Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nepatrná překážka
Autor: karkulek (Občasný) - publikováno 24.8.2013 (12:30:30)


Poznámky k tomuto příspěvku
Periskop (Občasný) - 24.8.2013 > čert vzal viditelné nedostatky... ale říkám si, proč autor něco takového vyfotografuje a co by mi to mělo říct jako divákovi? má to nějaký podtext, jakože ostnatý drát symbol nesvobody, nebo tě zaujalo, že sloupek je zrezlej, nebo co vlastně? postrádám sdělení, které ke mně mělo od autora doputovat...
<reagovat 
 karkulek (Občasný) - 24.8.2013 > Periskop> já za to přece nemůžu že se neumíš dívat že nemáš fantazii že neumíš přemýšlet.....to mám ke každé fotografii připojovat pro tebe podrobný slovní komentář s popisem a vysvětlením co na fotce je a jak ji máš chápat?.....díval jsem se na tvoje fotky.....mít tvé chápající nedostatky taky můžu říct: co jsi chtěl svými fotkami říct?........pán který jde v parku - no a co?....pokud tě moje fotky neoslovují a nerozumíš jim to je tak těžké je přeskočit a nevracet se k nim.....anebo máš dojem že totem je jen pro vyvolené které ty schválíš?....
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 24.8.2013 > zaprvé... tohle budu muset asi zase delší dobu do některých pomaleji chápajících hlaviček vtloukat... pokud chceš být jenom poplácáván po zádech, nezaškrtávej "autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku"... a za druhé, celkem typické pro tebe a tobě podobné je, že celkem prostou otázku berete jako osobní útok... no nic, odpovědět si nedokázal... popravdě, ani jsem to nečekal... takže mohu zodpovědně bodovat... :-)
Body: 1
<reagovat 
Ottokar Mlčoch (Občasný) - 25.8.2013 > hmm detail v krajne, de videt, ze krajinarskou fotografii mas uz v malicku... kocicku nebo labut by si dokazal vyfotit?
Body: 1
<reagovat 
PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - 25.8.2013 > já tam vidím cosi jako figuru...
Body: 5
<reagovat 
Dushan (Občasný) - 25.8.2013 > Tak ke mně sdělení doputovalo. Plot s ostnatým drátem je myslím dost známý a poznatelný symbol. A ještě k tomu uveřejněný po 21. srpnu (ale není to jenom náhoda? Dnešním mladým generacím toto datum už skoro nic neříká.). Odpoutávání se od přírody, nebo komunistická diktatura, symbol nesvobody, násilného oddělení apod. Zrezivělý sloup = každá překážka se jednou překoná, pomine. Podepření sloupu = každá diktatura musí být násilně podpírána, aby vydržela. Dokonce tam vidím prvek, kteří mnozí mohou vidět jako klasickou chybu - drát s pletivem těsně u spodního okraje - já ho zde vidím jako skrytý význam = každá nesvoboda, násilné oddělení je na hraně. Sloup s drátem skoro ve středu formátu = pro utiskovatele je takový sloup-plot-oddělující překážka v popředí zájmu, velmi důležitá. A tak bych mohl pokračovat. Na fotce nevidím pouze rezavý sloup, ale vidím fotku, jejíž sdělení ke mně došlo. Ale třeba jsem se netrefil. Možná autor nechtěl zobrazit politické téma, ale pouze odpoutání se od přírody, snahu dostat se do ní i přes překážky dnešní civilizace. Ale to je na každém z nás, co si z toho vybere.
Body: 4
<reagovat 
baska (Občasný) - 27.8.2013 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Mima (Občasný) - 27.8.2013 > ... vidím spoutanou postavu, která se nevzdává....., sdělení pro mne konkrétně srozumitelné, ale i obecně platné, název není zrovna nejvýstižnější....
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter