Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Víska u Litovle
Autor: () - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
masterpiss (Občasný) - 21.6.2013 > ty na to máš fazekaši..hlanně máš koule to je v umění nejdůležitější, srát na ostatní a pokud možno nevědět že nejaký umění a galerie jsou.. zakázat si koukat na obrázky druhejch a malovat co máš bytostně rád a k čemu máš vztah ne co kdo chce mít doma nebo co vypadá dobře v rámečku - to je vždycky špatně. good luck
Doporučil 
<reagovat 
baska (Občasný) - 21.6.2013 > Tvoj nazor Mastrerpise je taky isty ako tvoja tvorba, nezapries amatera.
Kazdopadne Fazekash mozes si vybrat .
Okrem toho , ze robis co bytostne mas rad, je dolezite malovat srdcom, ale aj cely zivot sa ucit. Chodit do galerii kupovat si nadherne knihy, studovat techniku malby a kreslit.
Pracujes hodne cez bielu a farby potom posobia lacno.
Malba touto technikou posobi surovo.

<reagovat 
 masterpiss (Občasný) - 21.6.2013 > baska> poslouchej ty pizdo já na tvůj názor na mou osobu nejsem zvědavý já aspoň vystavuju a chápu že chudákovi kterej vidí že sekám jednu grafiku za druhou a sám dělá hovno leda vehementně obhajuje nadnázor nad mým musí být trapně ze svýho pseudoživota tady na této bídné stránce..běž se naučit vařit nebo si zaplať zumbu ty kundo z ryby ale vyser se na mně protože se zatím jaksi nemáš o co opřít a takovej názor může být každýmu u prdele já se tady fazekašovi nevnucuju a když jo tak ty o tom víš kulovitý hovno tak se nauč že plést se mezi dva lidi který si něco sdělují se nedělá i když je mi divný co jsi za ovci když nemáš základní výchovu no já to za tvý povedený rodiče dělat nebudu
<reagovat 
masterpiss (Občasný) - 21.6.2013 > jestli malba touto technikou působí surově tak by právě měl přidat aby působila ještě surověji což je určitě názor amatéra že ty vylízaná basko..podle takových chytráků by si měl koupit retušovací štětec a akvarelky a celý ten svůj přístup posrat. jakmile z toho surovost zmizí začne z toho mizet duše a je konec to je obecné varování před názory akademických pičí!
<reagovat 
baska (Občasný) - 21.6.2013 > Fazekach velmi sa tesim z toho, ze si nezanevrel na galerie,
ze sa chces ucit a zrejme si nezanevrel na ludi a na nazory na tvoju pracu. Masterpice ja sa neznizim, aby som ti nadavala, rodicov mam skvelych a na svoj titul som hrda. Zelam ti , aby sa ti darilo a mozno
sa raz zbavis jedu, ktory je v tebe.
Body: 5
<reagovat 
 masterpiss (Občasný) - 21.6.2013 > baska> no to jsem zas trefil hřebíček na hlavičku a potrefená akademciká husa se ozvala..ono jí nedalo nebýt hrdá na svůj titul :D chachá tak to je jako nemoc to vaše vzdělání madam jako hemeroidy krvácíte zaživa a ještě máte tu drzost želat ostatním aby se jim darilo stejně a mezi řádky abychom to dopracovali alespon tak daleko jako vy ..k titulu? kde jsou vyprodané galerie a umění? vystavujete tady titul dámo?nebolí vás prdel?
u Vás madam již není možno se více snížit protože argumentovat vzděláním a přitom nevědět před kým to zavání nejnižší egoistickou maloměšťáckou morálkou v řadách výtvarníků-hnůj..věřte že takovými jako vy pohrdám a přede mnou pohrdali generace avantgardních umělců a bude to tak dál a budiž mi důkaz že mám pravdu jen to že jsem odhalil další skrytou podvodnici která se stydí ukázat jak se to umění teda dělá :) strčte si madam svoje moudra doprdele něco ukažte nebo běžte učit protože to beztak je vaše povolání takto můžete dokurvit spoustu nadaných lidí a být hrdá na to hovno co po vás zbyde..
<reagovat 
neandrtalec (Občasný) - 21.6.2013 > super

Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Mima (Občasný) - 22.6.2013 > ...v náhledu mne to velmi zaujalo barvami, zblízka tam vidím dost pěkných míst v dolní polovině, nahoře je to hodně odbytý, jakoby narychlo a "z úplně jiného kraje". Maluj na plátno, to je o něčem jiném, krásně pruží, a nabízí více požitku a měkkosti přechodů v olejové technice, když má člověk pro to ten správnej cit....Za spodní polovinu 5 D....., a nebudu to dál komplikovat nějakým dalším "průměrným" hodnocením..., jen můj názor...
<reagovat 
Dushan (Občasný) - 22.6.2013 > Basko, nenech se rozhodit a znechutit od dalších tvých často přesných poznámek k dílům různých autorů. I když mám na tuto malbu odlišný názor – malba se mi zamlouvá – není to důvod, abych tě sprostě urážel. Občas se na internetu objeví sprostí hulváti, kteří mají potřebu kde koho pourážet. Většinou jsou to zakomplexovaní zbabělí jedinci, kteří pod rouškou anonymity mají niternou potřebu písemně vybít svůj vnitřní přetlak všeho negativního. Uchylují se k agresi, protože v reálném životě tuto možnost nemají, jsou většinou slabí, utiskovaní, neúspěšní, odstrkovaní, ponižovaní.
Možná že ten, který tě tady sprostě uráží, je bývalým studentíkem, který se nedostal na uměleckou školu a teď si tady a na tobě léčí své komplexy. Anebo má utkvělou představu, že je „největším Mistrem“ a všichni okolo jsou jenom podřadní lidé, tak to dává písemnou agresi všem najevo. Anebo je to silně zakomplexovaný a ustrašený člověk, který si sprostými nadávkami dodává alespoň virtuálně odvahu a hraje si na silného člověka. Třeba je to duševně nemocný člověk. Určitě to bude mladý člověk, který si myslí, že už nepotřebuje žádné rady, protože je nejchytřejší, vše zná, všechno umí a běda tomu, kdo mu řekne svůj odlišný názor. Rozhodně neumí diskutovat, asi ho to nikdo nenaučil, spíše na to nemá.
Jsem zvědavý, jak se k tomu tady postaví redaktoři Totemu.
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 22.6.2013 > Dushan> jsi mimo uplně ve všem a autor tady je déle než ty stokrát řešenej a nevím kde vy debilní čuráci s tituly berete to přesvědčení že člověk kterej na vás sere je nešťastnej že nemá titul to je teda logika s jakou vás asi brali na ty vejšky debile to ti mělo zůstat natlačeno v hlavě dosmrti protože když se nedokážeš uživit uměním budeš se alespoŇ ohánět tím že tvoje hovnodělání a neúspěch v životě je součástí života umělce kterej v tomto světě je odsouzenej k nepochopení že ty pičuse? tak já ti to upřesním..mnohem mnohem a tisíckrát větší cenu má už nyní obraz tady fazekasche elektrikáře než ty tvoje kivi pičoviny..ten člověk má blíž k životu a bude tak vypadat jeho umění..ty máš blízko ke kivi? máš je doma na dvorku? nebo jak jsou tito ptáci spojení s tvým životem že tak hrdě hlásíš jak je kdo postiženej a nemocnej? nejsi spíš ty divnej že maluješ nesmysly které jsou vylhanou metaforou čehosi co s tvou osobou nemá souvislost? to ude více pravda..uvědom si že člověk který má dost víry v sebe nepotřebuje studovat a nechat se vést za ruku do smrti a jistotu získává jinde než tím že vnucuje svý sračky galeriím to bys mohl znát z histori ..ukaž mi kde jsou ti tvý akademici s tituly jako máš ty ve světových galeriích ..já je objíždím leta a ve všech metropolích a takový hovna o jako ty bych na prstech jedné ruky spočítal ale euro korunu bych nedal za vstupné na takový sráče abych viděl jak to sekaj jedno vedle druhýho jako podle pravítka hlavně že s titulem to hlavně ..to je činí šťastnými jako víra v boha - nevadí ti že jsme v 21. století a že umění už je trochu jinde..
<reagovat 
čtenář satanan - 22.6.2013 > Masterpiss.....V prekldade majstrovska chcanka....Ako mozes radit niekomu kto vie nakreslit takuto krajinku ty ????? taky amater, ktory maluje rozotrete hovna zo spagetami na platne...?? taketo amaterske rady si mozes strcit do prdele ....nauc sa kreslit a nie mazat hovove farby ty umelec ...
<reagovat 
 Čtenář - 22.6.2013 > čtenář> ať ti nepraskne žilka :)
<reagovat 
 čtenář masterpiss - 22.6.2013 > čtenář> hehe jak jsi můžu dovolit pochválit krajinu když co? tobě jeblo z fetu nebo z horka ? :) běž si vypláchnout hobu debile ;)
<reagovat 
 čtenář masterpiss - 22.6.2013 > čtenář> hehe jak jsi můžu dovolit pochválit krajinu když co? tobě jeblo z fetu nebo z horka ? :) běž si vypláchnout hu
bu debile ;)
<reagovat 
 čtenář masterpiss - 22.6.2013 > čtenář> hehe jak jsi můžu dovolit pochválit krajinu když co? tobě jeblo z fetu nebo z horka ? :) běž si vypláchnout hubu debile ;)
<reagovat 
Dushan (Občasný) - 22.6.2013 > Mně osobně se malba hodně zamlouvá. Je to současná moderní malba, podobné lze vidět i u některých absolventů různých výtvarných škol. Má svoje kouzlo a pro mne je to jedna z nejlepších maleb tady na Totemu za poslední dobu, i když mám určité výhrady ke spodní části obrazu.
Body: 5
<reagovat 
 masterpiss (Občasný) - 22.6.2013 > Dushan> a co tím jako chceš říct? že to dokáže jen absolvent pomrdané školy?? jsi debil? asi vidíš že to není zas tak těžký dělat něco poctivě a nemuset studovat jak osel až do nebe? nedochází ti to že? tak já takový lidi viděl odcházet z vysokých škol protože zejména jejich ubozí profesoři nedokázali snést právě tu míru talentu u obyčejného výtvarně čistého a nevzdělaného člověka většinou příchozího někde z gymnázia apod. pak takový rafani, maineři, a podobní vyhazovali talenty z oken a nechávali si tam slovenské lízače prdelí jako je Paučo a kurvy které byly schopné mrdat za titul s každým hnusákem který se tam ožralý exhibuje - taková je realita vysokých škol ty hovado tak je přestaň opěvovat protože jejich úroveň v naší zemi asi je jako v politice a pokud nestudovals někde venku jako třeba já tak se zdrž hodnocení a odsudků a hlavně srovnávání protože to český hrdinství na tomto malým prochcaným písku není na místě a působí to trapně
<reagovat 
 Dushan (Občasný) - 22.6.2013 > masterpiss> Tak vidíš, že jsem to zcela uhádl – vyrazili tě ze školy a pokud jsi byl opravdu v zahraničí, tak ani tam nic moc. A teď hledáš útěchu a uznání na Totemu. Ale pochop, my za to tady nemůžeme, jaký jsi. Basce jsi vyčítal, že se nevychovaně plete mezi dva lidi, co si něco sdělují – a přesně to, co jsi vyčítal druhému, teď sám děláš. Jak to? Ty můžeš a my nesmíme? Takže ty jsi podle sebe taky nevychovaný, taky nemáš základní výchovu, jak jsi už psal? Vzhledem k tomu, že kdejaký masový vrah je mnohem klidnější a vyrovnanější než ty (a bez prášků), končím s tebou diskuzi. Piš si co chceš, ale na tvůj slovní průjem již nebudu reagovat.
A teď něco, co tě nejvíce nasere – odpouštím ti, přeji ti vše dobré a aby se ti podařily v životě všechny dobré skutky.
<reagovat 
 Čtenář - 22.6.2013 > Dushan> no teď si mi to nandal ty i ta druhá akademická pizda vy dva se chytněte za ruce a tančete společně podle pravidel který se nesmějí porušovat debile..samozřejmě že já si narozdíl od kryplů kteří si nechali nadiktovat i jak chcát rovně od stejnejch šupáků si můžžu a teď něco co tě nasere ..dělat co chci :) ..dokonce se i plést do diskuze když si dva fušeři notují na falešný akord to by hudebník taky udělal že by řekl tak dost :) slušnost není hrát si na morálku a zastátvat se druhých abys zamaskoval svou vlastní nejistotu ty psychologu..asi netušíš že jsi o sobě řekl víc než o mně já myslím že kdybys nekomentoval moje chování ale dílo mohli bychom se o jakési základní slušnosti bavit ,ale se somrákem kterej sem dokvačil dělat ramena a odhadovat člověka jeho věk vzdělání a další život jen na základě vlastní nespokojenosti s jeho názorem se bavit slušně bavit nebude nikdo normální jen podobnej zoufalec jako tady ta slovenská troska..přestaň tady ostatní krmit svou skvělou náladou a abych ti taky něco popřál..tak ti přeju aby se ti dařilo stejně jako nyní abys ty sračky co děláš matlal do smrti a držel se toho protože na víc nemáš a jako že každej může překročit a posunout své vlastní hranice tak ty žádný nemáš a není kam výš stoupat zůstaň tedy tak dokonalý jak jsi ..k smíchu jako ty tvoje veledíla
<reagovat 
R.Mareček (Občasný) - 23.6.2013 > Je to dobry.
Body: 5
<reagovat 
baska (Občasný) - 22.6.2013 > velmi pekne dakujem Dushan za tvoje slova a podporu ,dakujem aj anonymnemu citatelovi.
Tiez by som sa chcela ospravedlnit Fazekashovi za rozhadanie
sa pod jeho obrazkom., rozhodne posobi pozitivne , ale asi sa stal tym najvasnivejsim za posledne obdobie. Zelam vam vsetkym
krasny den.
<reagovat 
 Čtenář - 23.6.2013 > baska> velmi velmi veeelmi dakujem všetkým za podporu ..pičo ty děkuj bohu že se tě každej zastává protože nuly tvého typu to potřebují jako soucit jinak by zdechly..ptal jsem se na tvou tvorbu a ty leda hovno tak si věř díky cizím lidem ono to na internetu hodně pomáhá kíp se ti ráno bude srát kundo z ryby taková slovenská budhistka ne? tss
<reagovat 
 Čtenář - 6.8.2013 > baska> ty jsi pica
<reagovat 
 Čtenář - 28.6.2013 > čtenář> buzna
<reagovat 
 čtenář slovenský budhista píčo - 28.6.2013 > čtenář> drž kokot
<reagovat 
 masterpiss (Občasný) - 28.6.2013 > čtenář> poedpisovat se máš v pravém dolním rohu buzno
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + sedm ? 

  
  Napsat autorovi ()   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter