Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
žádná minulost
Autor: slavekmiloslav (Občasný) - publikováno 10.2.2013 (13:01:15)

nějakým nedopatřením zjistil, že ještě žije. uvědomění. uvědomil si to právě teď a jeho nadšení je kulkou natažené pistole, chladného kovu s humánním číslem z výroby s partou kamarádů ze zásobníku ihned připravených vyštěknout.
představa rázného průniku zbytkem uklidní. destrukce našeho pokolení... jen klid a žádné spojení. žádná minulost. z každé, i té nejmenší osobní minulosti se dokáže vylíhnout nějaká společná. a společná minulost hned vyjeví společnou destrukci. skupinové násilí. a on nemá rád války.

snad něco ví, snad má i minulost. svou malou osobní. ale nechce žádnou, vůbec žádnou. chce programový reset s čistou šedou kůrou. poklidný přechod do sladkého vyhnívání z neznámé neexistence. nastavit si minimální počet zásad pro novou beztížnost. zakázat si jakékoliv vnořování do předešlého bytí.
zlaté časy elektrošoků. prosím jeden extra a dvojitej.
tabletku totální očisty. v tubě na stolku polyká neutronovou bombu zelené barvy a čeká na klid. když ne dnes, tak zítra. může ji polknout kdykoli, ten vrcholný výdobytek lidství. veškeré spojení přerušeno, a jednou pro vždy. mozkové trasty miliard zbytečných neuronů si už ani nepodají ruce. a proč taky?
najít černou díru, svou vlastní vesmírnou černou díru nebytí. přiznává smysl polykačům vesmírného ohně. vzpomínka, hlas, myšlenka a světlo si slavnostně najdou jedinou smysluplnou společnou cestu černou dírou. a hladce oholen v obleku od bosse se bude těšit. proč si upírat malou radost ze života?
a na počátku byla jenom malá zvědavost, ješitnost... zvědavost jako hybná páka člověka, nezkrotná touha vědět, co bude dál a ještě dál. touha po jedinečnosti, po prvenství. touha s testosteronovým motorem. proč ji nemohou mít ženy?
pak jednou v poklidném životě – neživotě bez zbytečných tužeb a komplikací dostane obálku. prý vaše nová a lepší budoucnost. a šedesátiletý blbec ji otevře a čte. „udělejte si certifikovaný test inteligence a změní se vám život, když konečně zjistíte tu pravou skutečnost. kdo jste a kam patříte.“

zapnul si počítač a spustil hru na život a na smrt. on ji ještě neviděl, nevnímal. dostal se do tranzu a počítal a vybíral obrázky. několikrát znejistěl a musel se zastavit. dvakrát dokonce přeskočil, kapituloval.
„gratulujeme! zaplaťte stokorunový poplatek, a vzápětí obdržíte certifikovaný výsledek. podle všeho jste si vedl mimořádně znamenitě.“
vyplnil požadované kolonky a čekal. šest desítek let klidu, a najednou se nemohl dočkat. dostal do ruky papír a bylo. pečeť života pro život samotný. a jeden samotářskej kominík má o čem přemýšlet.


Poznámky k tomuto příspěvku
lada34 (Stálý) - 10.2.2013 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter