Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Odpověz mi z kolekce Inspirace
Autor: tatokalan (Občasný) - publikováno 14.2.2003 (00:32:27)
další ve sbírce>

Odpověz mi, lásko, z čeho mě viníš?

Řekni mi, proč jsem ztratil tvou lásku,

prosím, odpověz mi, lásko.

 

Byla jsi má, včera.

Věřil jsem, že láska zůstane.

Nechceš mi říct, kde jsem udělal chybu?

Prosím, odpověz mi, lásko.

 

Pokud jsi beze mne šťastnější,

nebudu to už zkoušet.

Ale pokud na mne stále myslíš,

prosím, slyš mou modlitbu.

Musíš vědět, že jsem to s tebou myslel vážně.

Co kdybychom začali znovu?

Ve svém smutku se obracím k tobě,

prosím, odpověz mi, lásko.



Poznámky k tomuto příspěvku
Naty (Občasný,Redaktor) - 14.2.2003 > Opět jeden z "otčenášů Lásky" a obávám se, že ne nejpodařenější.
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 14.2.2003 > souhlas s Naty... samé lásko lásko...
<reagovat 
Tomos (Občasný) - 14.2.2003 > Asi to bolelo a člověk se potřebuje vypsat, dobré je se i napít, čert vem kvalitu...
<reagovat 
tatokalan (Občasný) - 15.2.2003 > Ano, vím, že takových věcí bylo napsáno fůry, ale já jsem to nenapsala proto, že bych v tomto směru přišla na něco nového. Jen si myslím, že člověk by měl zkusit psát o všem, nejenom o tom, co mu jde nebo co ho konkrétně zajímá či ho zrovna baví.
<reagovat 
barlach (Občasný) - 15.2.2003 > Máš určitě pravdu, ale možná by měl pomyslet i na to, jestli to ještě někomu něco řeknu. Chápu Tvé psaní místy jako terapii a jako takové jí rozumím, ale jako regulérní pokus o literaturu mi to dobré nepřijde, promiň!
<reagovat 
 tatokalan (Občasný) - 16.2.2003 > barlach> Jednak se nesnažím svým psaním (aspoň některými výplody) někomu něco říct a myslím, že kvůli tomu tady Totem není. A druhak psaní používám místy jako terapii a místy proto, že prostě psát chci, baví mě to a je mi dost jedno, jak to komu připadá. Chápu Totem jako prostor pro nejenom regulérní pokusy o literaturu, ale prostě jako něco, kam je možné nacpat všechno a pak (občas pobaveně) sledovat různé reakce, které mě místy opravdu překvapí (většinou to, co považuji za blbost, se líbí, a naopak). No a navíc - já nikdy netvrdila, že bych dělala nějeké pokusy o literaturu, natož regulérní :-)
<reagovat 
barlach (Občasný) - 16.2.2003 > Souhlasím, nemyslel jsem to zle :-)
<reagovat 
 tatokalan (Občasný) - 18.2.2003 > barlach> Já vím, ty to nikdy nemyslíš zle. Možná je chyba v tom, že poslední dobou se cítím strašně moc nabitá a toužím se z toho vypsat, takže napíšu třeba pět, šest věcí denně a stejně pořád ne a ne se vybít. No a pak, místo abych ty věci vyházela, tak je pořád suším v compu a cpu je sem...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 (12) 13 14 15 16 17
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter