Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci krasavec z kolekce ...utrpení...
Autor: sadaf (Občasný) - publikováno 18.8.2013 (00:25:43)
následující v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 18.8.2013 > Tohle neni fotograf, tohle je idiot.
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 18.8.2013 > prosímtě, jdi už s tím vyhlašováním boje do prdele, nebo alespoň ty kraviny zařaď do správné kategorie (odpadkový koš)... jsi nejenom packal, jsi navíc čím dál tím únavnější packal...
<reagovat 
 Čtenář - 18.8.2013 > Periskop> Navyse je to zlodej, tuto fotku niekomu len sproste ukradol: http://www.totem.cz/enda.php?a=314649
<reagovat 
superfly (Občasný) - 18.8.2013 > Vyhlašuješ boj komu/čemu/proč? (řečnická)
A jakými prostředky - kradením fotek a sračkovýma výcvakama? (řečnická)
A koho to vůbec zajímá? (řečnická)


Body: 1
<reagovat 
karkulek (Občasný) - 18.8.2013 > už po několikáté vyhlašuješ boj proti šmejdům.....prozatím jsem nepochopil v čem ten boj spočívá?......co máme dělat?......
<reagovat 
 čtenář ink. Vizitor - 18.8.2013 > karkulek> nekrást???
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 15.8.2013 > Tohle není fotka, to je vyjádření všem anonymům...
Kamarád vedle mě říká, pošli ty debily do prdele lehce, já mu oponuji, já musím ty idioty poslat do prdele těžce...
Ukažte se idioti, pak krafejte...

Je tu na totemu mnoho lidí, jež moje fotky nemusí, ale svoje názory na moje pokusy komentují inteligentně a nevulgárně..

Takže , vyhlašuji boj proti šmejdům anonymních...


Saša Kameš
Kladno
<reagovat 
 Čtenář - 18.8.2013 > sadaf> Alexander Kameš,,Finská 2247,Kladno - Kročehlavy,272 01, 22.05.1962 EX 3965/11-7 návrh + výzva + poučení
<reagovat 
 ŠRejm (Občasný) - 18.8.2013 > sadaf> 

Milý Sašo,

jsi velmi milý a citlivý člověk, chápu Tvoje rozhořčení, ale o to jim přece jde, pro nic jiného to nepíše(í). Přece si nebudeme kazit příjemné  zážitky, fotky, obrázky a povídání, či jemnou poezii, Totem tu umožnil vstupovat i tímto způsobem a Tvůj boj proti vulgaritě končí vulgaritou a kazí to den i Tobě. Zkus tu svou negativní energii, kterou se jim povedlo v Tobě vzbudit věnovat něčemu co Ti přináší radost a poděl se s námi o ní. A těch statečných čtenářů, co nemají tu čest se přihlásit ke svému jménu, za které se asi stydí, aby byli tak upřímní, jak si myslí, že jsou a nesnesli by odpověď jednoduše ignoruj, Jen tím je to přestane bavit. Nech svou energii byť získanou tímto způsobem,plynout tím směrem, který Ti něco přinese.

Je to Tvůj čas, nikdo Ti ho už nevrátí.

 

Šárka

 


<reagovat 
 Čtenář - 18.8.2013 > sadaf> Milý Sašo,

jsi velmi milý a citlivý člověk, chápu když kradeš.

Tvá milujíci fanynka.
<reagovat 
čtenář ŠRejm - 19.8.2013 > Milý a citlivý Sašo, jsem na tom jako popleta, taky ti musím lézt do prdele, protože my sračkaři musíme držet spolu. Kdybychom si své diletantské stupidity neoslavovali navzájem, kdo by to dělal za nás? A klidně kraď, já taky obkresluju fotky i obrazy, to je to samé.
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 19.8.2013 > děkuji všem anonymům, dlouho jsem se od srdce nezasmál :-)
<reagovat 
 Čtenář - 19.8.2013 > sadaf> svina zlodejska...
<reagovat 
 sadaf (Občasný) - 19.8.2013 > čtenář> :-D
a kam ti mám napsat? Debile, nebo debilko?


Pláču, a směju se zároveň,
kripl kriplem bude,
a vždy!
Pod mojí úroveň...



<reagovat 
Čtenář - 19.8.2013 > zlodej ma drzat picu a zaliezt do diery
<reagovat 
Ottokar Mlčoch (Občasný) - 23.8.2013 > hehe... uz mu to jeblo na palec
<reagovat 
Ottokar Mlčoch (Občasný) - 3.10.2013 >
Body: 1
<reagovat 
kalopsian (Občasný) - 23.10.2013 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 5 (7) 8
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter