Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
no name
Autor: jinth (Občasný) - publikováno 13.4.2013 (13:23:57)


Poznámky k tomuto příspěvku
pořezaná_sluncem (Občasný) - 13.4.2013 > na fotce se mi líbí barvy. ve skutečnosti se mi líbí ty dva kusy domů. (představuju si na základě toho útržku celé ty velké hmoty, a to co vidím je hezké.) líbí se mi hladkost téhle omítky, a měkkost jejích hran. i textura cihel se mi moc líbí, provokuje mě černý okraj střechy. líbí se mi takové baráky.

nejsem si jistá fotmátem fotografie, nelíbí se mi tenhle úzký obdélník.. ale světlo na té fotce se mi líbí moc.
<reagovat 
Marten (Občasný) - 13.4.2013 >
Body: 5
<reagovat 
neandrtalec (Občasný) - 14.4.2013 > pyramída a obelisk - super
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
lada34 (Stálý) - 14.4.2013 > dobré
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
oleandr (Občasný) - 14.4.2013 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
born to be child (Občasný) - 17.4.2013 >
Body: 5
<reagovat 
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 15.4.2013 > Tak tu 'serid si monitor' nepomoze : ) Ubrat cervenu, zlta fajn, co s pritmavou oblohou netusim. Niesom si isty rovnakou vyskou obdlznika s trojuholnikom. Zamer? Kludne sa vyjadri viac o tomto pocine. Aberacia na pravej strane pyramidy?
<reagovat 
 jinth (Občasný) - 17.4.2013 > Karhaj(Sinner)> :) To asi ne. Myslim, ze barevnost je otazkou spise osobnich preferenci. Me se libi cervena, a nelibi e mi tam ta zlata, naopak, Porezana_Sluncem pise, ze se ji barevnost libi. Kde je pravda?

Zamer? Redukovat objekty domu v grafiku. Dat dvou domum i vyraz ci vyznam, jeden, cihlovy, cerveny, druhy zlaty, hladky. Mam rad takove fotografie. Uz jenom tim, ze poridis fotografii, redukujes hmoty do plochy, fotografie je v podstate grafika. Mam dost fotek, zabirajici se tematem spise grafickeho razeni a urcite se jich tu dockate. Je to pro mne Tema, takoveto fotografie.

Co se mi na teto fotce nelibi je format. Souhlasim. Orez na tento format ale skryl nadbytecne, a je tam ted uz je to podstatne. Bohuzel, oku toliko nelahodici...

Nevim, co jsi myslel stejnou vyskou obdelnika a trojuhelniku. Nevidim to tam.



<reagovat 
 Karhaj(Sinner) (Občasný) - 18.4.2013 > jinth> Vdaka za odpoved. Vacsinou sa pytam zo zvedavosti, mnohi to beru ako vycitku.
Rovnaka vyska=ked natiahnes horizontalnu ciaru od vrchu obdlznika, dotyka sa PRIBLIZNE vrcholu trojuholnika.
<reagovat 
 jinth (Občasný) - 18.4.2013 > Karhaj(Sinner)> Rado se stalo, klidne se ptej, rad rozvinu diskuzi.

Uz vidim, co jsi tim chtel rict. Ano, uznavam, toho skoda je.
Je to rok stara fotografie, uz nevim, jak jsem to presne fotil, je mozne, ze to je ma demence, nebo ze jsem nemel kam uhnout. Svedme to na mou neschopnost...
:}
<reagovat 
Mima (Občasný) - 19.4.2013 > ...určitě zaujalo jako laika, dívám se na to jako na barevně vyvážený obraz, ale ten formát mi nesedí, a také stejná výška obou objektů vadí....., celku ubralo na účinku..., což je velká škoda...
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter