Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kolekce článků "Pekelní lidé" z kolekce Pekelní lidé
Autor: PavelKastl (Občasný) - publikováno 27.7.2013 (23:06:54)

 

Podstata našeho lidstva jsou dva duševní druhy. Ten početnější, vládnoucí a jakoby démonický, a ten méně početný a nedémonický, kterým jsme my.
     Pekelní lidé zavedli takové vzdělání a takové náboženské nauky, které neobsahují informaci o jejich pronárodu. Ve skutečnosti ale z větší části vládnou světu.
     Nejbohatší lidé tohoto světa bývají většinou oni, stejně tak jako nejmocnější politici. Určují naší lidské společnosti směr i cíl. Udržování rozdílných jazyků a kultur ve světě pomáhá působit dojmem vzájemné nezávislosti jednotlivých zemí a zdánlivě vylučuje možnost existence tajného národa působícího v nich všech.

 

**********

 

     Pekelní lidé potřebují vládnout světu, mít jeho největší bohatství, krást duše vyvolených a příležitostně ještě i některých jiných normálních lidí. A aby se jim tohle všechno dobře dělalo, museli vás přesvědčit, že nejsou.
     U vyvolených se snaží o ulovení již v letech jejich mládí. U ostatních lidí, jejichž duše se jim mohou jednou hodit, avšak nepotřebují je tak nutně jako vyvolené, celou věc odloží a obvykle nakonec k jejich ulovení zneužijí svojí přítomnosti při umírání těch lidí (které je většinou důsledkem zestárnutí a přirozené nemoci).
     Potřeba jejich duševního druhu je vždycky na prvním místě, takže i když jste jejich fyzický příbuzný nebo dlouholetý přítel, uloví vás, jestliže budou vaší duši potřebovat:

 

                              „As long as there is no special interest, just young age and good health,
                              we live here together with you and everything looks okay.
                              But the end of your life is a chance for us to get some wealth,
                              what we see is not a neighbor any more; only a soul – our prey.”

 

     Nemyslete si, že si nějak obzvlášť cení vaší lásky k nim. Víte proč ne? Protože vaše láska k nim není vaší láskou k nim!
     Důvod je ten, že když milujete někoho z nich, tak milujete pouze člověka, který je jen částečným projevem jeho Satanské duše (viz "Dvě tváře Pekelných lidí"). Ta vypadá jinak, než on, z větší části má i jiný charakter a kdybyste jí znali, spíše byste toho člověka už rádi neměli.
     Pamatujte, že milujete jen jejich část. Jejich přetvařující se část! Ale nikdy je celé, jací opravdu jsou. A oni to o vás ví. Proto si vaší lásky moc neváží.

 

******

 

Kolekci článků "Pekelní lidé" si můžete stáhnout zde:

 

http://www.pavelkastl.cz/cteni/kolekce_clanku_pekelni_lide.htm

 

 

 




Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář ink. Vizitor - 28.7.2013 > vem si prášek...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter