Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
mnau
Autor: zabicka (Občasný) - publikováno 8.12.2012 (22:36:37)


Poznámky k tomuto příspěvku
Světlonoška (Občasný) - 8.12.2012 > Pěkná číča, ty oči má jak živé :-)
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 8.12.2012 > Obě číčy jsou pěkné :-)
Ale možná bych tu kresbu na tom oděvu vyfotil bez té číčy v oděvu oblečené, takto ta kresba moc nevyniká a ztrácí se...
<reagovat 
Mima (Občasný) - 9.12.2012 >

...tričko je určitě kvalitní a dost drahý, na něm buď potisk, nebo originál malba (?!!!)....Nechala bych to tričko bez ozdoby žít svým životem, a malovala bych na zakázku portréty, být Tebou....Ta kočička je pracně nedokonalá, může mít svou dočasnou "životnost", i úzký okruh spotřebitelů....

Taky ježek, slon, pavouček, rybička.....Lidi jsou nevyzpytatelní, nemají vkus, a navíc jsou nevěrný...

Promiň, asi jsem Ti něco kdysi už v tomto smyslu psala, a víme, jak je těžké za určitých podmínek se "uživit"...Přeju úspěch, a nemám nic proti dobrému nápadu...., který sama těžko hledám...


<reagovat 
 zabicka (Občasný) - 9.12.2012 > Mima> ...originální malba samozřejmě :) - příspěvek do soutěže bílá na bílé .... (tričko je na fotce schválně celé, aby bylo vidět celé). Jinak nerozumim cos mi chtěla sdělit. Hraju si, tvořím a jsem ráda, když se moje věci líbí a nosí je i další lidé nejen já. Na zakázku portréty malovat není jen tak, na to nemám čas, prostor a ani nevim, jestli by moje portrety někdo chtěl a navíc by určitě byly mnohem dražší než tričko.

dočasnou životnost? jestli jde o to zda se nevypere, tak ne - kvalitní barvy drží dobře.
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 10.12.2012 > zabicka> ..omlouvám se, jestli jsem se Tě nějak dotkla.., to jsem vážně nechtěla..!Kvalitní barvy drží dobře, jen zájem odběratelů bývá prchavý...,ale nejdůležitější je, že Tě to baví!!!....I když si myslím, že máš na víc....Přeju hlavně radost z tvoření...........a pěkné dny nejen předvánoční....
<reagovat 
 zabicka (Občasný) - 10.12.2012 > Mima> nedotkla... naštěstí mě to neživí, takže nejsem závislá na zájmu kupujících, ale naopak každý prodej hodně potěší :)
<reagovat 
Firthy (Občasný) - 12.12.2012 > ta číča je moc dobře udělaná, co to je za barvy? Fandím každému, kdo maluje na látku, sklo či hedvábí,nedej se,ahoj
Body: 5
<reagovat 
 zabicka (Občasný) - 12.12.2012 > Firthy> Děkuju:) . Pébeo drží hezky a mají zářivé barvy i po x-tém vyprání.
<reagovat 
čtenář hrob - 26.4.2014 > fakt škoda toho trika :(
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter