Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 19.3.
Josef
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dopis kamarádce, kterou nemám
Autor: semotamo (Občasný) - publikováno 7.3.2013 (00:30:16)

Dnes jsem ti chtěla zavolat. Šla jsem po ulici. Bylo slunné odpoledne, po dlouhé tuhé zimě dokonce i tady ve městě mlhy vysvitlo slunce. Člověk měl najednou po půl ruce tmy, či v lepším případě šedi, odvahu rozepnout kabát a z krku odmotat pětimetrovou šálu. A jen tak si kráčet alejí.


Slunce hřálo a oslňovalo. Šla jsem městem, zpívala si neexistující písničku s pofidérním rádoby jambickým veršem a vedla kolo. Tak nějak jsem zapomněla, že mám kolo a že cestu domů můžu urychlit tím, že na něj nasednu a pojedu.


Měla jsem hroznou chuť s někým mluvit. Ale s kým? Té nemůžu říct to a té zas tohle, ten je na moje zvěsti moc mladej, ten zase moc starej, ta má moc spokojenej vztah na to, abych jí vyprávěla o svým, a tamté se zase vůbec nevyplatí volat.


A tak jsem měla strašnou chuť zavolat tobě. Říct ti, že se cítím na mizerně. Ne že by se stalo něco katastrofálního, vnějšího. Všichni moji blízcí žijou a dýchaj. Žijou svý životy a tak nějak se maj. A já se taky nějak mám. A za to by člověk vlastně měl bejt vděčnej a je to další důvod, proč se za slunného odpoledne aspoň tajně, neviditelně usmát. Ach jo, zase mám problém s tím „nějak“.



Škoda, že neexistuješ.


http://terezasemotamova.tumblr.com/



Poznámky k tomuto příspěvku
lada34 (Občasný) - 7.3.2013 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter