Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ze skicáře
Autor: jinth (Občasný) - publikováno 18.4.2013 (00:30:43)


Poznámky k tomuto příspěvku
etina kopr (Občasný) - 18.4.2013 > hmno, vyletět jako ptáček... :)
<reagovat 
etina kopr (Občasný) - 18.4.2013 >
Body: 5
<reagovat 
Thumb (Občasný) - 18.4.2013 > trochu mi to připomíná mangu a to moc nemusim. Ale technika fajn
<reagovat 
neandrtalec (Stálý) - 18.4.2013 > milé
Body: 5
<reagovat 
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 18.4.2013 > Ja mam mangu rad, ale skor evokuje animaky stylu Despicable me, alebo hote transylvania, mam rad ako character design, tak animaky vsetkeho druhu. FAJN. Repro naprd, ale tu to nema zmysel riesit : ) Skus hodit aj Photoshop verziu ak mas, chcel by som vediet ako by si sa vysporiadal s lineartom, farbami..tiez sa teraz hram s tabletom, tak to ber skor ako prosbu zo zvedavosti.
Dik
Body: 5
<reagovat 
jinth (Občasný) - 18.4.2013 > Porad se ucim..a porad si myslim, ze to moc neumim.
Inspirace neni v manze {i kdyz se priznam, ze mangu i anime muzu), je to zanrovy multimix, mam rad Mignolu, Hewletta, trebas.

PS verzi nemam, nevim, jestli v dohledne dobe bude. Koneckoncu, delam diplomku, v podstate bych sem nemel ani na totem moc psat... .)
Nicmene, kdyz si jen tak cmaram, tak se snazim cmarat toto, trenovat...jednou to budu snad i umet .)

Na tablete mam dodelavany utek pred pravniky a jokerr ve filmu, kter jsem sem daval. Joker byl predkreslen tuzkou a dodelan ve photoshopu, ten ruhy obrazek byl predkreslen tusi a jenom kolorovany.

<reagovat 
František Vyrut (Stálý) - 18.4.2013 > kouzelné
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Světlonoška (Občasný) - 18.4.2013 >
Body: 5
<reagovat 
čtenář karhaj - 18.4.2013 > Kam zmizol Tvoj komentar ohladne kostola Sv. Mikulasa? Take mi nerob prosim. Konecne poucne a zaujimave citanie.
<reagovat 
 jinth (Občasný) - 18.4.2013 > čtenář> uh, koukam, ze opravdu zmizel.
editoval jsem ho a... asi chyba, mozna na me strane.

Dopisu a doplnim, klidne obsirneji v dalsi volne chvili .)

<reagovat 
 jinth (Občasný) - 18.4.2013 > čtenář> rekonstruovano
<reagovat 
Čtenář - 18.4.2013 > jestli se smát, či plakát?
<reagovat 
lada34 (Stálý) - 19.4.2013 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter