Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
EVERLAST V L.A. Epické přenosy nejsou na škodu každý den
Autor: mystikus (Stálý) - publikováno 17.5.2013 (13:12:54)

Everlast, velký cnostný epický rytmický, talent z L. A.

 

Měl jste učitele nebo někoho, kdo vás vedl? Pokud ano, co jste se od něj naučil, co vám dal?

 

Největší vliv na mě měl Divine Styler, protože mi jako první člověk na světě řekl, že bych v muzice mohl něco dokázat, takže mám do toho jít. Přehrával mi i všechny prvotní trendy v hip-hopu, z nichž beru inspiraci dodnes.

 

Jaká byla vaše první práce v oboru a jak jste k ní přišel?

 

Na střední škole jsem dělal diskžokeje na vánočním večírku Nela Cartera. Bylo mi patnáct, vypil jsem asi sedm vodek s tonikem a zvracel jsem, kudy jsem chodil. Asi nemusím dodávat, že jsem od něho další šanci nedostal.

 

Jak jste se prosadil a co s vámi ta velká událost udělala?

 

Asi to byl Ice-T, když si poslechl moje demo nahrávky a pak mi nabídl smlouvu.

 

Co vás den co den motivuje k další práci?

 

Pocit, že z ničeho můžu vytvořit něco a ještě tím někoho nadchnu. Paráda.

 

Jaké vlastnosti vám nejvíc dopomohly k úspěchu?

 

Neústupnost a tvrdohlavost. Jakmile mi někdo začne tvrdit, že něco nejde, jdu do toho.

 

Kdybyste na samém začátku věděl to, co víte dnes, co byste tehdy udělal jinak?

 

V sedmnácti letech bych rozjel vlastní společnost.

 

Jaké největší ponaučení jste si odnesl?

 

Vztek je prokletí a dar současně. Podporuje tvořivost a taky pálí mosty.

 

Která alba vás oslovila?

 

Neil Young – „Harvest“

Public Enemy – „It Takes a Nation of Millions to Hold Us Back“

Jeff Buckley – „Grace“

Run-D.M.C. – „King of Rock“

Erykah Badu – „Mama´s Gun“

Jimi Hendrix – „Electric Ladyland“

Cypress Hill – „Cypress Hill“

Black Sabbath – „Paranoid“

Cat Stevens – „Tea for the Tillerman“

 

Měl jste jako dítě v pokojíčku plakáty na zdi? Kdo na nich byl?

 

KISS, Hvězdné války, Bruce Lee, holky v bikinách, Farrah Fawcett, Charlieho andělé a tak dále.

 

Která představení, akce nebo koncerty vás nejvíc zaujaly?

 

Murphy´s Law, Fishbone a The Beastie Boys v Hollywood Palladium v roce 1984.

KRS-1, Palace, 1989.

Rage Against the Machine a House of Pain, 1993. To byl rock!

Tom Waits, the Beacon, New York, 2000.

Sade, Hollywood Bowl, 2002.

 

Které písničky vám přirostly k srdci?

 

„Long Time Coming“, verze Otise Reddinga.

Neil Young – „Out on the Weekend“

Johnny Cash a Bob Dylan – „Girl from the North Country“

Cypress Hill – „Hand on the Pump“

Public Enemy – „Don´t Believe the Hype“

 

Zkuste uvést maximálně deset rad pro ty, kteří se chtějí prosadit v hudebním průmyslu.

 

Dělejte co nejvíc sami.

Nikomu nevěřte.

Smlouvy a jakékoli dokumenty si před podepsáním přečtěte.

Dřete z lásky.

 

 


 

16.5.2013 – 22.5.2013

(kdybych tak tušil, co je Mia za znamení?)

 

 

Střední generace Lvů se dokáže radovat z maličkostí – přesně jak děcka. Pokud jste se snažili o změnu image, tak v tomto směru jste úspěšní, mnoho lidí vás ani nepoznává. S vizáží se změnil i charakter. Vyhýbejte se dlouhým diskuzím s neznámými osobami v cizím prostředí. Nemusí se totiž notně jednat o seriózní jedince. Dospívající potomky zasvěcujte do tajů vaší podnikavosti. Významný den je středa: nepoužívejte silný parfém.

 



Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter