Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
1
Autor: ZelenáŽirafa (Občasný) - publikováno 21.7.2013 (08:52:09)
Moje úplně první rádoby grafika. Je to hrůza, vím, ale tak nějak z toho mám radost...


Poznámky k tomuto příspěvku
ŠRejm (Občasný) - 21.7.2013 > taky se mi to líbí
Body: 5
<reagovat 
Focus (Občasný) - 21.7.2013 > něco zase jiného tady...:)
<reagovat 
Světlonoška (Občasný) - 21.7.2013 > Líbí se mi ty šestiúhelníčky a krychlička(y) :-)
<reagovat 
lada34 (Občasný) - 21.7.2013 >
Body: 5
<reagovat 
beljaksen (Občasný) - 21.7.2013 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář cucak - 22.7.2013 > strasne
<reagovat 
Dushan (Občasný) - 22.7.2013 > Ale tohle nééé! Omlouvá tě, že je to tvoje první grafika a že z ní máš velkou radost. Dobře si ji ulož a třeba po jednom roce tvé tvorby si ji znova otevři - docela věřím, že se budeš stydět za její zveřejnění. Ale už se stalo, už je tady a je vidět.
Moje rada - vytvářej takové grafické pokusy a ukládej si je. Po čase si je prober a vyber nejlepší z nich a ty teprve zveřejni.
<reagovat 
 ZelenáŽirafa (Občasný) - 23.7.2013 > Dushan> No, nevím jak ty, ale já jsem ten typ člověka, kterému se líbí vše, co vytvoří. Proto jsem si zcela jistá, že se za své výtvory za rok stydět nebudu.
Taky bys mohl(a) napsat, proč se ti to nelíbí a co bych mohla zlepšit. Tvoje reakce "Ale tohle nééé!" mi přijde dost dětinská a celkem mě urazila (ano, jsem velice urážlivý člověk :D)...
<reagovat 
karkulek (Občasný) - 23.7.2013 > ani mi se to nelíbí...tohle jsme dělali ve škole první hodinu když jsme se seznamovali s novým grafickým programem.....a hned jsme to smazali.....
<reagovat 
Mima (Občasný) - 23.7.2013 > ...nenechala bych se až příliš zneklidnit nejrůznějšími komentáři, v každém je něco, čeho se dá trochu zachytit.....Jako první pokus mi to nepřipadá vůbec zavrženíhodné, je tam vidět snaha o ztvárnění prostoru ( což je jeden ze znaků počítačové grafiky, že lze relativně jednoduše vyjádřit takový záměr, i daleko složitější, a to i velmi subtilním  způsobem...., což může činit velké problémy se štětcem či tužkou v ruce....Takže využít daných technických možností je potřeba se také učit, jako čemukoliv jinému....Já jsem to kdysi zkoušela, a ne v žádném kurzu, stylem pokus-omyl, je výhoda krokem zpět začínat stále znovu v nějaké fázi, využila jsem toho velmi často, a je možná dobré si ukládat případně jednotlivé etapy tvorby obrázku...,a publikovat to, co člověk chce..., užívat si s radostí a zvědavostí, co všechno ten-který grafický program umí....Je to velké dobrodružství, a nikdo neví....Někdo umí suverénně pracovat s grafikou, a stejně mu to nemusí být moc platné..., když nemá dostatečnou představivost a smysl pro "jemné rozdíly"....Body nedávám, a neberu také komentáře typu " Ale tohle néééé..."...  
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter