Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
... z kolekce kresby
Autor: Karhaj(Sinner) (Občasný) - publikováno 3.7.2013 (00:17:36)
další v kolekci>
Pentelky, verzatilky, grafit, gumy plasticke a klasicke, A4, vodovky.
Vdaka za pristavenie.
Ustredny motiv podla predlohy:
http://heartbread.tumblr.com/post/1653021462
Pre kazdeho, co ma zaujem o anatomicke referencie:
http://fuckyeahanatomica.tumblr.com/


Poznámky k tomuto příspěvku
oleandr (Občasný) - 3.7.2013 > krásné
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
alice (Občasný) - 3.7.2013 > Rozhodně zaujalo!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 3.7.2013 > nelíbí, je to depresivní a nedotažený
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 3.7.2013 > Toto bych si dal okamžitě na zeď!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
lada34 (Stálý) - 3.7.2013 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 3.7.2013 > vedel by si v kratkosti vysvetlit o com to je?
Dik.
<reagovat 
 Karhaj(Sinner) (Občasný) - 3.7.2013 > čtenář> Kazdy nech v tom vidi co chce : )
Z mojho pohladu:
V podstate je to o statickom vykonavani svojho predurcenia (povolania), nehladiac na jeho zmysluplnost. Tento moj 'clovek',ktory sa uz ani nemoze inam pohnut, ostava dietatom je lovec. Aj keby ulovil poslednu 'mys', tak tam aj tak ostane, lebo to je jeho 'poslanie'.
Prvotne 'dieta' malo lovit ruku niekoho druheho, ktory ju v nadeji natahuje, malo to poukazat na to, ako sa nadej moze zmenit v zufalstvo, s ohladom na to, komu ju zverime..mozno sa obsah ani nezmenil a mys je rukou..ja neviem : ) ale ako vravim, nech v tom vidi kto chce, co chce, to vidim ja.
<reagovat 
Thumb (Občasný) - 3.7.2013 > pěkné..zaujalo mě to víc než tvé ostatní..beru to jako ilustraci, ale přesto si zase dovolím jen maličkosti: nezdají se mi moc prstíky. Ucho se mi zdálo hodně zakrnělé, ale kouknul jsem se na odkazy a ucho je malé i ve skutečnosti, ale ty jsi příliš předimenzoval obličej, takže se ucho ztrácí...zkus si udělat pomocné čáry na obrázku v odkazu a na tvém díle..ještě poslední věc: na tom sloupu mi vadí ta zadní linka-to co je vzadu by mělo být potlačeno vůči tomu, co je vepředu.
Každopádně za 5 si to zaslouží
Body: 5
<reagovat 
 Thumb (Občasný) - 3.7.2013 > Thumb> ještě jsem zapomněl říct, že ty ,,chyby'' jsou mi vlastně hodně sympatické..je vidět, že jenom neobkresluješ přes pauzák, ale vnášíš do toho něco svého..
Pěkný den
<reagovat 
 Karhaj(Sinner) (Občasný) - 3.7.2013 > Thumb> Dakujem, snazil som sa vyhnut chybam, co si kritizoval v predchadzajucich pracach. Som rad, ze venujes tolko casu porovnaniam a kresbe samotnej.
DIK.
<reagovat 
Čtenář - 3.7.2013 > dik.
<reagovat 
karkulek (Občasný) - 3.7.2013 > jako u poslední kresby......
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář opravak - 4.7.2013 > opravuji vsechny - mylili se - je to prace, ktera je velmi dobra +5 a DDDDD
<reagovat 
boval (Občasný) - 5.7.2013 >
Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 7.7.2013 >

 


Body: 5
<reagovat 
mademoiselle secret (Občasný) - 8.7.2013 > oslovilo a navíc je vidět,dobré řemeslo
Doporučil 
<reagovat 
 Karhaj(Sinner) (Občasný) - 9.7.2013 > mademoiselle secret> Snazim sa, teraz kreslim kazdy den rozne motivy, aby som si rozsiril ponuku: )
Dik.
<reagovat 
Petr Štech (Občasný) - 4.7.2013 > ...mám rád, když i tak již zajímavý obrázek něco doplňuje, v tomto případě fleky od vodovek. Hned to má trochu jinou atmosféru. Já také někdy fleky používám, jen je nedělám vodovkami, ale černým čajem, nebo silnou kávou :o)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Karhaj(Sinner) (Občasný) - 9.7.2013 > Petr Štech> Tie fleky su nieco cim si nie som isty, ci v tom pokracovat, ale kazdopadne ked sa papier namoci a potom ususi, tak zdrsnie, co je pre moj styl kresby ceruzky viac ako prijemne.
Dik.
<reagovat 
dagmara (Občasný) - 12.9.2014 >
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
 
(3) 12
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter