Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Deník těhotného manžela
Autor: Kajman (Občasný) - publikováno 17.2.2003 (22:11:24)

DENÍK TĚHOTNÉHO MANŽELA

 

Vím, že jt o nefér vůči Totemu, ale získal jsem jakous takous smlouvu na svůj Deník... a publikuji ho nyní "oficiálně" na http://www.novinky.cz/00/26/24.html, snad se neurazíte, že zde tuto adresu v rámci reklamy zvěřejňuji, kdo jste mě četl, zkuste, chcete-li, tam juknout, není to "přímé" pokračování, ale jakás obdoba, mohl bych pokračovat i zde, ale obojí asi nebudu zvládat a tak se na Totemu pokusím věnovat opět především filmu a hudbě :o)



Poznámky k tomuto příspěvku
Quotidiana (Občasný) - 18.2.2003 >

... upst... to je škoda, že se "Deník" nebude objevovat na totemu  četlo se to vážně fajně :-)) ... Ještě, že nekončíš úplně

P.S. to pod tím odkazem jsem četla a dávám za 1 alespoň tady


Body: 5
<reagovat 
centaur (Občasný) - 18.2.2003 > neříkej, žes své soukromí prodal nějaké internetovému plátku :)))
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 18.2.2003 >

I neříkal bych tomu až tak krutě, s tím prodáváním to nebude zase až tak horké, ono to mé soukromí není zase až tak lukrativní zboží a doufám, že Novinky.cz nejsou plátek . Ne, ale vážně, dostal jsem možnost, tak jsem jí využil, zkusit to jaksi "naostro", přeci jen Totem je něco jiného....

Quotidiana: dík!


<reagovat 
P.i.k.o (Občasný) - 20.2.2003 > tak si trhni...:o( cist to tam rozhodne nebudu.:o(
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 21.2.2003 > P.i.k.o. : děkuji za velmi inteligentní a taktní poznámku . Trhat si snad nebudu muset a nikdo nikoho (tzn. já tebe) nenutí, aby to četl, jen jsem považoval za slušné napsat, proč s Deníkem na Totemu končím, nebylo to ve smyslu "haló, haló, všichni čtěte Novinky!", já je nečtu taky :o)
<reagovat 
 P.i.k.o (Občasný) - 21.2.2003 > Kajman> ha ha fakt jsem se pobavil. Jen me mrzi, ze to presunujes nekam jinam. Mohl by si to vkladat jak tam, tak i sem. Ale jiste to nepujde.
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 22.2.2003 > Ale ono by to šlo, nijak zakázané to nemám, zase taková celebrita nejsem, HA HA HA, klidně to můžu dávat souběžně i sem, mě šlo spíše o to, že tam jsem začal trošku jinak, protože tady už jsem dal nějakých 30 dílů a tam jsem musel začít nanovo, není to tudíž plně kompatibilní () s totemáckým Deníkem, ač o moc asi nejde. A psát dvě "verze", na to asi nemám :o) Ačkoliv, možná to budu dávat i sem, beztak je na Novinkách přestanu za chvilku bavit :o))), ale zatím se to daří, měj se!
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 24.2.2003 >

aspoň jsem zjistil díky tobě, že existujou nějaký novinky.cz...

mnoho literárního tohodle - inspirace přeju!  :o)


<reagovat 
stanislav (Občasný) - 24.2.2003 >

kecám, tuhle internetovou stránku znám...   ono monitorovat se musí všecko... :o))   

přiznám se, že Právo v práci čtu... Salon taky a tak...

myslím, že to není špatná adresa...

gratuluju!


<reagovat 
stanislav (Občasný) - 24.2.2003 > žena si čte Baldachýna, a tak já si budu číst Tvůj deník....  :o))
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 24.2.2003 > No, já o existenci novinek neměl předtím tuchy, ono když máš připojení via foun, moc si pročítat na internetu noviny nemůžeš, to se vyplatí si je koupit a v práci moc nemohu, víceméně vůbec a tak i na Novinky koukám jen na chvilku, zda mě někdo četl :o) Dostal jsem se k tomu dost náhodou, tak se snažím využít šanci. První díl měl celkem slušný (a pouze pozitivní!!) ohlas i šéfredaktor mi volal, aby mi to sám zvěstoval, při druhém, přiznávám - o poznání slabším, nějak neměl ten popis svatby švih , už nebyly reakce tak nadšené, tak snad si trojkou napravím reputaci a nechají mě psát dál , pár lidem se to líbí (asi jako na Totemu), tak to je hlavní, to potěší, když ti holka z Kansas City napíše, že měla chuť na něco v rodném jazyce a udělal jsem jí radost :o))) Měj se hezky, pozdravuj drobka, já už jsem tak nervózní, že nemám v práci vůbec stání, Ilča už má bříško, že snad praskne (na svatbě to zdárně zamaskovala tou chlupatou, bílou záležitostí kolem krku :o), miminko je obráceně a ne a ne se otočit, ač už by mělo, tak snad to bude vše OK, ráda by to porodila klasicky, aby měla ten správný pocit, že miminko vvlastnosilně vytlačila na svět, ahoj!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter