Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dobrá to žena... :-)
Autor: mystik (Občasný) - publikováno 13.4.2013 (12:19:49)

Trochu irského nastavení: ANDĚLSKÁ HOREČKA V KAŽDÉ MOŽNÉ MOCI NOCI

 

Alice Horáčková: Na anděly nevěřím, ale strávila jsem osmačtyřicet hodin s proslulou IRSKOU VĚDMOU, která říká, že je vidí. A děly se podivuhodné záhady.

 

Všude, kde se irská mystička Lorna Byrne v posledních dnech objevila, byl nával žen, dojetí a slzičky. V Praze podepisovala své knihy tři hoďky a modlila se s ní nahlas vyprodaná Lucerna. V Brně ucpala fronta jejich fans dopravu a Bratislavy se zmocnila davová psychóza. Proč? Tohle je report o tom, co potká mírnou skeptickou dopisovatelku v andělském kotli.

 

VÁŠ ANDĚL SE ŠÁLOU aneb vaše dlaň se šálkem kafe, občerstvěte se jí

 

Je úterý ráno a drobná paní z Irska si mě zkoumavě prohlíží. Že by už poznala, že toho nemáme mnoho společného v rysech? Já, která měla jedinou vidinu v životě, když jsem během buddhistické meditace zahlédla jehně, a potom tato vědma, která od dvou let vídá anděly.

 

V osmapadesáti letech má Lorna Byrne za sebou tři bestsellery plné andělů a miliony oddaných fans, ale před chvílí bloudila v hotelu Josef na pražském Starém Městě, protože se jí pletou čísla pokojů.

 

„Máte prima blůzičku,“ zašeptá nakonec vědma, která je ráda, když jí lidé říkají jen Lorna. To teda jo, mrknu na svoji pomačkanou halenku a vzpomenu si na článek z londýnských The Times. Podle něj se v Británii za posledních pět let zdvojnásobil počet posluchačů, kteří věří na anděly – díky Lorně.

 

„Máte zlatozelenou šálu,“ dodá ještě, než se významně odmlčí. „Úplně stejnou, jakou měl včera na sobě váš anděl.“ Včera jsem totiž na letišti vyzvedávala Lornu, její agentku a dceru Perlu s jejich českým týmem pomocnic.

 

„A dnes už ten můj anděl tu šálu nepotřebuje?“ snižuju hlas na Lorninu intonaci.

„Dneska za vámi anděla nevidím, jenom proud světla,“ vysvětluje Lorna, „protože andělé na sebe berou různou podobu.“

 

Tohle mě zaujalo. A víc, než bych očekávala. „A prosím vás, jak že teda vypadal ten můj anděl?“

„Váš anděl je opravdu nádherný a obr obrovský. Ale zahlédla jsem ho jen na moment, když se to kolem vás na chvíli odklopilo. To je jako když jdete po rušné ulici, taky si nezapamatujete všechny obličeje. Já vidím anděly úplně jako lidi, třeba v téhle místnosti je jich teď zrovna dvacet s námi.“

 

Vyráží mi to dech: sedíme v hotelovém apartmá velikosti kuchyně a já tu nikoho dalšího než vědmu neregistruji. I kdybych nás počítala jako Lorna, tak mi vychází maximálně číslo 4: ona, já a naši dva strážní andělé. Nebo jsme se tu snad ocitly v andělské čekárně? KOSMICKÉ tramvajové zastávce?

 

(KROM)OBYČEJNÁ ŽENA

 

Na tuto otázku dostávám odpověď až o několik hodin později. Lorna Byrne zvládá dvouhodinovou přednášku o svých vidinách v pražské Lucerně. Akce, která vyvrcholí jejím požehnáním každému z platících návštěvníků, se původně měla odehrát v pražském kostele svatého Šimona a Judy, ale lístky se prodávaly takovým závratným tempem, že se ji organizátoři rozhodli přešoupnout z kostela do velkého společenského sálu Lucerny.

 

Ale i ta se bez jakékoliv publicity za půl dne vyprodala – při ceně 370 Kč za vstup nebo 630 Kč včetně knížky s autorčiným podpisem. V Čechách dělají Lorně propagaci dva mladí ochotníci s přezdívkou Jája a Pája, a dělají to z čirého obdivu, omaggio, riconoscimento.

 

„V duchovní literatuře už mě jen tak něco nepřekvapí, zabývám se tím od čtrnácti let a zjistil jsem, že na tom neviditelném vydělává spousta podezřelých podvodníčků. Ani Lorně jsem zpočátku nevěřil – až do okamžiku, kdy jsem ji sledoval na videu. Ona je skutečně autentická kvalita,“ tvrdí Jan Menděl a patrně má na mysli některou z ukázek jejích vystoupení na YouTube. Na jednom z nich hovoří Lorna o „andělech lásky“, kteří jsou mezi námi a omotávají zlatým vláknem budoucí milence. Jsou lordi lásky a my o nich nevíme, nebo jen něco málo tušíme, když si začínáme dopřávat hodiny a roky lásky s vyvolenou partií…

 

A co kdyby náhodou Lorna opravdová nebyla? „No tak… no tak to snad spáchám sebevražedný nesmysl,“ hořekuje najednou u představy nesolidního fígle postava Jáji.

 

J Pěkný sobotní den s harfou nebo bez harfy, tu příchuť bez a citrón od Teekane máte? V Kauflandu jen za dvacet, ale andělský čaj to není, andělská whiskey také ne, Irsko a andělé k nám…



Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 13.4.2013 > diky. rada som si precitala.
<reagovat 
čtenář Blahoslav - 29.3.2023 > Ktoré je SlovenskeOnlineCasino pre hráčov z Slovensko? Každé online kasíno ponúka iný herný zážitok, preto je najlepšie vybrať si také, ktoré ponúka hry, ktoré najlepšie vyhovujú vašim preferenciám.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter