Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
"K mestu čelom,ku mne chrbtom!"
Autor: Mashine (Občasný) - publikováno 21.8.2013 (00:20:37)


Poznámky k tomuto příspěvku
popleta79 (Občasný) - 21.8.2013 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Svetlonoschka (Občasný) - 21.8.2013 > Barvy mi pripadaji trochu sytejsi nez normal, ale muze to byt monitorem... Jinak libi.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 22.8.2013 > Mashine, tisíc podpisů pod Tvá slova !!!

Fotka za 5 plus D...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 22.8.2013 > sadaf> Nebudu krást a nebudu... a možná, že i jo! Nezní to jako Sadaf? Měl by ses stydět!
<reagovat 
Čtenář - 21.8.2013 > Prepac, ale ty si tak trochu schyzofrenik/schyzofrenicka...

Tento prispevok je dost priserny gyc (farby to este podskratavaju), ale napriklad tieto su osobite a celkom dobre:
http://www.totem.cz/enda1.php?a=314545
http://www.totem.cz/enda1.php?a=314427
http://www.totem.cz/enda1.php?a=314426
http://www.totem.cz/enda1.php?a=314545

Takze uprimne povedane nechapem...
<reagovat 
 Mashine (Občasný) - 21.8.2013 > čtenář> :))) dovoľ mi pousmiať sa .. fakt si myslíš, že mňa názor niekoho, kto sa ani nevie podpísať zaujíma...a mňa nazývaš schyzofrenikom a to na základe fotografie?? ja viem, kto som, zjavne ty nie, o čom svedčí to "Čtenář". BTW od kedy sa tu hodnotia osobnostné vlastnosti a danosti ??? nemôžem si pomôcť, som na tomto blogu registrovaný už naozaj dávno a pridávam príspevky pravidelne...ale v poslednej dobe je táto stránka plná hulvátov a zaťažených osôb, ktori sa sem chodia vyventilovať ... nestrpím, aby ma tu niekto verejne urážal, takisto ako aj objekty, ktoré som fotil, čo sa týka kritiky k fotografií ako takej a jej celkového dojmu, to je ok...A na záver to, že si označil/a zrovna abstraktné foto, ktorých presný výraz môžem vedieť iba ja ako autor, jasne značia, že sa nevieš rozhodnúť a dokazujú, že problém, ktorý si adresoval k môjmu menu, bude spíš tým tvojím....s pozdravom ...
<reagovat 
 Čtenář - 21.8.2013 > Mashine> Prepac. Vyznelo to uplne inac ako som myslel, teda zle. Ospravedlnujem sa. Schyzofrenickostou som vobec nenarazal na ziaden dusevny stav a ani som ta nechcel urazit. Ale vyznelo to blbo, ked to teraz citam po sebe...

Islo mi len o to, ze u teba vidam fotky, ktore su osobite, s napadom (nenazval by som ich abstraktne ale budis) a potom fotky typu Trencin, nejake delo atd., ktore prehnanou farebnostou posobia priam ako vtip, neviem, mozno naschval gycovo. Jednoducho ma zaraza takato protichodnost a zaujimalo ma, ci je za tym nejaky ciel. Jednoducho, co je dovod.
<reagovat 
 Mashine (Občasný) - 21.8.2013 > čtenář> Dôvod? Publikujem, to, čo sa mne páči, to čo mi niečo pripomína, niečo čo má pre mňa emocionálny dôvod, niečo, čo nesie pre mňa spomienku. Názory ostatných nie sú pre mňa dôvležité. Rád sa niečo nové naučím, preto sú pre mňa prínosom komentáre týkajúce sa techniky a podobne..ostatné je pasé. Samozrejme ma poteší, keď moje foto takisto niekomu prinesie nejaký emocionálny príp. iný zážitok, vnem alebo vzbudí v ňom jeho vlastné pocity a spomienky.
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 24.8.2013 > čtenář> ...slovo "prepáč" od čtenáře- anonyma mi zní právě teď jako rajská hudba...Co se týče příspěvku, vypadá jako kulisy z nějaké  televizní pohádky, i název k tomu směřuje...., není tedy proč se divit, že reakce jsou místy i rozpačité....
<reagovat 
karkulek (Občasný) - 24.8.2013 > mě se líbí že fotka působí barevně až kýčovitě....
Body: 5
<reagovat 
beljaksen (Občasný) - 25.8.2013 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter