Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Idem ta do neba z kolekce galerie
Autor: beljaksen (Občasný) - publikováno 31.1.2013 (13:44:36)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
beljaksen (Občasný) - 31.1.2013 > Navždy odišiel 9.2.2011
<reagovat 
neandrtalec (Stálý) - 31.1.2013 > dobrý
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář kh met - 1.2.2013 > Kdo to byl?
<reagovat 
beljaksen (Občasný) - 1.2.2013 > Jeden z tohto fóra, autor diel pod pseudonymom Beljaksen
<reagovat 
lada34 (Stálý) - 6.2.2013 >
Body: 5
<reagovat 
fernet=kranad (Občasný) - 8.2.2013 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Mima (Občasný) - 3.2.2013 >

...tento "nick" po letech, zde na Totemu!!!!...Udivilo mne nejdříve a potěšilo, hned vzápětí šokovalo a zarmoutilo velmi....Pamatuji si živě na jeden jediný z jeho komentářů obsáhlý k mému z prvních zde příspěvků příšerně reprodukovaných, a na několik málo ( asi pouze dva, tři...)...z jeho obrazů nejen asi pro mne úžasných !!!!!.....Zkusím se znovu podívat do současné zdejší galerie autorů,  i když se velmi pravděpodobně mnohého nedopátrám....(už jsem to zkoušela)... ,ale přeci snad jen ...,alespoň něčeho....Děkuji za to, že "Někdo" jeho jméno totemové zde připomněl, a raději bych byla, kdyby to byl pouze nemístný žert....A proč trvalo téměř dva roky, než zde bylo autorovo jméno připomenuto....?...Nejen Čas, ale i my si kráčíme svými cestami....

Za sebe velmi předem děkuji, a těším se, a novějším autorům doporučuji, pokud onen neznámý "posel zpráv" zde zviditelní něco z díla autora "Beljaksena".....podívejme se....


<reagovat 
 beljaksen (Občasný) - 5.2.2013 > Mima> http://www.zvolenskasedmicka.sk/akcie_14.html. Chcelo to surfovať po webe. Kombinovať účet - heslo. Tak sa mi podarilo dostať aj k TOTEMu a otvoriť ho. Teraz mi už nič nebráni, publikovať jeho diela, aj keď je dva roky po smrti a môžem odtajniť jeho "nick". Kľudne si môžete dať do googla: Ján Beljak a klikať. Pozdravujem.
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 7.2.2013 > beljaksen> Děkuji za odkazy, právě jsem si prohlédla profilové obrazy na webu, velmi mne zaujaly, jsou mi námětově i zpracováním něčím dost blízké. Škoda, že jeho život skončil příliš brzy, a další tvorba s ním.... Tady na Totemu jsem objevila i jeho literární příspěvky, rozsáhlost udivující, více času je potřeba na přečtení, po prvním náhledu je zřejmé, že to nebude žádný lehký žánr....Zdravím. Mima.
<reagovat 
 beljaksen (Občasný) - 7.2.2013 > Mima> Ďakujem za reakciu. Literárne príspevky, ktoré sa tu nachádzajú, sú len akýmsi torzom z diela Bezdomovec. Hneď po jeho smrti mali oň záujem,chceli ho vydať, ale ja ho neviem dať do celku, pretože som na Totemu našla len úryvky. Niečo som našla na gmailu, čosi uložil na Klokočine, a tam mi to už neotvára, alebo sa neviem do toho dostať. Mnoho vecí je zazipovaných, zakódovaných v jeho PC. Vytvoril neskutočne veľa diel, či už kresieb, grafík, olejomalieb, fotografii, ilustroval knihy, robil priestorové diela. Snažíme sa to nejako uceliť, ale je to mravenčia práca. Postupne budem vkladať veci, ktoré nájdem v PC aj na TOTEm. Pozdravujem
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 8.2.2013 > beljaksen> 

Zdravím, a přeji Vám a všem těm, kteří se snažíte jeho dílo připomenout, přiblížit, zviditelnit, aby se dařilo v tomto náročném záměru...Při publikování na Totemu nastanou asi často situace, že diváci a čtenáři nebudou mít povědomost, o jakého autora se jedná, uvidí zde jeho příspěvky poprvé....Proto by bylo vhodné, že jsem tak smělá, aby v každém názvu byla uvedena skutečnost, že jde o dílo  autora, po jeho nedávném úmrtí prezentované....Diváci a čtenáři budou dle této informace volit obsah svých případných komentářů....

Děkuji velmi za zprávu, určitě stojí za to, při rozsáhlosti, originalitě a širokém záběru autorovy tvorby, umožnit veřejnosti, by se s ní seznámila....Hodně štěstí "při pátrání" přeji! Mima.


<reagovat 
 beljaksen (Občasný) - 8.2.2013 > Mima> Ďakujem za radu. Začnem pri dielach uvádzať In memoriam. Ale ešte 2 príspevky čakajú na zverejnenie, tak až potom. Pozdravujem.
<reagovat 
Čtenář - 9.7.2014 > Prosim Vas, prestante pouzivat (predpokldam) manzelov ucet! Dokial ste uverejnovali jeho tvorbu bolo vsetko s kostolnym poriadkom, teraz uverejnujete pod jeho menom nieco co zdaleka nedosahuje kvality jeho tvorby (mam obavu, ze sa jedna o Vase dielka). Navyse pod jeho menom hodnotite tie najhorsie z najhorsich veci, pretoze narozdiel od Vasho manzela nemate velmi vycibreny vkus. Bolo by vhodne urobit si novy ucet a prihlasovat sa pod nim!
<reagovat 
 beljaksen (Občasný) - 5.9.2014 > čtenář> Ďakujem za ocenenie manželovej tvorby. O mňa tu vôbec nejde.
<reagovat 
 Čtenář - 6.9.2014 > beljaksen> Tak uz konecne prestante zverejnovat kvietocky a dovolenkove fotky pod manzelovym pseudonymom! Je to tak tazke urobit si vlastny ucet?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1 2 3 4 (5) 6 7 8 9 10 23 25 26 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 69 70 71 72 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103
104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter