Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Oprava do čtverce
Autor: karkulek (Občasný) - publikováno 5.7.2013 (20:26:54)


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář nedekuj - 6.7.2013 > jo
<reagovat 
patafyzik (Občasný) - 6.7.2013 >
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 7.7.2013 > Myslim, ze predchadzajuca verzia bola lepsia. Dovod: Mlaka teraz nema priestor, vyplnuje pomaly celu fotku s vynimkou spodneho kraja, kde je naopak vela priestoru. Hore a po bokoch ten priestor chyba. Takto je to prosto uz len fotka mlaky a nic viac. Posobi to banalne obsahovo aj esteticky.

Na predchadzajucej fotke zostalo dostatocne vela priestoru dole a po stranach mlaky. Iba nad mlakou ten priestor (podla mna) chybal.
<reagovat 
Věza (Občasný) - 7.7.2013 >
Body: 5
<reagovat 
karkulek (Občasný) - 9.7.2013 > děkuji všem za komentáře i hodnocení.....
<reagovat 
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 7.7.2013 > Ako som vravel pri predchadzajucej verzii.
Ked budes robit stredovky, pred publikovanim skus verziu na stvorec a klasicky format, porovnaj si jednu s druhou a ktora sa Ti bude pacit viac, tu tu pridaj.
Suhlas so Ctenarom. Tato posobi pre mna horsie..ale nie je to len orezom..nevadi, uvidime dalsie..skusil som orez na stvorec predchadzajucej a tu ho mas (rychle upravy, tak je to mozno preostrene..):

<reagovat 
 karkulek (Občasný) - 9.7.2013 > Karhaj(Sinner)> děkuji za rady i vložennou fotku.....uvědomil jsem si až pozdě že jsem zapomněl zmenšený ořez doostřit.....budu teď zkoušet i čtvercový formát díky......
<reagovat 
 Karhaj(Sinner) (Občasný) - 10.7.2013 > karkulek> Urcite skus program 'lightroom', da sa tam selektivne zosvetlovat a stmavovat tiene, bielu, ciernu, svetlo, velmi to pomaha vyrovnat nedostatky expozicie. Napr. mas preexponovane svetlo v odraze, ktore sa da trosku stmavit, nemas kresbu v ciernej, ktora sa da do istej miery dosvetlit atd.
Makaj, tesime na dalsie. Kritiku neber ako utok, ale ako hybnu silu na rozvoj, ver mi, je horsia ignorancia, ktoru dosiahnes hranim na ranene ego.
Vela zdaru, som zvedavy na Tvoj rast.
<reagovat 
 karkulek (Občasný) - 11.7.2013 > Karhaj(Sinner)> díky za rady a zájem....ale lightroom je pro mě prozatím nedostupný.....musím si nejprve našetřit na stativ......
<reagovat 
 Karhaj(Sinner) (Občasný) - 11.7.2013 > karkulek> Ak Ta to potesi, fotim bez stativu ako mnohi ini : ) Takze kasli na stativ. Moj skromny nazor : ) Stativ Ti fotku neurobi.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter