Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Přání z kolekce afterlife
Autor: Ozka (Občasný) - publikováno 31.3.2013 (22:04:47)
další v kolekci>

Upřímně řečeno... doufám, že za to ten parchant zaplatí a ten druhej taky a že i ti lidi, kvůli kterým se mi všechny ty hnusy za poslední rok staly... doufám, že ti budou trpět taky, že zakusí alespoň poloviční bolest, co to způsobuje mně.


Přála bych jim zažít ten pocit, kdy jsem na pokraji zoufalství a sebevraždy. Přála bych jim zažít ten hnusný pocit, kdy jim někdo do očí lže, kdy je využívá a následně zahazuje jako použitý hajzlpapír a ještě se při tom tváří jakoby mu dělali laskavost.


Přeji jim, aby byli stejně sami jako jsem já, aby přestali doufat v lepší dny, aby přišli o domov, jako se to stalo mně. Přeji jim, aby přišli o všechny sny a ideály v jednom dni, aby se jim tak převrátil život naruby, že by se jim z toho chtělo zvracet, ale úleva po zvracení se nedostavila, aby s tím pak žili dalších několik let a nemohli se z toho vyhrabat.


Přeji jim, aby jim někdo otrávil duši stejně jako oni to udělali mně. Přeji jim tohle všechno, protože ten jed, co je ve mně, už nemůžu déle vydržet.



Poznámky k tomuto příspěvku
popleta79 (Občasný) - 1.4.2013 > Tolik nenávisti na Velikonoce, to je smutné!
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 10.4.2013 > Jejka,tady ma nekdo smutenku..dneska rano uz prvne zpivali jarni ptaci, zima konecne konci,bude lip..
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 0 0 0 0 1 (5) 6 7 8
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter