Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Citát
Autor: zochrova (Občasný) - publikováno 7.2.2013 (13:41:48)

Gerilu slova vázaného poznáme dle toho,

že omerta vzala již dávno za své.



Poznámky k tomuto příspěvku
Věza (Občasný) - 7.2.2013 >
Body: 5
<reagovat 
Gogin (Stálý) - 8.2.2013 >  vtipnéé
<reagovat 
lada34 (Stálý) - 8.2.2013 >
Body: 5
<reagovat 
Aaen (Stálý) - 8.2.2013 > zaujalo
Doporučil 
<reagovat 
Aaen (Stálý) - 8.2.2013 >
Body: 5
<reagovat 
robert g. (Občasný) - 14.4.2013 > Ano,lenin musel byt hodny clovek.do rozboru vyznamu tak frekventovanych slov jako je guerilla a omerta bych se radeji nepoustel.nakonec bych mohl zjistit,ze soudruzi to myslí v podstate dobre.jeste stestí,ze tak vycizelovanemu,sofistikovanemu a nicneríkajícímu citatu nikdo nemuze rozumet.i tak díky.když kráčela,držela nad hlavou otevřeny deštník.když mrtfol ot ródina mrtfol,ródiny svazek zpšetrhnuta,víc byt einhelt.er hat geopfert svuj zivota za vetsi familî,faterland.mela jste byt mozna knez v16století,ktery palí knihy.nebo veliky generalizator,an ohromen věděním,konecne docílil nemozneho.bez teologicke,jazykozpytecke a socialní disputace,se zrejme pravdy o rudych kmerech dozvíme steží a guerilla nadměrného užívání libovolnych slov,nastestí ukoncila omerta nahodnych citatelu shakespeara,ktery byl,jak se zda pouhy grafoman a navíc socialne silne nevyhranen.drzim vam palce.hlupak ma radost,kdyz chybu najde-moudrý clovek,kdyz chybu opraví.PRESTO MATURO PRESTO MARCIO.
Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter