček...)


Body: 3
<reagovat 
 libusepalkova (Občasný) - 18.11.2012 > Quotidiana> dík za komentář že existují vtipnější texty nepochybuju, nemám patent na vtipnost, s tím že je to téma ohrané taktéž souhlasím-těžko hledat něco o čem ještě nikdy nikdo nepsal
že chlap umí poseka trávník ještě neznamená že ho poseká, většinou nemá čas a já jsem zvyklá si ho sekat sama, psí bokby jsou výborné organické honjivo staří lopatičkou zasekat do půdy aby po něm někdo neuklouzl
pavouci jsou užiteční lovci much a jiného hmyzu
a s tím líbáním...líbej někoho kdo měl třeba před chvílí hlavu mezi stehny milenky:-)))
<reagovat 
 libusepalkova (Občasný) - 18.11.2012 > Quotidiana> dík za komentář že existují vtipnější texty nepochybuju, nemám patent na vtipnost, s tím že je to téma ohrané taktéž souhlasím-těžko hledat něco o čem ještě nikdy nikdo nepsal
že chlap umí poseka trávník ještě neznamená že ho poseká, většinou nemá čas a já jsem zvyklá si ho sekat sama, psí bokby jsou výborné organické honjivo staří lopatičkou zasekat do půdy aby po něm někdo neuklouzl
pavouci jsou užiteční lovci much a jiného hmyzu
a s tím líbáním...líbej někoho kdo měl třeba před chvílí hlavu mezi stehny milenky:-)))
<reagovat 
PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - 17.11.2012 >

dost dobré, Libuše

asi nejvíc pobavilo: "nenaznačuje, že byste měla zhubnout"


Body: 4
<reagovat 
 libusepalkova (Občasný) - 18.11.2012 > PetrSuk-Zbraslavský> dík - to hubnutí není můj problém, to znám jen z doslechu:-)))
<reagovat 
Zazo (Občasný) - 17.11.2012 > nojo..

Body: 5
<reagovat 
 libusepalkova (Občasný) - 18.11.2012 > Zazo> nojo co by se ode mne dalo čekat, viď?
dík
<reagovat 
anae (Občasný) - 17.11.2012 > a bez hádek není vývoje ...
<reagovat 
 libusepalkova (Občasný) - 18.11.2012 > anae> máš pravdu ale já se nerada hádám-to jsou spíš jen takové konstruktivní diskuze
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 18.11.2012 >

ideálny manžel je fantázia

nato ju máme

inak by sme si nemohli nič vymýšľať, keby existovali ideálne veci

 


<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 18.11.2012 >

Prvé dva odseky dobré

niektoré veci z ďalšej časti dobré

 

ten pes, no, to už je to tuctové

čiže by sa mi prvé časti hodili do nejakej inej prózy, len ako súbežný text už bez toho psa

 


Body: 4
<reagovat 
 libusepalkova (Občasný) - 19.11.2012 > maxima gali> díky za komentář-možná je porovnání chlapa se psem tuctové ale neurazí-kdybych podobnou srovnávací studii zkusila třeba na dvojici chlap-had, chlap-užitkové domácí zvíře popřípadě chlap-neužitečný hmyz nebo dokonce zabrousila do oblasti škůdců a parazitů tak by mě asi silná polovička lidstva ukamenovala:-)))
ale souhlasím s tebou
<reagovat 
Světlonoška (Občasný) - 17.11.2012 > Vtipné, pěkně jsem se zasmála.
Ale: Muže nemusím venčit a najíst se může v hospodě, no ne? Nemusím s ním lítat po veterinářích, když je nemocnej..
A vůbec - proč si pořizovat muže nebo psa - já su spokojená sama se sebou. Nikdo mi do života nemluví,nekritizuje,nikoho nemusím venčit ani krájet mrtvoly ani nemusím čichat nějaké ty průmyslově vyráběné smrady, co se psům dávají k žrádlu...a tak dále :-)
Body: 5
<reagovat 
 libusepalkova (Občasný) - 18.11.2012 > Světlonoška> :-)))dík za komentář
to vaření mrtvol pro psího miláčka je sice nepříjemné, ale někteří psi(třeba ti mí) jedí i zeleninu- stoprocentní vegetariány z nich sice neuděláš ale pořád je větší pravděpodonost že je naučíš jíst mrkev hrášek a kedlubny než chlapa
<reagovat 
 Světlonoška (Občasný) - 18.11.2012 > libusepalkova>  dík za odpověď. S tím psem vegetariánem jsi mě dostala -zcela jsem zapomněla, že psi dokáží být vegetariány. Před časem jsem o tom někde četla. Ale stejně...Ty hromádky po nich! Já Ti ,,dám'' lopatičkou zasekat do půdy !!

 

Ještě k tomu hrášku apod...- někdy i chlap si dá říct a přizpůsobí se.

 

Co mě ale ještě pobavilo: ,,líbej někoho kdo měl třeba před chvílí hlavu mezi stehny milenky''

 

Hm...asi máš s muži hodně špatné zkušenosti

No, ještě že máš ty pejsky


<reagovat 
 libusepalkova (Občasný) - 19.11.2012 > Světlonoška> s muži špatné zkušenosti nemám jen jsem realistka podle statistik je pro většinu chlapů věrnost naprostý přežitek
P.S. pes který skočí na každou fenu se v kynologii odborně nazývá "pokrývač"
ty pejskové s vrtícími ocásky jsou úžasní dík
<reagovat 
 Světlonoška (Občasný) - 19.11.2012 > libusepalkova> No jo muži sou holt mlži a žádného ,,pokrývače'' nepotřebuju ;-)
<reagovat 
P.V.Ctihodný (Občasný) - 26.11.2012 > Pes je dobré řešení,ale ješté lepší je osel.Dá se na něm dojet ke kadeřníkovi, stěhovat nábytek a ďíky větším uším dokáže i déle naslouchat.(Jen poradit, kde v textu dělat čárky, je i nad jeho síly.)
Body: 3
<reagovat 
 libusepalkova (Občasný) - 26.11.2012 > P.V.Ctihodný> ke kadeřníkovi nechodím, nábytek nestěhuju, takže si vystačím s tím psem, navíc mám tak malej byt že osel by se tam stejně asi nevešel-právě kvůli těm dlouhým uším nejspíš by mu čouhaly z okna
jó ty zatracený čárky...dík
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter