Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 19.3.
Josef
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
"Invaze"
Autor: Mashine (Občasný) - publikováno 31.5.2013 (00:50:56)


Poznámky k tomuto příspěvku
Thumb (Občasný) - 31.5.2013 > nerozumím té barvě..tématika se mi líbí
<reagovat 
beljaksen (Občasný) - 31.5.2013 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Mima (Občasný) - 31.5.2013 > ...červená mi tam pasuje.....
Body: 5
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 31.5.2013 > Mashine, pod tvůj koment se při plném vědomí stokrát podepisuji!
Fotka je povedená a líbí se mi. Tečka.
Body: 5
<reagovat 
Dushan (Občasný) - 31.5.2013 >
Body: 5
<reagovat 
baska (Občasný) - 31.5.2013 > popravde tvoj koment ma Mashine prekvapil . Chcela som ti pochvalit fotku, ale uz v prvej vete pises, ze ta komentare nezaujimaju. Nad poznamkami typu anom. ctenara sa predsa treba povzniest. Neviem ci vystaujes, ale nevies si predstavit , ake hluposti do knihy navstev na vystave ludia napisu. Najhorsia reakcia na dielo je nicovate nic. Lahostajnost. Musis to zobrat pozitivne a poda mna ti niekto moze zavidiet a mozno ho to vydrazdilo. Dielo by malo vyvolat nejake emocie . Mas rad tvorbu Arakiho?

Body: 5
<reagovat 
neandrtalec (Stálý) - 31.5.2013 > podněcující
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 31.5.2013 > čo som komu urobil?
<reagovat 
 Mashine (Občasný) - 31.5.2013 > čtenář> Nezvyknem reagovať na komentáre, pretože ma popravde aj tak nezaujímajú a môj postoj k videniu sveta cez aparát ako aj následne úpravy foto jednoducho nezmenia, nech si myslíte, čo chcete. Rád sa naučím niečo nové, avšak nemôžem si pomôcť, no v poslednom čase sa z komentárov ako je napríklad tento...akosi nič nové naučiť neviem. Poprosil by som komentáre absolútne nesúvisiace k téme, aby ste ich sem zbytočne nepísali, sú bezhodnotné. Jednoducho v prípade, že sa vám páči foto, si ju vychutnajte, inak si zahryznite do jazyka, zbytočne urážate nie mňa a moju tvorbu, ale znižujete samých seba. Nikdy som si nedovolil hodnotiť druhých bez toho, aby som bol presvedčený, že sa danej tématike rozumiem ako aj konkrétnej technike. Jednoducho mi to tu celé príde na toteme, že sa tu hodnotí iba kvalita spracovania ako aj použitá technika. Aj keď sú to podstatné sprievodné faktory každej fotografie, v prvom rade je podstatný jej zmysel, duch v ktorom sa nesie a čo v skutočnosti vyjadruje, resp. čo metaforizuje. A presne tak to vnímam aj ja. Je mi jedno, či sú moje foto technicky dokonalé alebo nie, presne také ako ich publikujem, ja chcem aby boli, keby nie, tak ich sem nepridám. Fotím, lebo ma to baví a to je podstatné .. a nefotím ani týždeň, ani dva.
<reagovat 
 čtenář karhaj - 31.5.2013 > Mashine> nad tatrou sa blyska.
<reagovat 
karkulek (Občasný) - 1.6.2013 > taky tak vnímám lidi kolem sebe...rozumím.....
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář karkulka - 2.6.2013 > prask!!! a je tu foto - ale jeho kvalita nikde - moc rozostrujes, jinak jo
<reagovat 
čtenář prskavko.. - 2.6.2013 > asi zase už moc neosobni
<reagovat 
Focus (Občasný) - 15.6.2013 > Celé čb by tomu dalo atmosféru...., jinak přelidněno jako na Václaváku!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter