Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Mikrobajka
Autor: PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - publikováno 10.12.2012 (15:13:17)

    Toto je bajka napsaná speciálně pro jednoho kamaráda. Není třeba uvádět pro kterého, protože on se v ní určitě pozná. A pokud těch jedinců bude více, tím lépe pro ně. Scéna je následující. Uprostřed lesa, na jednom stromě, sedí stará moudrá sova a spí. Přiběhne zajíc, viditelně rozrušený, a začne na sovu cosi vykřikovat. Není mu rozumět, protože kolem zrovna projede liška na motorce. Teprve poté, co randál utichne, si můžeme poslechnout ušákovy trable. „Co mám dělat?“ huláká zajíc a buší tlapkami do stromu. „Jestli nepotkám medvěda, tak určitě potkám vlka. A oba budou mít spoustu keců! A co teprve ježek! Ten bude mít fakt pichlavý vtipy!“ Sova se konečně úplně probudí, oči však nechá zavřené a tiše zaskuhrá: "Co se děje, ušatče? Proč mne budíš?" "Mám problém!" „Ty máš problémy furt,“ řekne sova a otevře jedno oko. „Hádám, že ses zabouchl do svý vzdálený sestřenky, že ano?“ Zajíc zrudne až po špičky uší a rozpačitě kopne do stromu. „Jak to víš? Jojo, máš pravdu. Jsem úplně v prdeli! Co mám dělat? Ty vole, sovo, co mám dělat?“ Sedne si vyčerpaně pod strom a zapálí si cigaretu, aby se trochu uklidnil. Sova konečně otevře obě oči, podívá se pohrdavě dolů na zajíce a odpoví: „Pošli jí esemesku, ty vole! A pozvi ji na rande! Ale opravdu! Jinak to na tebe povím medvědovi! A nekuř mi tady!“ Její další věty nejsou slyšet, protože kolem stromu opět projede liška na motorce. Poučení první: milostné vyznání nelze donekonečna odkládat. Poučení druhé: zajíci nekouří. Poučení třetí: sovy jsou chytré jen v pohádkách. Ve skutečnosti jsou úplně blbé.



Poznámky k tomuto příspěvku
kranad=fernet (Občasný) - 11.12.2012 > no paráda!
Body: 4
<reagovat 
 PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - 11.12.2012 > Kranad> díky moc
<reagovat 
libusepalkova (Občasný) - 11.12.2012 >
Doporučil 
<reagovat 
libusepalkova (Občasný) - 11.12.2012 > kouzelný  poučný zábavný bavíš mě...a moc:-)))
Body: 5
<reagovat 
 PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - 11.12.2012 > libusepalkova> díky moc, Libuško
<reagovat 
P.V.Ctihodný (Občasný) - 11.12.2012 > Už jsem sice hodnotil v říjnu, ale tak ještě jednou : ****
<reagovat 
 PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - 11.12.2012 > P.V.Ctihodný> díky, ale číslo by taky bodlo
<reagovat 
kayman (Stálý) - 25.12.2012 > :)))))))))))))))))
Body: 5
<reagovat 
 PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - 27.12.2012 > kayman> díky
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter