Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
oblázek
Autor: hloupy ivan (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
pořezaná_sluncem (Občasný) - 25.1.2013 > vypadá jako ležící pes. jezevčík. měřítko udivuje..
(děkuju za pohledničku:-)

<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 25.1.2013 > pořezaná_sluncem> děkuju, jezevčíka snad vidím, ale nejsem si jistý
představuju si, jak tu nohu, oblázek, postupně obrušuje ta řeka pomíjivých, zato ale živých bytostí - lidí, vran šedivek a toulavých koček. Chtěl bych, aby ta pínie na obzoru rostla a nakonec zmizela. Dokázal bych to asi udělat, ale to by nebylo ono.
Nic nového to není, nový je ale ten hluboký dojem.
<reagovat 
Mima (Občasný) - 26.1.2013 > ...nemůžu si pomoct, já tam vidím odpočívajícího hrocha, a to všechno "haraburdí" k tomu........Bůhví, co je to za siluetu vlevo úplně nahoře, rozměrově k pinii obrovskou...Nejlíp by bylo, kdybych tam osobně zavítala, vůbec bych se tomu nebránila........Jinak je to pěkná "časosběrná" série........
Body: 5
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 26.1.2013 > Mima> no děkuju, jakou myslíš siluetu?
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 27.1.2013 > hloupy ivan> ..první z osmi fotek přece, něco(kdo) tam vyčuhuje na obzoru, velký zvíře třeba... já zas vůbec nepochopila toho jezevčíka, nějak jsme mimoběžný..... 
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 27.1.2013 > Mima> no vrána šedivka, přece. Ale není tak velká, to jen na zdi sedí... Je to rozklepávací, rozklepni si to, pak jí lépe uvidíš.
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 27.1.2013 > hloupy ivan> ...rozklepla jsem už dříve bez nápovědy, stejně mě to rozměrově všechno překvapuje, taky ta kočka vypadá dost velká na "své poměry"....Není dneska nějakej divnej den?..........Jde na mně záchvat smíchu, takže radši dobrou noc.......... 
<reagovat 
Mima (Občasný) - 27.1.2013 > ...asi to teda bude ta vrána šedivka, ale velká je jak vlk, bílou kočku jsem zaznamenala o něco níže, zatímco pinie si stále zachovává stejné rozměry...asi o tom to celé je....no, nakonec ta poslední fotka je vlastně už zase nedotknutá, i když si stále nedovedu představit, spíše vůbec nevidím výraznou žádnou nohu, ani opotřebovaný během času pomyslný oblázek.... Asi je už pozdě, ráno moudřejší večera, třeba jsem nedovtipná....Pínii bych ale každopádně zachovala, ta je tam nejhezčí taková, jaká je....., i toho hrocha bych ponechala jeho osudu.... 
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 27.1.2013 > Mima> jezevčík, hroch a noha (přední část kamenného chodidla z malíkové strany), tuším, jedno jsou. Noha je oblázek, je už tak omletá časem, že si je docela nepodobná
"kočka nad své poměry" mne pobavila :)
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 27.1.2013 > hloupy ivan> ..no, zase jsem o něco moudřejší......Třeba to někdy uvidím na vlastní oči přímo na místě.......
<reagovat 
lada34 (Stálý) - 9.2.2013 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter