Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
miluju tě, kurva
Autor: A.x.e.l (Občasný) - publikováno 26.8.2013 (20:00:00)

 

miluju tě, kurva.

ne, nemusíš mi říkat, že jsem to řekla až moc vulgárně. myslíš si, že to nevím? opovažuješ se útočit na umělecký záměr autora? tak se prober a jdi nakrmit pavouka.

vím, včera jsme do toho byli zapojeni jenom dva. někdy to prostě nejde jinak a když tě chci ošukat, musíš na to být jenom sám, bez těch všech příkras kolem. vysvléci se z kůže je poslední dobou moje oblíbená činnost, hlavně když není moje. tak se nedělej a hlavně mi to udělej. sex není špatný, když použiješ místo lubrikantu tatarskou majonézu.

vymačkej to tam pořádně, nebo se neudělám. no tak. pohni kostrou. až to bude hotový, nechám tě uvařit mi horké kakao. jestli ho neuděláš dobře, poletíš. poletíš se šlehačkou na žaludu.

díky, miluju tě, kurva.

jsi hotovej? vypadni. miláčku. nešlapej po mě, víš, že mám křehkou duši. jestli mi to uděláš i příště, můžeš mi udělat double kakao. nedělám si srandu. jsem ráda, když jsi můj otrok dobrovolně.

jsem. jsem.

už zase. citron se vymačkává. poslyš, zkoušel jsi občas zkombinovat vůni a chuť citronu s napětím pomeranče? já jenom, že to chutná dost drsně, hlavně po kakau. hmmm.

okej, začíná to být nuda, tak už běž.

***

dneska ráno jsem byla třikrát. oblíkla jsem si červený síťovaný punčochy a zařezávající se tanga. jsou ve velikosti XS, tak je nosím, přestože moje standardní velikost je XL. nestydím se za to, jelikož to tak mám ráda. aspoň vidím, kolik špeků pod nima ještě přetejká. a ty otrapy to taky rajcuje…

šla jsem na nákupy s mým skvělým bi kamarádem. on je takovej dost zvláštní a je tak trochu holka, tak nosíváme ty síťovaný punčochy spolu. jdem třeba do kavárny a lidi okolo nás se můžou podělat. občas jsme sobě navzájem dost blízko, hlavně při duševních rezonancích. jindy jsme si blízko zase tím, že jsme obě holky. teda já jsem holka, on je „holka“- ale i tak může nosit sukni na svým pytlu. proč ne.

dala jsem si zas kakao. ne, že bych ho žrala tak moc, ale dobře se po něm sere. když už to jde jednou ven, umim si to užít a poslouchám při tom hudbu. na hajzlu se ksakru dobře paří!

když jsem dojela, byl  to nejdelší den mého života. zkroušeným pohybem jsem se svalila na něj. nevěděla jsem, jestli šukám nebo spím.

***

ty jeho hranatý záda mě hrozně rajcujou. sice se sem tam považuju za asexuála, ale jak vidim tu jeho hranu, úplně mě to rozpálí. až si kolikrát říkám, jestli jsem normální, když to s nim dělám kvůli hrbu. ale on je fakt mega rozkošnej. jenom se na něj podívám a…

vždycky když se vzdálí, použiju jeho dilda k dráždění svojí duše. nechápu, proč se o tom v literatuře nepíše víc, když je ten pohyb tak inspirativní. docela bych se lekla, že z tý nadrženosti vytečou baterky.

***

seděla jsem na klíně potoka a už jsem nevnímala vůbec nic. už ani ten potok nedokázal dobře symbolizovat tu vášeň, která mne dobíjela. tekl si tak nějak sám, tak nějak ponuře. tak nějak málo křičel. a bože, já jsem dost chtěla, aby mne to zas dobilo.

spolkla jsem dvojitou pilulku na třikrát. snažila jsem se o to, aby se mi to líbilo. aby to k něčemu bylo. prosím, pane Bože na nebi, nechci být fetišista! snažila jsem se, ano, opravdu jsem se snažila udělat něco jinak, trojrozměrně. ale to, že ne každá láska účinkuje na správném místě, není přece moje chyba. snažila jsem se, snažila jsem se dost. ani zoufalost ke mně nepřichází, jsem jen tupá.

pilule se stáhla do žaludku jako jed. a asi po třech hodinách vyjela stejnou cestou, odkud přišla. teda její část vyjela z opačného konce, ale na tom už nesejde. nepůsobila moc dobře. neměla jsem tu energii. neměla jsem svoje Magnum narvané ve vlastní vagíně. ani lízátko, ani deodorant, ani kulatý kartáč na vlasy.

byla jsem udělaná. udělaná nezpochybnitelně, nuceně, navěky. udělaná tak, že jsem si už nikdy nepustila žádný pick up porno.

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Světlonoška (Občasný) - 26.8.2013 > Tak toto mě pobavilo, za nápad
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter