Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Simpsnů žlutý svět. z kolekce Krajiny
Autor: lada34 (Stálý) - publikováno 19.5.2013 (13:09:06)
další v kolekci>
 

 

 

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
Focus (Občasný) - 19.5.2013 > Jeden spoj přechodu panorama je vidět, jinak pěkné místo a podobné znám....
<reagovat 
anae (Občasný) - 19.5.2013 > odhlédnuto od morové řepky pěkný
Body: 5
<reagovat 
čtenář lou - 19.5.2013 > tady ta průzračnost..
<reagovat 
patafyzik (Občasný) - 19.5.2013 >
Body: 5
<reagovat 
čtenář karhaj - 19.5.2013 > budem sa tvarit, ze prvu som nevidel a druha je fajn : )
<reagovat 
Focus (Občasný) - 19.5.2013 >
Body: 5
<reagovat 
neandrtalec (Stálý) - 19.5.2013 > jako obrázek
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 lada34 (Stálý) - 20.5.2013 > neandrtalec> Díky moc.
<reagovat 
beljaksen (Občasný) - 20.5.2013 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 lada34 (Stálý) - 20.5.2013 > beljaksen> Díky moc a hezký den.
<reagovat 
Mima (Občasný) - 20.5.2013 > ... druhá líbí...., řepka všudypřítomná a neodolatelná, a to nebe k tomu.....  
Body: 5
<reagovat 
 lada34 (Stálý) - 20.5.2013 > Mima> Díky moc.
<reagovat 
Thumb (Občasný) - 19.5.2013 > první se mi nelíbí..druhá by byla super bez baráků pro mě..jinak fajn
<reagovat 
 lada34 (Stálý) - 20.5.2013 > Thumb> Také jsem hledal kolem Kladna, aby někde nebyly domy. Je to ale těžké najít a nebo tam zas nebyla ta žlutá. Díky.
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 20.5.2013 > líbí
Body: 5
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 20.5.2013 > Tyhle dvě fotky bych si klidně vystavil,a to přesně v tom pořadí, jak jsou tady.
Cítím z nich krásné teplo a pohodu...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 lada34 (Stálý) - 20.5.2013 > sadaf> Díky moc.
<reagovat 
Marten (Občasný) - 20.5.2013 > Ta druhá je super.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
bobona (Občasný) - 21.5.2013 > Modrožluté doma.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 lada34 (Stálý) - 21.5.2013 > bobona> Děkuji moc. Je to sice hezké, ale chudáci alergici.
<reagovat 
František Vyrut (Stálý) - 21.5.2013 > nádhera
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
lada34 (Stálý) - 21.5.2013 > Díky moc.
<reagovat 
čtenář janek - 22.5.2013 > ostuda tahle fota
<reagovat 
magie_esence (Občasný) - 21.5.2013 >
Doporučil 
<reagovat 
 lada34 (Stálý) - 22.5.2013 > magie_esence> Děkuji moc.
<reagovat 
Dushan (Občasný) - 22.5.2013 > První fotografie ne. Hanlivě se takovým fotkám říká „nudle“. Ale každý si tím musí projít. A navíc je rozmazaná.
Druhá fotka ano. Ta je o něčem jiném. Podařilo se ti zajímavě dostat do fotky náladu přírody (to se ne pokaždé podaří) a navíc i růzračnost vzduchu.
Zajímavě vychází i spodní část fotky se zelenými lodyhami řepky. Když jsem si ji zakral papírem, dostala fotka jinou, pro mne zajímavější, dimenzi. Spodní zelená část ohraničuje lán řepky, uklidňuje celou fotku, ale je popisná. Pokud tuto část odřízneme, dostáváme se doprostřed žluté hmoty, která začne téct kolem nás dokola a pomalu se v ní ztrácíme. Jako by nás přemáhala, tak jako přemáhá okolní vesnice a lidi v nich. Vítězí nad člověkem, vítězí v krajině, ale nevítězí v přírodě, protože je přírodou samou. Krásná, monumentální obloha je protipólem jemné krajkové řepce. Obzor – zelené lesy jsou maximálně zúženy na úkor agresivní řepky a domy (vesnice) krajině vhodně oživují (červenou barvou střech).
Podařená fotka.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 čtenář periskop - 22.5.2013 > Dushan> já už se nebudu přihlašovat, nestojí to za to... ad nudle, každej si tim prošel, třeba takovej sudek, že jo? připomínáš mi dushane redaktora huwíka, ten tady zase místním packalům vtloukal do hlavy, že na výšku se fotit nemá, je to prý nepřirozené... ad druhá fotografie: naprostá sračka, počínaje nesmyslně umístěným horizontem, přes nejnudnější možný záběr z výšky oka až po zcela zpackané softwareové úpravy... skoro bych ale řekl, že tohle všechno velmi dobře víš...
<reagovat 
 lada34 (Stálý) - 22.5.2013 > Dushan> Máš pravdu, když se ořízne ten spodek je to o něčem jiném. Jakoby jsi stál uprostřed toho lánu. Mrzí mne že mne to nenapadlo. No pro příště. Díky moc. Vážím si tvých poznámek. Ještě k té nudli. Je to složené ze čtyř fotek. Chtěl jsem aby bylo vidět, že ta řepka je prostě všude. Ale nepovedlo se to. Už nebudu dělat žádné pokusy. Moc díky.
<reagovat 
 čtenář Dushan - 22.5.2013 > čtenář> Jak rád bych ti odpověděl a vysvětlil proč a jak. Ale nesmím, moje nejlepší kamarádka mi totiž zakázala dohadovat se s neregistrovanými čtenáři. Doslova mi napsala:
...preboha naco sa pustas s takymi blbami do debaty. Su zurivi, lebo nevedia robit a ani tomu nerozumeju.
Nevím, jestli to platí i na tebe, ale zákaz je zákaz. Snad to pochopíš.
<reagovat 
čtenář mazanice - 26.5.2013 > fota o nicem - nic noveho do sveta cvaku neprinesly
<reagovat 
Mashine (Občasný) - 26.5.2013 >
Body: 5
<reagovat 
 lada34 (Stálý) - 26.5.2013 > Mashine> Děkuji.
<reagovat 
Věza (Občasný) - 25.5.2013 >
Body: 5
<reagovat 
 lada34 (Stálý) - 26.5.2013 > Věza> Děkuji moc.
<reagovat 
ŠRejm (Občasný) - 19.5.2013 > ..taky jsem letos udělala hodně podobných jako inspiraci k malování a moce se těším. S tou modrou je to jako ráj na Zemi..
Body: 5
<reagovat 
 lada34 (Stálý) - 30.5.2013 > ŠRejm> Děkuji moc.
<reagovat 
 lada34 (Stálý) - 30.5.2013 > ŠRejm> Děkuji moc.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
 
 
0 1 3 4 7 8 9 11 13 14 17 18 20 21 (25) 29 30 34 35 38
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter