Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
To už by bojoval
Autor: František Vyrut (Stálý) - publikováno 15.8.2013 (15:37:49)
Mám několik synů, nejstaršího vždy zajímalo válečné umění, sleduje dokumenty o bojích a válkách všeho druhu, zbraních a jejich využití, zajímají jej až přes míru válečné filmy naše i cizí.
Jeden čas mluvil o cizinecké legii.
Se svou přítelkyní si koupili maskáčové oblečení, kanady, čepice, dýky,..., také ešusy, příbory, zahnuté lžíce, dalekohledy z armádního výprodeje.
Kráčí po ulici, vypadá to, jako když pochoduje velké povstání.Naučili se povely, jeden druhého trénuje.Jednou v noci u nás spali, mě probudil nějaký šustot, myslel jsem na jejich intimnosti, dal jsem si polštář na hlavu, rychle jsem zhotovil z kapesníku roubík a nacpal si ho do huby, abych nevykřik´ do hvězdné noci,..., ale vtom slyším: zastavit stát, raz dva, čelem vzad.
Nevěřil jsem svým očím.V měsíčním světle prováděli jeden na druhém vojenský výcvik, námahou a potem se jim leskly ksichty, ona zašeptala do ztichlé noci: zítra musíme ty povely ještě jednou zopakovat, budeme dnes spát jako při pohybu vojenské jednotky,..., nechali si oblečení, kanady a v několika vteřinách usnuli.
On je tak vytrénovaný, že se chystá sloužit na bojištích světa, v jednotkách OSN, na určené místo se dopraví auty, ponorkami, letadlovými loděmi, přeletí helikoptérami, potom seskočí padákem, na místo určení se plazí dny, týdny, měsíce.
Říká, že v džungli, na poušti, na zvláštních místech světa na něj čekají všelijaké nástrahy.Tuto otázku promýšlí z různých úhlů, v cirkusu si nechal omotat několikrát hada kolem krku, to zvládal výborně, chodil dráždit, cvičně, jak zdůvodnil, dravá zvířata do ZOO, dělal dlouhý nos na tygry, lvy, krokodýly, pitvořil se před nimi, pochodoval s povely i bez nich, dokonce na leoparda vystrčil holý zadek.Byl několikrát vykázán, zavolali na něho policii, já jsem za jeho výcvik zaplatil už moc pokut.
S pavouky má také zkušenosti, nechal se očkovat a všude prohlašuje: teď můžou přijít, já mám tělo zabezpečené.
Každý den od 6.00 do 7.00 a od 18.00 do 19.00 má zapnutou vysílačku a čeká hlášení, kam se má dostavit.
Vedle zapnuté vysílačky je zapnutý také jeho ksicht.Prozrazují to oči hledící tajemně do dáli, pevně sevřená ústa a hlava volně se pohybující a čekající, kdy bude v souladu, jak říká, s celým tělem bojovat a ničit nepřátele.
Chtějí se s přítelkyní informovat na vyšších místech, jestli by mohli jet spolu, ve zdůvodnění žádosti mají oboustrannou lásku, pokus o záchranu civilizace a početí na bojišti.


Poznámky k tomuto příspěvku
lada34 (Občasný) - 15.8.2013 > Je to nadsázka, ale potkávám takové podivíny také. Líbí.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 František Vyrut (Stálý) - 15.8.2013 > lada34> ahoj láďo, díky, někdy to jsou krásný, nádherný lidi, měj se fajn, zdraví Franta
<reagovat 
PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - 15.8.2013 > dost dobré, hodně pobavilo
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 František Vyrut (Stálý) - 15.8.2013 > PetrSuk-Zbraslavský> ahoj Petře, děkuji, ještě jsem tam měl několik textových zásahů, ale nakonec jsem je seškrtal, zdraví Franta
<reagovat 
P.V.Ctihodný (Občasný) - 15.8.2013 > Vtipné,ale poněkud nepravděpodobné.
Báseň z Chodských :

DOMAŽLICKÝ KOSTEL

Polský kněz
vietnamský ministrant

Šikmá věž
německý turista
Body: 4
<reagovat 
 František Vyrut (Stálý) - 15.8.2013 > P.V.Ctihodný> ahoj, tys byl na Chodských?Napiš ještě pár slov postřehů, básnička skvělá, začíná to v mých představách ožívat, díky, měj se, Franta
<reagovat 
 František Vyrut (Stálý) - 15.8.2013 > P.V.Ctihodný> ještě k tomuto malou poznámku, to by se hodilo k nějaký filmový povídce, co myslíš, nejvíc postava vietnamského ministranta
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 15.8.2013 > František Vyrut> Kromě bohoslužby huž jen chvíli na náměstí.Koupil čtvrtku koláče ha keramickou píšťalku pro přítelkyni.V 10:30 hautobusem do Draženova :-) Měj se.
<reagovat 
 František Vyrut (Stálý) - 15.8.2013 > P.V.Ctihodný> ha pivo nebylo?
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 15.8.2013 > František Vyrut> Hale bulo, hale haž k hobědu !
Jenom nevím, zda-li dneska hu nás Aničky mají svátek...
<reagovat 
 František Vyrut (Stálý) - 15.8.2013 > P.V.Ctihodný> nevím to jistě, myslím na Chodsku jsou spíše A-ničky
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 16.8.2013 > Připomíná mi to syna kolegy, tam je to ještě spojené se sebeláskou a kultem těla :D
<reagovat 
 František Vyrut (Stálý) - 16.8.2013 > Michelle> a jak se ještě jinak projevuje, mohu-li se zeptat, ...díky za zastavení, zdraví Franta
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 16.8.2013 > František Vyrut> Projevuje se především tak, že nedělá nic jiného, než se pozoruje v zrcadle, posiluje, běhá, jí hůř než ženská na dietě a sleduje pouze válečné filmy. Chystal se k cizinecké legii, ale naštěstí mu to máma rozmluvila a šoupla ho radši na vejšku :))
<reagovat 
František Vyrut (Stálý) - 16.8.2013 > vida, trochu se podobá postavě z povídky, ale ten můj má určitý ideály, například v závěru
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter