Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Muž a pták 2/3 z kolekce Muž a pták
Autor: jinth (Občasný) - publikováno 15.4.2013 (00:19:15)


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 15.4.2013 > diky. tesim sa na 3..
<reagovat 
Věza (Občasný) - 15.4.2013 >
Body: 4
<reagovat 
Dushan (Občasný) - 15.4.2013 > Na této kresbě vidím několik dost velkých chyb:
Jako by kresba byla kreslena podle fotky, kde ruka s ptákem je o dost blíž objektivu než obličej. Ve skutečnosti je ruka (dlaň s prsty) skoro stejně velká jako obličej (od brady až po konec čela, kde začínají vyrůstat vlasy). Tady jsi nakreslil ruku podstatně větší. Taky se mi moc nelíbí moc široký rukáv.
Spodní linka rukávu a linka zad je jiné kvality než celá kresba. Taktéž i nos. Snažíš se o "rychlou" kresbu, ale je vidět, že u nosu ses zabrzdil a pomalu a precizně ho nakreslil. Totéž se mi zdá o ptáčkovi. Oproti kresbě muže je takový "dřevěný", jako by byl vyřezaný ze dřeva. Malé dioptrické sklo (monokl) - o hodně menší než očnicový otvor, muž by ho asi nikdy neudržel. Rozdílnou velikost obou očí pomíjím. Nezamlouvá se mi necitlivě vyšráfované pozadí.
A něco pozitivního - kromě těchto maličkostí pěkná a zajímavá kresba.
<reagovat 
 jinth (Občasný) - 17.4.2013 > Dushan> Dekuji, dekuji, dekuji.

Uprimne, takovato odpoved mi udelala radost, jedna z nejlepsich co jsem tu cetl.

Na druhou stranu: ano, ruka ma takoveto proporce, ale je blize pozorovateli, proto je vetsi.
Mas pravdu, ze mi dela problem udrzet celou kresbu ve stejnem stylu.
Nejedna se o kresbu dle fotky, kreslim z hlavy.

Jeste jednou dekuji, jdu kreslit dal!
<reagovat 
Mima (Občasný) - 20.4.2013 > ...já to beru jako karikaturu, která sice má také svá pravidla, ale hodně "rozvolněná"...., červené šrafování je zbytečný ústřel..., rukáv tomu dodává zvýraznění pohybu, dynamiku a jeho rozměry prostor.....Za takovou techniku kresby bych se vůbec nestyděla.......
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 (2)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter