Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Můj sen (v krajině)
Autor: karkulek (Občasný) - publikováno 2.8.2013 (19:25:47)


Poznámky k tomuto příspěvku
Světlonoška (Občasný) - 2.8.2013 > Tvůj sen o (zelené) bráně? :)
<reagovat 
Čtenář - 2.8.2013 > Neviem, ci sa mam smiat alebo plakat. Je to ako v tych televiznych talentovych sutaziach, kde sa vzdy objavi ten typ podivinov, ktori TO DANE NEVEDIA ale trpia stihomamom, ze im VSETCI KRIVDIA.

Prosim ta, skus nam konecne vysvetlit PRECO?
Prosim ta, skus napriklad vysvetlit nam vsetym AKO MAME CHAPAT TVOJU SNAHU? CIM KONKRETNYM MA BYT OBOHACUJUCI TENTO TVOJ PRISPEVOK? Aspon raz nam dovol pochopit co tam vidis...
<reagovat 
 Dushan (Občasný) - 2.8.2013 > čtenář> Ahoj čtenáři-Karhaji, dlouho jsem mlčel, ale už nemohu. Na 99% si myslím, že jsi to právě ty, a to podle několika příznaků, které do sebe krásně zapadají. Prozradím alespoň jeden z nich – tvůj nezaměnitelný typický styl vyjadřování a myšlení (a navíc ve slovenštině), který je nepřehlédnutelný, máš tady na Totemu jedině ty. Pokusím se ti odpovědět za sebe:
Prosim ta, skus nam konecne vysvetlit PRECO se nepřihlašuješ pod svým nickem, ale píšeš jako anonymní čtenář? To máš strach, anebo jsi zbabělý?
Prosim ta, skus nam konecne vysvetlit PRECO opět pronásleduješ Karkulka, který tady na Totemu evidentně není nejhorším autorem. To proto, že se neumí sám ubránit, anebo proto, že tady nemá kamarády, kteří ho podporují? Takže si troufáš jenom na slabší?
Prosim ta, skus nam konecne vysvetlit PRECO takové komentáře nepíšeš i jiným autorům, nejen fotografům, ale např. i malířům, jejichž příspěvky bývají často horší než ty Karkulkovy, ale pouze Karkulkovi – viz tento a mnoho dalších před časem.
Prosim ta, skus nam konecne vysvetlit PRECO ti Karkulkovy fotky tak leží v žaludku a nemůžeš je strávit. Proč zrovna jeho a ne někoho jiného?
Prosim ta, skus napriklad vysvetlit nam vsetym AKO MAME CHAPAT TVOJU SNAHU? Tvým cílem je vyštípat Karkulka z Totemu, anebo mu znechutit fotografování?
Prosim ta, skus napriklad vysvetlit nam vsetym AKO MAME CHAPAT TVOJU SNAHU – to si jenom léčíš svoje trable na slabším? A na silnější si netroufneš, protože by tě poslali do prdele?
CIM KONKRETNYM MA BYT OBOHACUJUCI TENTO TVOJ PRISPEVOK – to nám chceš sdělit, že na fotce nic nevidíš, že se neumíš dívat?
Aspon raz nam dovol pochopit co tam vidis... - pokusím se za sebe: Fotografie krajiny, spíše rovina, popředí poněkud jiskří, taky mraky se mi zdaní poněkud přeostřené, pozadí docela v pohodě. Podívám se na název: Můj sen – od toho se budu odvíjet. Jedná se asi o sen, takže proto taková přeostřená jiskřící krajina s nějakým mostem či co to je (digitální zásah do fotografie). Chápu to jako vizualizaci autorova snu, kde se může udát všechno. Pro mne je to vtípek a dávám 5 bodů.
To, že Karkulek tady na Totemu prezentuje většinou fotky tíhnoucí až k minimalistickému vidění krajiny, kterému většina zdejších autorů netíhne, ještě neznamená, že by se tady kvůli němu měla uskutečnit opět další přestřelka a že by tady neměl mít své místo. Za to, že ty jsi k minimalistickému chápání ještě nedospěl, přece Karkulek nemůže a pokud vím, taky nikoho za to nenapadá. Jen si dál tady zveřejňuje své pohledy na krajiny a nepřipadá mi, že by měl být nějaký podivín a stihoman. Taky jsem nezaregistroval, že by si nějak stěžoval, že mu tady všichni křivdí. Co ale vím dost dobře – že ty by ses měl dát nějak dohromady. Ale ze zkušenosti vím, že se mojí radou rozhodně řídit nebudeš, protože si myslíš, že ty jsi na 100 procent v pořádku, že ty nemusíš sebe řešit, ale to ti ostatní, ti jsou ti špatní. Hlavně - podle tebe - tady Karkulek.

P.S. Karhaji, pokud nás všechny přesvědčíš, že jsi to nepsal ty, rád se ti tady omluvím.
Body: 5
<reagovat 
 Čtenář - 3.8.2013 > Dushan> Dushan, moja prva reakcia bola dlhy a dlhy smiech. Potom som si uvedomil, ze len tak napadas nejakeho cloveka, lebo za kazdou slovencinou vidis Karhaja a potom som sa smiat prestal. Je to ubohe.

Tie nezmysly, ktorymi oznacujes akoze minimalisticku (tak sa tomu podla teba hovori, ked niekto nezvlada ani zakladne technicke postupy?) tvorbu Karkulka su jednoducho tvojou jasnou vizitkou.

U nas sa hovori: "Co sa babe chcelo, to sa jej prisnilo" a to najlepsie vystihuje tvoj anonymny nick Dushan. Maj sa.
<reagovat 
lada34 (Stálý) - 3.8.2013 >

Nápad je dobrý a líbí se mi to.


Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 3.8.2013 > už se tolik nejezdí hromadnou dopravou - nejhezčí období života je to, které právě žijeme, to tu často lze číst..
<reagovat 
baska (Občasný) - 3.8.2013 > Ctenar anonym: Zakladne technicke postupy tu nezvlada viacero autorov a neosocujes ich nesikanujes.
Cakas na karkulkovu fotku a okamzite ho zotres.
mas pravdu, Dushanou prisevok je jeho vyzitkou: Zastal sa autora,
ktoreho neustale prenasledujes a usilujes sa o to, aby tu prestal prispievat. Je smutne, ze aj viaceri sa Karkulka nezastanu.
A ty anonym, preco sa nepodpises?
Ja ti neviem, ale ja ti ten dlhy smiech prajem....
Karkulek, nenechaj sa odradit, tvoj "Sen v krajine sa mi velmi paci.



Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Karhaj(Sinner) (Občasný) - 4.8.2013 > baska> nezastal sa autora, ale utocil na mna napriek tomu, ze som s prispevkom 'ctenare' nemal nic spolocne.
<reagovat 
karkulek (Občasný) - 4.8.2013 > baska...dushan....děkuji za zastání moc si toho vážím.... .....já jsem se rozhodl na blbé anonymy nereagovat......
<reagovat 
Mima (Občasný) - 6.8.2013 > ...mě se ten nápad docela líbí, v provedení mi chybí nějaký další vyrovnávající prvek krajiny zpracovaný jako ta brána..., a to asi není nic jednoduchého....., aby celek působil souroději..., zaujalo, mám ráda takové experimenty......
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter