Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nechci se bát
Autor: Oplatka (Občasný) - publikováno 4.2.2003 (13:17:24)

Nechci se bát

jednoho dne

otevřít dveře

A uvidět

Tvou

Povědomou

Postavu

nechci se bát

Ti jednoho dne

Říct

Pojď dál

A buď tu jako doma

Čas spáry

V prknech

(Ze kterých

Je sbitá

moje duše)

Nezatáhne

Vždycky

Tě pozvu dovnitř

Tebe tak jako

Všechny ty

ostatní



Poznámky k tomuto příspěvku
Aquarius (Občasný) - 4.2.2003 > Posledních pět veršů je nabitých, ale chtělo by si s touhle básní ještě pohrát (velký-malý písmena). O závorce už jsem ti říkal.. : )
Body: 3
<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 4.2.2003 > Velikost písmen si to udělalo samo, nemám jak ji změnit. Velký písmena jsou tentokrát ponechaný tak, jak padly (někdy mi shift nedocvakne). Za závorkou si stojím. Spíš přemýšlím o případných slokách. Díky.
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 4.2.2003 > ta závorka mi taky nesedla... ale něco na tom určitě je, souhlas s Aquariem
Body: 3
<reagovat 
čtenář Minstrel - 4.2.2003 > Jahoj, rád Tě tu zas vidím...
Ta závorka... no-taky se mi moc nelíbí,zkrátil bych jí - třeba jen na slovo duše (bez závorky)-prkna duše- třeba- nebo jiný matroš duše...
Zbytek je OK, začátek i konec jsou pěkný, zvlášť ten konec...
<><
Body: 3
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 4.2.2003 > Podle mne, je závorka vpořádku. S těma velkejma písmenama taky bojuju. A báseň se mi líbí.
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 5.2.2003 > obraznost básně mi přijde poněkud chudá, myšlenka nevýrazná.. zdá se mi, že sis moc práce s touhle věcí nedala.. žes prostě naťukla do compu a bylo.. ale o tom dobrá báseň zpravidla nebývá (".. od skici dál k dílu jde se po kolenou.."), i když výsledek může často na první pohled působit neuspořádaně.
<reagovat 
hermit (Občasný) - 21.2.2003 > perfektní, nadšen! *:-)
Body: 5
<reagovat 
albireo (Občasný) - 27.5.2003 > Přidávám se k poustevníkovi. Velice se mi líbí.
Body: 5
<reagovat 
mefisto (Občasný) - 20.6.2003 > ale jo
Body: 3
<reagovat 
čtenář Vlasatice - 14.9.2006 > Nechces se bat a v profilu mas, ze se moc rada bojis...zvlastni:) Ad Basnicka...tahle me neoslovuje tolik jako jine tve basnicky, z toho nazvu - napadu by se podle me dalo vytezit vic, ale je mi jasny, ze zalezi na momentalni nalade...pripada mi, jako bys zacala psat na tema "nechci se bat", ale na konci je ta basnicka o necem uplne jinym (a to druhe tema je mi tez blizke,ale zaslouzilo by samostatnou basen;))
Znas litanii proti strachu?
<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 17.9.2006 > A víš, že ne? Nepsala jsem to na žádné téma, ale zcela konkrétně o vztahu k jednomu člověku - vyskytuje se tady jako Minstrel. Představa, jak to mezi námi třeba bude jednou v budoucnu. A docela jsem to trefila. "Nechci se bát" je jenom vyhozenej první verš, aby to mělo název. A jinak díky.
P.S. Litanie proti strachu? Co to je?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter