Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ženy z časopisů nevědí co s volným časem
Autor: martin tvrdy (Občasný) - publikováno 24.1.2013 (01:57:28)

,,Ahoooj, jsem doma!“

  ,,Šššš! Honza spí.“

   ,,Jo, jo.“ Zul jsem se a boty strčil je do botníku, kde už byly její boty a taky botičky našeh synátora.  To je pohoda, napadlo mě, když jsem si svlíkal svetr, bejt doma z práce. Natáhnul jsem si svoje nejoblíbenější a shodou okolností jediný tepláky.

   ,,Ahoj,“ řekl jsem svojí lásce. Zrovna žehlila a přitom se koukala na zprávy. Stála tam nad tím prknem a na každý straně měla hromadu prádla.

   ,,Ahoj, večeři máš v troubě.“

   ,,Co máme dobrýho?“

   ,,Šššššš!“, zasyčela na mě žehlička.

   ,,Cos říkal?“ zeptala se, aniž by se na mě podívala.

  ,,Že du na to,“ usmál jsem se na ní.

  V troubě byl talíř přiklopenej jiným talířem. V konečcích prstů jsem ucejtil náznak tepla, které tady někdy dřív muselo bejt. Odklopil jsem talíř. Knedlo zelo vepřo. Aha, já myslel, že už jsme ho dojedli. Jenže neděle byla teprve před dvěma dny. A moje láska začla držet mrkvovou dietu. Nebo to je celer?

    Sednul jsem si ke stolu a pustil se do toho. Chutnalo to pořád stejně....dobře.

    Když jsem dojed, tak jsem opláchnul talíř a položil ho do odkapávače. Moje láska pořád žehlila a  sledovala, co se děje ve světě. Lehnul jsem si na gauč. To je pohoda, napadlo mě ještě jednou. Pozoroval  jsem svoji lásku, jak tam nad těma utěrkama kroutí bokama. Jak se opírá do žehličky, abychom to všechno měli krásně rovný. Elasťáky jí obepínaly prdelku. Bylo to pěkný. Svět neví, o co přichází. Já mít kameru, tak jí namířím na tuhle prdelku a pouštím to všem lidem do televize. Z domova...

   ,,V práci dobrý,“ řekl jsem svý prdelce.

   ,,Ššššš,“ něco na mě zasyčelo.  Z jedné hromádky ubylo, aby té druhé přibylo.

    Pod sklem stolku leželo několik ženských časopisů. Pro jeden jsem se natáhnul a začal v něm listovat.

    Našel jsem tam několik receptů na kuře. ,,To je dobrej nápad,“ řekl jsem nahlas.

    ,,Co?“ zeptala se moje láska a otočila se na mě. Slušelo jí to. Pramínek vlasů se jí vyvlíknul z culíku a teď se spokojeně pohupoval vedle její tváře.

   ,,Kuře. Že bychom si mohli dát kuře.“

   ,,Hm.“ Otočila se a zamávala mi svými boky.

    Zázvor, česnek, oregáno...., četl jsem nějakej další recept. Potom jsem ototčil stránku. Orgasmus předstítá až 70 procent žen, přečetl jsem si nadpis dlouhého článku. Byla tam i fotka nějaké ženy, jak sedí na posteli a oběma rukama si podpírá  hlavu. Možná, že se mi to jenom zdálo, ale ta fotka nevyznívala moc optimisticky.

   ,,Lásko?“

   ,,Hm? Co?“

   ,,Tak jsem si říkal, že bychom se dneska mohli pomilovat. Co ty na to?“

   ,,To těžko.“

   Zpozorněl jsem. 70 procent?! Že by i u nás?

   ,,Jsem to dostala.“

   ,,Aha,“ oddechnul jsem si. ,,Ale řekla bys mi to, viď?“

   ,,Co jako?“

   ,,No že když to děláme, tak...“

   ,,Co děláme? Nemůžeš mě to nechat dožehlit?“

   ,,Ale jo.“ Otočil jsem stránku. Celerová dieta! Šest kilo dole do jednoho týdne! ,,Ššššš.“

  ,,Už dlouho jsem ti chtěl něco říct, lásko!“

   Postavila žehličku a otočila se ke mně. ,,Cos mi chtěl už dlouho říct?“

   Vrátil jsem časák zpátky pod sklo. ,,Že vypadáš naprosto skvěle.“

   Usmála se. ,,Ty seš ale punťa, viď?“  Přišla ke gauči, sklonila se a objala mě.

   ,,Úplně nádherně a senzačně.“

   ,,Ty punťo jeden.“ Strčila mi jazyk do ucha. Vzdychnul jsem. A ještě jednou, když mě do něj kousla. Něžně, jak koušou jenom ženy. Potom mi rukou vjela pod tepláky. Za chvilku už jsem se jí nevešel do ruky. A tak si mě vzala do pusy.

   ,,Sšššš.“

   ,,UAH!“ ulevil jsem si. Strop nšeho bytu mi začal připomínat nekonečno. A moje tělo jako by se k němu začlo pomaličko vracet, zbaveno zbytečné zátěže s vysokým obsahem proteinu.

    ,,Plesk!“ Guma tepláků mě klepla do pupíku. ,,Chceš vzbudit Honzu?“

    ,,Ale nee. Jen jsem nečekal, že to bude tak dobrý.“

   Láska se zvedla z gauče a na chvilku odešla do koupelny. Když se vrátila,  znovu se postavila čelem k žehlícímu  prknu a taky ke všem těm problémům tamtoho světa.

   ,,Šššššš.“

    

     



Poznámky k tomuto příspěvku
žaža (Občasný) - 24.1.2013 > ...analytická filozofia (DD)..unikum dňa... (brrrr...) -perfektné :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 24.1.2013 >
Body: 5
<reagovat 
Světlonoška (Občasný) - 24.1.2013 >
Body: 5
<reagovat 
PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - 25.1.2013 >
Body: 5
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 28.1.2013 >

http://www.totem.cz/kniha/?cat=3

 

zařazuju do výběru adeptů do knihy :), víc takových!


Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter